zasady craps i wypłaty

zasady craps i wypłaty

Casino Craps (lub Craps), gra w kości, jest jedną z najbardziej ekscytujących gier kasynowych. Często słyszy się wrzaski i krzyki na tabela craps. Gra się na specjalnie skonstruowanym stole i używa się dwóch kości. Kostki są wykonane według bardzo surowych standardów i są rutynowo sprawdzane pod kątem uszkodzeń. Oczywiście, że kostka do gry są zastępowane nowymi po około ośmiu godzinach użytkowania, a kasyna wprowadziły zasady w sposób, w jaki gracz je obsługuje.

Na początek Strzelec (jeden z graczy) musi postawić co najmniej minimalną stawkę na linii Pass Line lub Do not Pass Line (czasami zwane zakładami "wygrana" lub "prawo" i "nie wygrywaj" lub "złe"). Strzelec jest prezentowany z wieloma kostkami (zwykle pięć) przez Stickman, i musi wybrać dwa, z którymi można przetoczyć. Pozostałe kostki wracają do miski Stickman's Bowl i nie są używane.

Strzelec musi obsługiwać kości jedną ręką tylko wtedy, gdy rzucanie a kości muszą trafić na ściany po przeciwnej stronie stołu. W przypadku, gdy jedna lub obie kości zostaną odrzucone ze stołu, muszą być sprawdzony (zwykle przez stickman) przed wprowadzeniem ich z powrotem do gry.

Stół do gry w craps może pomieścić do 20 graczy, z których każdy otrzymuje rundę rzutów lub "strzelanie" kostką. Jeśli nie chcesz rzucać kostką, możesz postawić na rzucającego. Kilka rodzajów zakładów można wykonać na akcji tabeli. Załoga kasyna składa się z Stickmana, Boxmana i dwóch Dealerów.

Rozgrywka odbywa się w rundach, z prawem do rzucania kostką przez każdego gracza poruszającego się zgodnie z ruchem wskazówek zegara dookoła stołu do gry w kości na końcu każdej rundy. Gracz może nie rzucić, ale może kontynuować obstawianie.

Każda runda ma dwie fazy: Wyjść i Punkt. Aby rozpocząć rundę, strzelec wykonuje jeden lub więcej rzutów wyjściowych. Rolka wyjściowa 2, 3 lub 12 (nazywana Craps, mówi się, że strzelający "zgniótł") kończy rundę, gdy gracze przegrywają Przełóż linię zakłady. Rolka wyjściowa 7 lub 11 (a Naturalny) skutkuje wygraną dla zakładów Pass Line. Strzelec kontynuuje rzucanie bułeczek do końca, aż wyrzuci 4, 5, 6, 8, 9 lub 10, których liczba staje się Punkt. Rozdający następnie przesuwa się o Na przycisk do numeru punktu oznaczającego drugą fazę rundy. Jeśli strzelec wykona rzut punktowy, wynikiem jest wygrana dla zakładów na linii bramkowej. Jeśli strzelec rzuca siódemką (a Siedem na zewnątrz), linia pass przegrywa, a runda się kończy.

Pierwszą rolą kostki w rundzie licytacji jest rolka Come Out - nowa gra w Craps zaczyna się od rzutu Come Out. Rzut wyjściowy może być wykonany tylko wtedy, gdy poprzedni strzelec nie wykona zwycięskiego rzutu, tzn. Nie osiągnie punktu lub nie wykona rzutu na siedem (rzuca siódemką).

Nowa gra rozpoczyna się od nowej strzelanki. Jeśli obecny strzelec wykona swój Punkt, kości zostaną mu zwrócone, a następnie rozpoczyna nowy rzut. Jest to kontynuacja tego rzutu strzelca, choć technicznie rzecz biorąc, rolka "Wybieg" określa nową grę, która ma się rozpocząć.

Gdy strzelec nie wykona swojego Punktu, kostki zostaną następnie zaoferowane następnemu graczowi w celu otrzymania nowego rzutu na Come Out, a gra będzie kontynuowana w ten sam sposób. Nowa strzelanka będzie osobą znajdującą się bezpośrednio obok lewej z poprzedniej strzelanki - więc gra porusza się zgodnie z ruchem wskazówek zegara wokół stołu do gry w kości.

Kostki są rzucane na układ tabeli kości. Układ podzielony jest na trzy obszary - dwa obszary boczne oddzielone środkowym. Każdy obszar boczny jest odbiciem lustrzanym odbicia drugiego i zawiera następujące elementy: zakłady Pass i Do not Pass, Come and Do not Come, Zakład Odds, Place bets i Zakłady polowe. Obszar centralny jest wspólny dla obu obszarów bocznych i zawiera Propozycja zakładów.

Zakłady wygrane wygrywają, gdy rzut wyjściowy wynosi 7 lub 11, a zakłady pass tracą, gdy rzut wyjściowy wynosi 2, 3 lub 12. Nie zakłady tracą, gdy rzut wyjściowy wynosi 7 lub 11, i nie stawiają zakładów wygrywa, gdy wynik wynosi 2 lub 3. Nie stawia remisu, gdy wynik wynosi 12 (2 w niektórych kasynach;Bar"rzut na układ wskazuje, który rzut jest traktowany jako remis).

Gracz dołączający do gry i chcący zagrać w kości bez bycia strzelcem powinien zbliżyć się do stołu do gry w kości i najpierw sprawdzić, czy przycisk rozdającego krupiera znajduje się na którymkolwiek z numerów punktów. Jeśli numer punktu jest Poza wtedy stół jest w rundzie wyjdź. Jeśli przycisk rozdającego jest włączony, stół znajduje się w rundzie punktowej, w której większość kasyn zezwala na postawienie zakładu Pass Line. Wszystkie "Proposition bets" pojedynczego lub multi-roll'a mogą być umieszczone w jednej z dwóch rund.

Pomiędzy rzuty kostką jest okres, w którym dealerzy mogą dokonywać wypłat i zbierać przegrane zakłady, po których gracze mogą obstawiać nowe zakłady. Stickman monitoruje akcję przy stole i decyduje, kiedy dać strzelającemu kostkę, po której nie można już licytować.

Poniżej znajduje się lista różnych zakładów, które możesz zrobić w craps.

Zakład Pass Line - Wygrywasz, jeśli pierwszy rzut jest naturalny (7, 11) i przegrywa, jeśli są to kości (2, 3, 12). Jeśli punkt zostanie wyrzucony (4, 5, 6, 8, 9, 10), musi zostać powtórzony przed 7 punktem rzucony aby wygrać. Jeśli 7 to walcowane zanim stracisz punkt.

Podstawowym zakładem w craps jest zakład Pass Line, który jest zakładem, w którym strzelający wygrywa swój numer punktowy. Zakład Pass Line jest wygrany natychmiast, jeśli rola Come Out wynosi 7 lub 11. Jeśli rola Come Out wynosi 2, 3 lub 12, zakład przegrywa (znany jako "crapping out"). Jeśli rzut jest dowolną inną wartością, ustanawia Punkt; jeśli ten punkt zostanie ponownie wyrzucony przed siódemką, zakład wygrywa. Jeśli z ustalonym punktem siódemka zostanie wyrzucona przed ponownym wyrzuceniem punktu, zakład przegrywa ("siódemka"). Wygrana w Pass Line przynosi nawet pieniądze.

Kurs na zakład Pass Line - Po punkt zostanie wyrzucony, możesz zrobić ten dodatkowy zakład, biorąc kurs. Istnieją różne wypłaty dla każdego punktu. Punkt 4 lub 10 zapłaci Ci 2: 1; 5 lub 9 płaci 3: 2; 6 lub 8 płaci 6: 5. Wygrywasz tylko wtedy, gdy punkt zostanie wyrzucony ponownie przed 7.

Przyjdź Bet - Ma takie same zasady, jak zakład Pass Line. Różnica polega na tym, że możesz postawić zakład dopiero po ustaleniu punktu na linii przejazdu. Podczas rzutu na come bet zakład Come jest umieszczany na linii bramkowej, ponieważ jest to identyczny zakład. Po postawieniu zakładu pierwszy Rzut kostką ustawi punkt come. Wygrywasz, jeśli jest to naturalne (7, 11) i przegrywasz, jeśli są to kości (2, 3, 12). Inne rolki sprawiają, że jesteś zwycięzcą, jeśli punkt come zostanie powtórzony przed rzuceniem 7. Jeśli 7 zostanie wyrzucone jako pierwsze, przegrywasz.

Zakład A Come Bet rozgrywany jest w dwóch rundach i rozgrywany jest podobnie do zakładu Pass Line. Główną różnicą jest to, że gracz, który postawi zakład Come, stawia na pierwszy numer punktu, który "pochodzi" z następnego rzutu strzelca, niezależnie od rundy stołu. Jeśli 7 lub 11 zostanie wyrzuconych w pierwszej rundzie, wygrywa. Jeśli 2, 3 lub 12 zostanie wyrzucone, przegrywa. Jeśli zamiast tego rolka ma wartość 4, 5, 6, 8, 9, 10, zakład Come zostanie przeniesiony przez dealera bazowego na pole reprezentujące liczbę, którą rzucił strzelec. Ta liczba staje się punktem Come Bet, a gracz może dodać kursy do zakładu. Krupier ustawi kurs na zakład Come, ale nieznacznie poza centrum, aby rozróżnić oryginalny zakład i szanse. Druga runda wygrywa, jeśli strzelec rzuca zakład Come przed siódemką. Jeśli siódemka znajdzie się przed liczbą (zakład Come), zakład przegrywa. W rzucie na wygraną dla linii bramkowej w grę wchodzi Come Bet, ale tradycyjnie kursy nie działają, chyba że gracz wskaże dealerowi inaczej.

Ze względu na Come Bet, jeśli strzelec wyrazi swój punkt, gracz może znaleźć się w sytuacji, w której ma zakład Come (prawdopodobnie z kursami na nim), a następny jest Roll come Out. W tej sytuacji zakłady na zakłady come są uważane za niedziałające dla rzutu Come Out. Oznacza to, że jeśli strzelec wykona rzut 7 na rzucie come out, wszyscy gracze z aktywnymi zakładami come bet oczekującymi na "come point" tracą początkowy zakład, ale otrzymają zwrot pieniędzy. Jeśli "come point" zostanie wyrzucony, kursy nie wygrywają, ale Come Bet ma szanse na wygraną. Gracz może powiedzieć dealerowi, że chce, aby jego kursy działały, tak, że jeśli strzelec wyrzuci liczbę, która pasuje do "come point", zakład na odds wygrywa wraz z Come Bet, a jeśli siódemka jest wyrzucona, oba przegrywają.

Zakłady na come bet - Dokładnie to samo, co Kurs na zakład Pass Line z wyjątkiem zakładów na zakład Come Bet, a nie na linię Pass.

Zakład na linię nie zalicza się - Jest to odwrócony zakład Pass Line. Jeśli pierwszy rzut kostką jest naturalny (7, 11), przegrywasz, a jeśli masz 2 lub 3 wygrywasz. Rzut o wartości 12 oznacza, że ​​masz remis lub push z kasyna. Jeśli rzut jest punktem (4, 5, 6, 8, 9, 10), 7 musi wyjść, zanim ten punkt zostanie powtórzony, aby zrobić ci zwycięzca. Jeśli punkt zostanie wyrzucony ponownie przed 7 przegrywasz.

Do not Come Bet - Odwrócony zakład Come. Po ustaleniu punktu come wygrywasz, jeśli jest to 2 lub 3 i przegrywasz za 7 lub 11. 12 to remis, a pozostałe rzuty z kostką sprawią, że wygrasz tylko wtedy, gdy 7 pojawi się przed nimi w następujących rzutach.

Miejsce zakłady - Ten zakład działa dopiero po osiągnięciu punktu ustalona. Możesz postawić na rzut kości 4, 5, 6, 8, 9 i 10. Wygrywasz, jeśli numer, na który postawiłeś zakład jest walcowane przed 7. W przeciwnym razie przegrywasz. The Miejsce zakłady wypłaty różnią się w zależności od liczby postawionych zakładów. 4 lub 10 zapłacą : 5; 5 lub 9 płaci 7: 5 i 6 lub 8 płaci 7: 6. Możesz anulować ten zakład w dowolnym momencie.

Zakłady na Field - Te zakłady dotyczą tylko jednego rzutu kostką. Jeśli wyrzucisz 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12, wygrywasz. 5, 6, 7 i 8 powodują, że przegrywasz. Fieldbet ma następujące różne wypłaty: 2 płaci podwójnie (2: 1), podczas gdy 12 płaci 3: 1. Inne wygrywające rzuty kostką płaci nawet (1: 1).

Big Six, Big Eight Bets - Umieszczone na każdym rzucie kostką, te zakłady wygrywają, jeśli 6 lub 8 zostanie wyrzuconych przed wyrzuceniem 7. Big Six i Big Eight są nawet zakładami i wypłacane są w stosunku 1: 1.

Propozycja zakładów - Zakłady te mogą być wykonane w dowolnym momencie i, z wyjątkiem dróg twardych, wszystkie są zakładami na jeden rzut:

  • Any Craps: Wygrywa, jeśli rzucono 2, 3 lub 12. Wypłata 8: 1
  • Dowolna siódemka: Wygrywa, jeśli 7 zostanie wyrzuconych. Wypłata 5: 1
  • Jedenaście: Wygrane, jeśli rzucono 11. Wypłata 16: 1
  • Ace Duece: Wygrywa, jeśli 3 zostanie wyrzucone. Wypłata 16: 1
  • Asy lub Boxcars: Wygrywa, jeśli rzucono 2 lub 12. Wypłata 30: 1
  • Horn Bet: działa jako zakłady na 2, 3, 11 i 12 wszystkie na raz. Wygrywa, jeśli jeden z tych numerów zostanie wyrzucony. Wypłata jest ustalana na podstawie liczby wyrzuconej. Pozostałe trzy zakłady są tracone.
  • Hardways: Zakład na numer hardway wygrywa, jeśli jest rzucony ciężko (suma par: 1-1, 3-3, 4-4.), Zanim zostanie wyrzucony, a 7 zostanie rzucony. Wypłaty: Trudne 4 i 10, 8: 1; Trudne 6 i 8, 10: 1

Świetna strona z informacjami o hazardzie

Użyj "Menu główne"na prawym marginesie, aby zapoznać się z tą stroną - jest to obszerna strona z informacjami o hazardzie, zawierająca porady dotyczące wygrywania, hazardu, strategii bukmacherskiej, listy najlepszych kasyn online i katalogów kasyn na świecie.

Omawiane tematy obejmują podsumowanie gry, zasady, jak grać, jak wygrywać, strategię gry, systemy zakładów, wskazówki dotyczące hazardu, na temat: Blackjack, ruletka, klasyczny poker i warianty, takie jak poker Texas Hold'em, Craps / Dice, automaty i Videopoker , Baccarat, Keno, Loterie, Powerball, Bingo, zakłady sportowe, wyścigi konne i wyścigi chartów.

Jest to strona internetowa poświęcona hazardowi, zawierająca wiele informacji i zasobów, a także pomocne porady i częste aktualizacje dzięki Twoim przydatnym opiniom.

Dowiedz się o najlepszych zakładach na craps, korzystając z naszego poradnika dotyczącego zasad gry w kości.

  • Cztery i dziesięć oferują najwyższe wypłaty podczas wprowadzania lub kupowania numeru.
  • Rzut wyjściowy następuje, gdy kostki są rzucane bez ustalenia punktu.
  • Punkt jest ustalany, gdy liczba od czterech do dziesięciu, z wyłączeniem siedmiu, jest wyrzucana na rzucie wychodzącym.
  • Zakład pass jest najczęstszym zakładem i wygrywa, jeśli punkt zostanie wyrzucony przed siódemką.

Na szczęście gra w kości w Internecie oznacza o wiele mniej rozrywki niż gra w kasynach lądowych. Wszyscy inni gracze krzyczący na kości i dopingujący, kiedy wygrywają, mogą być ekscytujący, ale nie jest to szczególnie pomocne, gdy jesteś nowy w grze i próbujesz nauczyć się sznurów. Mimo to, jest jeszcze wiele do wzięcia pod uwagę, więc skorzystaj z tego podręcznika i zasad gry, aby pomóc Ci w pierwszych kilku grach.

W przypadku wszystkich zakładów na bzdury musisz wybrać kwotę, którą chcesz postawić, klikając żetony, a następnie wybierając zakład, klikając odpowiedni obszar na stole. Większość zakładów będzie się różnić pod względem maksymalnego limitu, który można na nich umieścić, a to również zmieni się w różnych kasynach.

Jest to najczęstszy i podstawowy zakład w kościach. Ten zakład wygrywa, jeśli pierwszy rzut kości to siedem lub jedenasta, a przegrywa, jeśli dwa, trzy lub dwanaście zostanie wyrzuconych. Jeśli żaden z tych numerów nie zostanie wyrzucony, to liczba, która została wyrzucona, staje się punktem. Kostki zostaną następnie wyrzucone, aż siódemka (która przegra zakład) lub punkt (który wygra zakład) zostanie ponownie wyrzucona.

Jest to zasadniczo przeciwieństwo zakładu pass: Wygrywasz, jeśli pierwszy rzut kostką kończy się na dwóch, trzech lub dwunastu, a przegrywasz, jeśli jest to siedem lub jedenastka. Kiedy punkt zostanie ustalony, ten zakład wygrywa, jeśli siódemka zostanie wyrzucona, zanim punkt pojawi się ponownie.

Zakład come jest podobny do zakładu pass, z tą różnicą, że robisz to po tym, jak punkt został już rozstrzygnięty. W tym momencie ten zakład wygrywa, jeśli siódemka lub jedenastka zostanie wyrzucona, a przegrywa, jeśli w pierwszym rzucie zostanie ujawnione dwóch, trzech lub dwunastu. Jeśli żadna z nich się nie pojawi, to liczba, która zostanie wyrzucona po postawieniu zakładu come, staje się twoim punktem come i musi pojawić się ponownie, zanim siódemka zostanie wyrzucona, aby wygrać. Po wybraniu punktu, twoje żetony automatycznie przejdą na ten numer na stole.

Podobnie jak w przypadku zakładu typu "nie zaliczaj", jest to przeciwieństwo zakładu come. Zakład po ustaleniu punktu i początkowym rzucie na dwie, trzy lub dwanaście zwycięstw, podczas gdy rzut na 7 lub 11 przegranych. Jeśli żadna z tych liczb nie zostanie wyrzucona, punkt come jest ustalany, a ten zakład wygrywa, jeśli siódemka zostanie wyrzucona przed nim.

Podczas zakładania tego zakładu nie ma przewagi kasyna, więc jest to jeden z najlepszych zakładów, jakie możesz zrobić w większości kasyn. Mimo tego, że nie ma przewagi kasyna na tym zakładzie, możesz go użyć tylko wtedy, gdy masz zakład na karnet, i robisz to, klikając puste miejsce obok linii pass. Mimo to, gdy połączysz przewagę kasy obu zakładów, nadal jest mniej niż jeden procent. Kwota, którą obstawiasz przy zakładzie odds, często jest równa dwukrotności kwoty zakładu pass line. Wypłaty różnią się w zależności od liczby punktów, więc jeśli masz sześć lub osiem, otrzymujesz wypłatę od sześciu do pięciu; jeśli jest pięć lub dziewięć, to wypłata wynosi od trzech do dwóch; a jeśli punkt wynosi cztery lub dziesięć, masz imponujące dwa do jednego.

Nie wszystkie te zakłady na kości są zawsze dostępne, więc Casino Edge zaleca znalezienie stołu, który Ci odpowiada i który oferuje najlepsze zakłady.

Jest to przeciwieństwo zakładu na obstawianie. Znowu robi się to po ustaleniu punktu i umieszcza się go, klikając małą sekcję między linią przebiegu a linią "nie przejmuj". Może być postawiony tylko wtedy, gdy masz już zakład na pasku "nie przejmuj" i jest wypłacany od jednego do dwóch, jeśli punkt wynosi cztery lub dziesięć, dwa do trzech, jeśli punkt wynosi pięć lub dziewięć, a pięć do sześciu jeśli punkt wynosi sześć lub osiem.

Jest to zakład na jeden z numerów miejsc (cztery, pięć, sześć, osiem, dziewięć i dziesięć) pojawiających się przed wyrzuceniem siedmiu. Jest on umieszczony po kliknięciu sekcji po obu stronach wybranej liczby. Jeśli ten zakład wygrywa, zostanie wypłacona od dziewiątej do piątej, jeśli wybierzesz cztery i dziesięć, siedem do pięciu na pięć i dziewięć oraz siedem do sześciu na sześć i osiem.

Jest to zakład rzadko spotykany w kasynach lądowych, ale jest to dość powszechne w Internecie. Obstawia jeden z numerów miejsc i wygrywa, jeśli siódemka zostanie wyrzucona przed tą liczbą. Wypłaty wynoszą od pięciu do jedenastu za cztery i dziesięć, od pięciu do ośmiu za pięć i dziewięć oraz od czterech do pięciu za sześć i osiem.

Kupuj zakłady są dokładnie takie same, jak zakłady na miejsce, ale z różnymi wypłatami. Kiedy stawiasz zakład kupna, efektywnie kupujesz ten numer, a za ten przywilej dostajesz prowizję w wysokości 5%. Możesz postawić ten zakład, klikając sekcję znajdującą się dalej od zakładu na miejsce wybranego przez ciebie numeru. Wypłaty są nieco wyższe niż zakłady na miejsce z powodu prowizji, a możesz dostać dwa do jednego na dziesięć i cztery, trzy do dwóch na pięć i dziewięć, a sześć do pięciu na sześć i osiem.

Zakład lay jest przeciwieństwem zakładu buy. Zakłada się, że siódemka zostanie wyrzucona przed wyrzuceniem wybranego przez ciebie numeru miejsca. Podobnie do kupowania zakładów, istnieje prowizja 5%, ale wypłaty są odwrócone od jednego do dwóch za cztery i dziesięć, od dwóch do trzech na pięć i dziewięć oraz od pięciu do sześciu za sześć i osiem.

Jest to jedna z grup zakładów, w której postawisz zakład, że dwa, trzy, cztery, dziewięć, dziesięć, jedenaście i dwanaście pojawią się przy następnym rzucie. Jeśli nie pojawi się żaden z tych numerów, przegrywasz zakład. Jeśli tak, to wypłaty są jeden do jednego (nawet pieniądze), jeśli jeden z numerów zostanie wyrzucony, z wyjątkiem dwóch i dwunastu. Dla dwóch osób wypłata wynosi dwa do jednego, a dla dwunastu jest albo od dwóch do jednego, albo od dwunastu do jednego.

Po ustaleniu punktu, możesz postawić zakład, czy sześć lub osiem pojawi się, zanim siódemka zostanie wyrzucona. Obaj płacą nawet pieniądze.

Te zakłady są zakładane poprzez kliknięcie kółek z "e" i "c" w nich. Zakład "e" jest powszechnie znany jako "yo jedenaście" i zakłada, że ​​następny rzut będzie jedenastu. To się opłaca od 15 do jednego. Zakład "c" jest zakładem "Any Craps" i zakłada, że ​​dwa, trzy lub dwanaście zostanie wyrzuconych. Wypłata za to wynosi siedem do jednego.

Zakłady na propozycję zakładają, że pojawi się określona kombinacja, na przykład pięć i sześć lub dwa. Szanse różnią się w zależności od możliwości wystąpienia tych kombinacji. Te zakłady liczą się tylko do następnego rzutu kostką.

Zakłady, że następny rzut zakończy się siódemką. Jest to wypłacane cztery do jednego.

Jest to zakład, że dwa, trzy lub dwanaście pojawią się w następnym rzucie, a wypłacane są od siedmiu do jednego.

Grając online, po postawieniu zakładu i kliknięciu przycisku roll, reszta jest wykonywana automatycznie. Wygrane są wypłacane, zakłady są pozostawione na stole lub zbierane w zależności od wyniku.

Znalezienie wszystkich tych zakładów na stole do gry w kości może na początku wydawać się nieco mylące. Aby Ci pomóc, oto obraz, który pokazuje, gdzie można obstawić każdy zakład.

Oczywiście układy stołów będą się nieco różnić w różnych kasynach, ale większość będzie wyglądać bardzo podobnie. Na szczęście w ogromnej większości kasyn online wyświetlenie wskaźnika myszy nad tabelą powinno ujawnić, gdzie można obstawiać konkretne zakłady, a także limity zakładów, aw niektórych przypadkach także kursy (jeśli nie są wyświetlane na stole).

Próba oceny wszystkich dostępnych zakładów w kościach, wypłat, które mogą zostać przyznane, oraz przewagi kasyna jest bardzo trudnym zadaniem. Aby uprościć ten proces, stworzyliśmy tabelę szybkich odwołań, do której można się odwoływać, grając w kości w Internecie. Powinno to być oczywiste, ale im niższa przewaga kasyna i im lepsza wypłata, tym lepszy zakład i szanse na odstrzelenie zwycięzcy.

Patrząc na poniższą tabelę, zauważysz, że najlepsze zakłady są następujące:

Bank craps to gra, w którą wielu graczy obstawia kasyno. Każde kasyno może ustawić nieco inne wypłaty dla różnych zakładów. Gracze na zmianę rzucają dwiema kośćmi, a ten, kto rzuca kostką, nazywany jest "strzelcem". Gracze mogą obstawiać różne opcje, umieszczając żetony w odpowiednich sekcjach planszy. Może być wymagane poproszenie krupiera o obstawianie określonych zakładów.

Działając jako strzelec, gracz musi obstawić zakład Linia "Pass" albo Linia "Do not Pass". Podanie i nie zaliczenie są czasami nazywane zakładami "Wygrana" lub "Prawo" i "Nie wygrywaj" lub "Wrong". Rozgrywka odbywa się w rundach, a te zakłady "Przełęcz" i "Do not Pass" obstawiają wynik rundy. Strzelec jest często wymieniany na końcu rundy lub gdy przegrywa rundę z siódemką. Kostki są przesuwane zgodnie z ruchem wskazówek zegara wokół stołu, aby następny gracz mógł zostać strzelcem. Strzelec ma wiele kości (zazwyczaj pięć) przez "stickman" i musi wybrać dwie na rundę. Pozostałe kostki wracają do miski stickmana i nie są używane.

Każda runda ma dwie fazy: "come-out" i "point". Aby rozpocząć rundę, strzelec wykonuje jeden lub więcej rzutów "come-out". Wyrzucony rzut 2, 3 lub 12 przegranych i nazywa się "craps". W tej sytuacji przegrywa każdy, kto stawi się na linii Pass. Zwycięski rzut 7 lub 11 ("naturalny") wygrywa i powoduje wypłatę za zakłady "pass line". Innymi możliwymi liczbami są liczby punktowe: 4, 5, 6, 8, 9 i 10. Jeśli strzelec rzuci jedną z tych liczb na rzucie wychodzącym, ustanowi to "punkt" - liczba, która musi zostać wyrzucona przed siódemką. Rozdający przerzuca przycisk na stronę "On" i przesuwa go do numeru punktu oznaczającego drugą fazę rundy. Jeśli strzelec wykona rzut przed siódemką przed powtórzeniem liczby punktów ("siedmiokrotnością"), linia Pass przegrywa, a runda kończy się.

Gracz, który chce zagrać w kości bez bycia strzelcem, powinien zbliżyć się do stołu z kościami i najpierw sprawdzić, czy przycisk "Wł." Krupiera znajduje się na którymkolwiek z numerów punktów. Jeśli przycisk został ustawiony w pozycji "Wył.", Stół znajduje się w rundzie wyjścia. Jeśli przycisk dealera jest włączony, stół znajduje się w rundzie punktowej, gdzie większość kasyn zezwala na postawienie zakładu pass line, ale gracz powinien sprawdzić u dealera. Wszystkie zakłady na pojedyncze lub wielokrotne rzuty mogą być umieszczone w jednej z dwóch rund. Między kolejnymi rzutami kości istnieje okres, w którym dealerzy mogą dokonywać wypłat i zbierać przegrane zakłady, po czym gracze mogą obstawiać nowe zakłady. Stickman monitoruje akcję przy stole i decyduje, kiedy oddać strzelającemu kostkę, po której nie można już licytować.

W kasynie gracze obstawiają zakłady z żetonów na specjalnie wykonanym stole do gry w kości z obrusiem wykonanym z filcu, który wyświetla różne opcje zakładów. W większości kasyn, tabele kości są dwustronne. Układy na obu końcach stołu są identyczne, z środkowymi zakładami w środku. Pozwala to na udział większej liczby graczy. Gracze mogą obstawiać wiele zakładów za każdy zakręt, rundę lub rzut i powinni zapoznać się z układem kości.

Kasyno w kasynie jest prowadzone przez maksymalnie czterech pracowników kasyna: boxman kto strzeże żetonów, nadzoruje dealerów i zajmuje się "kolorowaniem" graczy (wymieniając małe nominały na większe nominały w celu zachowania żetonów przy stole); dwa dilerzy bazowi którzy stoją po obu stronach boksera i zbierają i płacą zakłady; i a stickman kto stoi bezpośrednio nad stołem od boksera, bierze zakłady na środku stołu (twarde drogi, yo, kości, róg, itp.), ogłasza wyniki każdego rzutu, zbiera kości z wydłużonym drewnianym kijem i kieruje dealerzy bazowi płacą zwycięzcom z zakładów na środku stołu. Każdy pracownik upewnia się, że drugi prawidłowo wypłaca zwycięzcom. Czasami, poza godzinami szczytu, tylko jeden podstawowy dealer będzie uczestniczył w stole, czyniąc tylko połowę stołu otwartego dla gracza lub jednego z dwóch dealerów bazowych przyjmie rolę stickman. W niektórych kasynach nie ma żadnego boksera; Obowiązki boksera dzielone są między dealerów i wędrownego przełożonego, który obejmuje wiele stołów.

W grze w kości do gry nie ma oznaczonego stołu, a często gra się bez żadnego oporu, przeciwko któremu mają trafić kości. (Pomimo nazwy "ulica craps", ta gra jest często rozgrywana w domach, zwykle na niedokonanym garażu lub podłodze kuchni.) Zakłady są dokonywane w gotówce, nigdy w żetonach i zazwyczaj są rzucane na ziemię przez graczy . Nie ma uczestników, a więc postęp w grze, rzetelność rzutów i sposób, w jaki wypłaty są dokonywane za zwycięskie zakłady, są kontrolowane przez samych graczy.

Handlarze nalegają, aby strzelec rzucił się jedną ręką, a kości odbijają się od przeciwległej ściany otaczającej stół. Te wymagania mają na celu utrzymanie uczciwości gry (uniemożliwiając zmianę kości lub wykonanie "kontrolowanego strzału"). Jeśli kostka opuszcza stół, strzelający zazwyczaj zostanie poproszony o wybranie innej kości z pozostałych trzech, ale może poprosić o użycie tej samej kości, jeśli przejdzie kontrolę boksera. Wymóg ten jest używany do utrzymania uczciwości gry (i zmniejszenia szansy na załadowanie kości).

Nadawanie nazw rolom czyni grę bardziej interesującą. Mieszkańcy często mają swoje własne imiona.

Bułki 4, 6, 8 i 10 nazywane są "twarde" lub "łatwe" (np. "Sześć twardej drogi", "Łatwa ósemka", "Dziesiątka twarda") w zależności od tego, czy zostały rzucone jako "podwójne", czy też jak każda inna kombinacja wartości, ze względu na ich znaczenie w środkowych stołach zwanych "twardymi drogami".

Dwa nazywa się "Snake Eyes", ponieważ dwa 1, które go zawierają, wyglądają jak para małych, paciorkowatych oczu. Inna nazwa dla tych dwóch to "Loose Deuce".

Trzy jest określany jako "Ace Caught a Deuce".

Cztery (zwykle ciężko) jest czasem określany jako "Mały Joe z Kokomo". Dzieje się tak, ponieważ w akcentach afroamerykańskich na Południu słowo "Czwórka" jest ogólnie wymawiane "Fo" "- stąd" Mały Joe z Kokomo "to rytmiczny slang .

Pięć jest często nazywany "No Field Five" w żetonach w kasynie, ponieważ 5 nie znajduje się na polu, a tym samym nie jest opłacane w zakładach Field. Inną nazwą Piątki jest "Mała Phoebe".

Sześć może być określany jako "Jimmie Hicks", "Jimmy Hix" lub "Jimmie Hicks z kiju", wszystkie przykłady rymowania slangu.

Siedem zwinięte jako 6-1 jest czasami nazywane "Six Ace" lub "Up Pops the Devil"

Osiem przetoczył się twardo, w przeciwieństwie do "Easy Eight" jest czasami nazywany Eighter z Decatur. Może być również znany jako "Kwadratowa para", "Mama i tata" lub "Ozzie i Harriet".

Dziewięć jest nazywany "Centerfield Nine" w żetonach kasyna, ponieważ 9 znajduje się w centrum obszaru obstawiania zwanego Field. W Atlantic City, 4-5 nazywa się "Railroad Nine." 4-5 Nine jest również znany jako "Jesse James", ponieważ banita Jesse James został zabity przez 45 (4-5) pistolet kalibru. Inne nazwy dziewięciu to "Nina z Pasadeny", "Nina w Marina",

Dziesięć twardą drogą (5-5) jest "A Hard Ten" lub "Najlepszy przyjaciel kobiety". Jest to zarówno przykład rymowania slangu, jak i podwójnego entuzjazmu seksualnego. Ten może być również znany jako "Puppy Paws" lub "Para słoneczników".

Jedenaście jest nazywany "Yo" lub "Yo'Leven", ponieważ często można go pomylić z siódemką; "Yo" przyciąga uwagę. Starszym terminem dla Eleven jest "Six Five, no Jive", ponieważ jest to zwycięski rzut.

Dwanaście jest znany jako "Boxcars", ponieważ punkty na dwóch kostkach, które pokazują 6-6, wyglądają jak schematyczne rysunki wagonów kolejowych; jest również nazywany "Północą", jak o godzinie 00:00.

Strzelec ma obowiązek postawić zakład Pass Line lub zakład Do not Pass, jeśli chce strzelać. Niektóre kasyna wymagają od wszystkich graczy dokonania minimalnego zakładu Pass lub Do not Pass, niezależnie od tego, czy aktualnie strzelają, czy nie. Zakłady liniowe są oparte na punktach.

Przełóż zakład liniowy: Podstawowym zakładem w kościach jest zakład linii pass, który jest zakładem, w którym strzelający wygrywa swój numer punktowy. Zakład pass line jest wygrany natychmiast, jeśli rzut wypadnięcia wynosi 7 lub 11. Jeśli rzut wypadnięcia wynosi 2, 3 lub 12, zakład przegrywa (znany jako "crapping out"). Jeśli rzut jest jakąkolwiek inną wartością, ustanawia punkt; jeśli ten punkt zostanie ponownie wyrzucony przed siódemką, zakład wygrywa. Jeśli, po ustaleniu punktu, siódemka zostanie wyrzucona przed ponownym wyrzuceniem punktu, zakład przegrywa ("siódemka"). Wygrana linii wygrywa nawet pieniądze.

Nie zaliczaj zakładu linii: Zakład "Nie zaliczaj linii" to zakład, w którym strzelec nie może podać swojego numeru punktu (strzelanka "siódemka, linia dalej") i jest prawie przeciwieństwem zakładu linii pass. Zakład "nie zaliczaj" jest odwrotny, ponieważ przegrywa, jeśli rzut wypadnięcia wynosi 7 lub 11 i wygrywa, jeśli rzut wypadnięcia wynosi 2 lub 3. Losowanie A 12 (zależy to od kasyna - w niektórych miejscach 12 wygra, a 2 losuje); tak czy inaczej gracz nie może przegrać, jeśli 12 zostanie wyrzuconych. Remis, czyli remis (słowo "BAR", wydrukowane na układzie Craps, oznacza "Standoff", co daje remis), w przypadku 12 robi się to, aby kasyno utrzymywało przewagę kasyna, niezależnie od tego, czy gracze licytują lub nie przechodzą. Jeśli punkt zostanie ustanowiony, a ten punkt zostanie ponownie zwrócony, zakład przegrywający nie przegrywa. Jeśli 7 zostanie wyrzucone zamiast punktu, który jest ponownie zwinięty, zakład "Nie prześlij" wygrywa. Są dwa bardzo nieznacznie różne sposoby obliczania kursów i krawędzi domu tego zakładu. Poniższa tabela podaje liczby, biorąc pod uwagę, że gra kończy się push, gdy 12 jest walcowane, a nie jest nieokreślona. Zakłady na nieprzeciętne są często nazywane "graniem w ciemną stronę" i niektórzy gracze uważają, że jest w złym guście, a nawet tabu, ponieważ gra bezpośrednio przeciwko tradycyjnej grze.

Pass odds: Jeśli 4, 5, 6, 8, 9 lub 10 zostanie rzucone na rzut come-out (tj. Jeśli punkt jest ustawiony), większość kasyn pozwala graczom z linii bramkowych na przyjmowanie zakładów od jednego do pięciu razy (i w niektórych kasynach, do 100 razy) zakład linii pass za linią pass. Ten dodatkowy zakład wygrywa, jeśli punkt zostanie wyrzucony ponownie przed wyrzuceniem 7 (punkt jest wykonany) i opłaca się przy rzeczywistym kursie 2 do 1, jeśli 4 lub 10 to punkt, 3 do 2, jeśli 5 lub 9 jest punktem, a 6 do 5, jeśli 6 lub 8 to punkt.

Niektóre kasyna oferują "kursy 3-4-5X", w których maksymalna dozwolona stawka zakładu zależy od punktu (trzy razy, jeśli punkt wynosi 4 lub 10, cztery razy na 5 lub 9, a pięć razy na 6 lub 8). Ta zasada upraszcza obliczanie wygranych: zakład maksymalny kurs na stole 3-4-5X zawsze będzie wypłacany przy sześciokrotnym przekroczeniu zakładu linii pass niezależnie od punktu.

Ponieważ kursy są wypłacane przy prawdziwych kursach, w przeciwieństwie do linii pass, która jest zawsze równomierna, zakłady na minimalne stawki pass zmniejszają przewagę kasyna. Maksymalny zakład bukmacherski na zakład z minimalną passą często daje najniższą możliwą przewagę kasyna. Jednak zakład odds nie może być wykonany niezależnie, więc dom zachowuje przewagę w zakładzie pass line.

Nie zaliczaj kursów: Jeśli gracz gra, nie przechodzi, zamiast podania, może również ustanowić szanse, umieszczając żetony za linią "nie przejmuj". Jeśli zamiast punktu nadchodzi 7, kursy wygrywają przy rzeczywistych kursach 1 do 2, jeśli 4 lub 10 to punkt, 2 do 3, jeśli 5 lub 9 to punkt, 5 do 6, jeśli 6 lub 8 to punkt.

Come bet: Zakład come jest rozgrywany w dwóch rundach i rozgrywany jest podobnie do zakładu pass line. Główną różnicą jest to, że gracz, który podejmie zakład, postawi na pierwszy numer punktu, który "nadejdzie" od następnego rzutu strzelców, niezależnie od rundy stołu. Jeśli 7 lub 11 zostanie wyrzuconych w pierwszej rundzie, wygrywa. Jeśli 2, 3 lub 12 zostanie wyrzucone, przegrywa. Jeśli zamiast tego rolka wynosi 4, 5, 6, 8, 9, 10, to come bet zostanie przeniesiony przez dealera bazowego na pole reprezentujące liczbę, którą rzucił strzelec. Ta liczba staje się punktem come bet, a gracz może dodać kursy do zakładu. Krupier ustawi kurs na zakład come, ale nieznacznie poza środkiem, aby rozróżnić oryginalny zakład i kursy. Druga runda wygrywa, jeśli strzelec wykona zakład come przed siódemką. Jeśli siódemka znajdzie się przed liczbą (come-bet), zakład przegrywa. W przypadku rzutu come-out dla linii bramkowej come bet jest w grze, ale tradycyjnie kursy nie działają, chyba że gracz wskaże dealerowi inaczej.

Przyjdź zakłady mogą być wykonane po punkt został ustalony. W przypadku come outa come bet jest umieszczany na linii pass, ponieważ są one identyczne.

Ze względu na come bet, jeśli strzelec wyrazi swój punkt, gracz może znaleźć się w sytuacji, w której ma come bet (ewentualnie z oddsami), a następny roll jest rzutem na come-out. W tej sytuacji zakłada się, że zakłady na zakłady come nie działa do rzutu na come-out. Oznacza to, że jeśli strzelec wykona rzut na rzut o wartości 7, wszyscy gracze z aktywnymi zakładami come oczekującymi na come-point tracą początkowy zakład, ale otrzymają zwrot pieniędzy. Jeśli przyjdzie kolej na come-point, kursy nie wygrywają, ale come bet i kursy są zwracane. Gracz może powiedzieć sprzedawcy, że chce swoich szans pracujący, tak, że jeśli strzelec wyrzuci liczbę, która pasuje do punktu come, zakład na obstawianie wygrywa wraz z zakładem come, a jeśli siódemka zostanie wyrzucona, oba przegrywają.

Nie zakładaj się: Zakład "nie przychodź" rozgrywany jest w dwóch rundach. Jeśli 2 lub 3 zostanie wyrzucone w pierwszej rundzie, wygrywa. Jeśli 7 lub 11 zostanie wyrzuconych, przegrywa. Jeśli 12 zostanie wyrzucone, jest to rzut wolny, a gracz ma możliwość anulowania swojego zakładu. Jeśli zamiast tego rolka wynosi 4, 5, 6, 8, 9, 10, wówczas zakład nie zostanie przeniesiony przez dealera bazowego na pole reprezentujące liczbę, którą rzucił strzelec. Druga runda wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut przed siódmą przed punktem nie nadchodzi.

Nie wolno przyjmować zakładów, które mogą być wykonane po rzut wyjściowy, gdy punkt został już ustanowiony. Kursy można również postawić na zakładzie "nie przyjść", tak jak zakład linii pass; w tym przypadku rozdający (a nie gracz) umieszcza zakład obstawiony na górze zakładu w polu, ze względu na ograniczoną ilość miejsca, nieznacznie przesunięty, aby zaznaczyć, że jest to zakład obstawiony, a nie część pierwotnego zakładu "nie podchodź".

Zakłady na jedną walkę lub zakłady z propozycjami są rozpatrywane w rzucie jedną kostką przez strzelca. Większość z nich nazywa się "Service Bets" i znajdują się one w centrum większości stołów do gry w kości. Tylko stickman lub dealer może złożyć zakład serwisowy. Zakłady obejmują:

2 (oczy węża lub asy): Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut 2.

3 (ace-deuce): Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut o wartości 3.

Siema: Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut 11.

12 (wagony, północ lub koszyczki): Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut o wartości 12.

2 lub 12 (hi-lo): Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut 2 lub 12. Stickman umieszcza ten zakład na linii dzielącej zakłady 2 i 12.

Any Craps (Three-Way): Wygrywa, jeśli strzelec wykonuje rzut 2, 3 lub 12.

do & MI: W połączeniu zakład, gracz obstawia połowę swojego zakładu Craps a druga połowa dalej Siema (11). Jeden z dwóch zakładów zawsze przegrywa, a drugi wygrywa.

Dowolne siedem: Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut o wartości 7. Ten zakład jest również nazywany pseudonimem Duży czerwony, ponieważ 7 na swojej stronie licytacji na układzie jest zwykle duże i czerwone.

Róg: Jest to zakład, który polega na obstawianiu po 1 jednostce za 2, 3, 11 i 12 w tym samym czasie dla następnego rzutu. Zakład to w rzeczywistości cztery oddzielne zakłady i opłaca się w zależności od tego, która liczba jest faktycznie wyrzucona, minus trzy jednostki za pozostałe trzy przegrane zakłady. Wielu graczy, aby wyeliminować zamieszanie polegające na podrzuceniu czterech żetonów na środek stołu lub dokonaniu zmian podczas składania zakładów, wykona pięć Horn High zakład, który jest zakładem czterokierunkowym, a dodatkowa jednostka przechodzi na konkretny numer. Na przykład, jeśli wrzucisz do puli 5 $ i powiesz "horn high yo", obstawiasz cztery zakłady na 1 $ na każdą z liczb klaksonów, a dodatkowy dolar pójdzie na yo (11).

Wir lub Świat: zakład jest zakładem pięciu jednostek, który jest kombinacją klaksonu i zakładu z siódmymi siedmioma, z założeniem, że jeśli siódemka zostanie wyrzucona, zakład jest push, ponieważ pieniądze wygrane na siódemce są tracone na częściach klaksonu Zakład.

Na chmielu Jest to zakład pojedynczy na dowolną kombinację dwóch kości w następnym rzucie. Na przykład, jeśli postawisz na "5 i 1" na hopie, obstawiasz, że następny rzut będzie miał 5 na jednej kości i 1 na drugiej kości. Zakład płaci 15: 1 (tak jak zakład na 3 lub 11), z wyjątkiem debli (np. 3 i 3 na podskoku), które płacą 30: 1 (tak jak zakład na 12, który jest taki sam jak 6 i 6 na hop). Prawdziwe szanse to 17: 1 i 35: 1, co daje w rezultacie przewagę kasyna na poziomie 11,11% i 13,89%. Gdy prezentowane są, zakłady na hop znajdują się w centrum układu craps z innymi zakładami z propozycjami. Jeśli zakłady na hop nie są w układzie craps, nadal mogą być obstawiane przez graczy, ale stają się obowiązkiem boxmana, aby zarezerwować zakład.

Pole: Ten zakład jest zakładem, że jedna z liczb 2, 3, 4, 9, 10, 11 lub 12 pojawi się przy następnym rzucie kostką. Ten zakład zazwyczaj płaci więcej (2: 1 lub 3: 1), jeśli 2 lub 12 jest wyrzucone, a 1: 1, jeśli 3, 4, 9, 10 lub 11 jest wyrzucone. Zakład Field jest zakładem "Self-Service". W przeciwieństwie do innych zakładów, które są rozdawane przez dealerów lub stickmanów, zakład obstawiany jest bezpośrednio przez gracza. Gracze identyfikują swoje zakłady na polu, umieszczając je w polu pola bezpośrednio przed nimi lub jak najbliżej ich pozycji. Początkowy zakład i / lub wypłaty mogą "przejechać" przez kilka rzutów, dopóki nie przegrają, i zakłada się, że są "jazdy" przez dealerów. W związku z tym obowiązkiem gracza jest odebranie zakładu i / lub wygranych natychmiast po wypłacie, przed kolejnymi rzutami kości, jeśli nie chcą pozwolić sobie na jazdę.

Są to zakłady, które mogą nie zostać rozliczone w pierwszym rzucie i mogą wymagać dowolnej liczby kolejnych rzutów przed ustaleniem wyniku. Większość zakładów multi-roll może wpaść w sytuację, w której punkt zostaje wykonany przez strzelca przed rozstrzygnięciem zakładu multi-roll. Zakłady te są uważane za "niedziałające" w nowym rzucie wyjściowym, dopóki nie zostanie ustanowiony następny punkt, chyba że gracz określi zakład jako "działający". Zasady kasyna różnią się od tego; niektóre z tych zakładów mogą nie być dostępne, podczas gdy inne mogą być uznane za "działające" podczas wyjścia. Jeśli numer punktu niepracującego, który został postawiony, kupiony lub ustanowiony, staje się nowym punktem w wyniku come-out, zakład zazwyczaj jest zwracany lub można go przenieść na inny numer za darmo.

Trudny sposób: Zakład, że strzelec wyrzuci 4, 6, 8 lub 10 "twardą drogę", zanim wyrzuci siedem lub odpowiadający "łatwy sposób". Ciężko jest, gdy obie kości pokazują identyczne wartości, zwane również "podwójnymi" lub "parami", więc 2-2 to trudna droga 4.

Łatwy sposób: Przeciwieństwem trudnej sytuacji jest założenie, że strzelec rzuci określoną łatwą drogę (4, 6, 8 lub 10), zanim wyrzuci siódemkę. Prostą metodą jest wartość, która nie ma dwóch identycznych kości, więc 3-1 to łatwa droga. 4. Rzadko są dostępne jako zakłady, z wyjątkiem umieszczania na numerze punktu (który opłaca się na łatwych lub twardych rzutach z tej liczby).

Duży 6 i Big 8: Gracz może wybrać 6 lub 8, które zostaną wyrzucone zanim strzelec rzuci siódemką. Te zakłady są zwykle omijane przez doświadczonych graczy w kości, ponieważ płacą nawet pieniądze (1: 1), podczas gdy gracz może obstawiać zakłady na 6 lub 8, które płacą więcej (7: 6). Niektóre kasyna nawet nie oferują Big 6 & 8. Zakłady znajdują się w rogach za linią bramkową, a zakłady mogą być stawiane bezpośrednio przez graczy.

Miejsce i kup: Gracze mogą umieszczać lub kupować dowolne numery punktów (4, 5, 6, 8, 9, 10), umieszczając swój zakład w obszarze come i informując dealera, ile i na jakim numerze (-ach), "30 na 6", "5 na 5" lub "25 kup 10". Zakłady obstawiaj i kupuj są zakładami, w których zakład na liczbę zostanie wyrzucony przed wyrzuceniem 7. Zakłady te są uważane za zakłady działające i będą wypłacane za każdym razem, gdy strzelec wykona rzut lub kupi punkt. Zgodnie z regułami, zakłady na zakłady NIE działają przy wyjściu, ale mogą zostać "włączone" przez gracza.

Zakłady na miejsce są wypłacane po kursach nieco gorszych od kursów prawdziwych. Zakłady na zewnętrzne numery (4,5,9,10) należy składać w jednostkach o wartości 5 $ (przy minimalnym stole 5 $), aby otrzymać dokładną dokładną wypłatę w wysokości 5 $, płacąc 7 USD lub 5 USD, płacąc 9 USD. Miejsce obstawia 6 & 8 powinno być w jednostkach 6 $ (przy minimalnym stole 5 $), aby otrzymać dokładną dokładną wypłatę w wysokości 6 USD za 7 USD.

Kupuj zakłady są wypłacane po prawdziwych kursach, ale prowizja w wysokości 5% jest naliczana od kwoty zakładu. Tradycyjnie, prowizja za kupno zakładu jest opłacana niezależnie od tego, ale w ostatnich latach wiele kasyn zmieniło swoją politykę, aby pobierać prowizję tylko wtedy, gdy wygrywa zakład kupna. Niektóre kasyna pobierają prowizję jako jednorazową opłatę za zakup numeru; wypłaty są wtedy zawsze prawdziwe. Większość kasyn zazwyczaj pobiera tylko 1 $ za zakład o wartości 25 $ (4% prowizji) lub 2 $ za 50 $ (dwa zielone żetony), co zmniejsza nieco przewagę kasyna. Tam, gdzie prowizja jest naliczana tylko za wygrane, prowizja jest często odejmowana od wygrywającej wypłaty - wygrywający zakład na 25 dolarów za 10 zapłaciłby 49 $, na przykład. Krawędzie domu podane w tabeli zakładają, że prowizja jest naliczana od wszystkich zakładów. Są one zmniejszone o co najmniej jeden czynnik 2, jeśli prowizja jest naliczana tylko za wygrane zakłady. Rzadko kasyna oferują miejsce do przegrania. Ten zakład jest przeciwieństwem zakładu miejsca i wygrywa, jeśli 7 zostanie wyrzuconych przed konkretnym numerem punktu. Zakład obstawiony na miejscu zazwyczaj ma niższy przewagę kasyna niż zakład na miejsce.

Kłaść: Zakład "lay" jest przeciwieństwem zakładu kupna, w którym gracz stawia zakład na 7, aby wykonać rzut przed liczbą, która jest ułożona. Podobnie jak w zakładach kupna, zakłady lay płacą prawdziwe kursy, ale ponieważ zakład lay jest przeciwieństwem zakładu buy, wypłata jest odwrotna. Dlatego gracze otrzymują od 1 do 2 dla liczb 4 i 10, 2 do 3 dla liczb 5 i 9 i 5 do 6 dla liczb 6 i 8. Prowizja 5% (mocny, wig, sok) jest naliczana z góry na możliwa wygrana kwota. Na przykład: Zakład Lay Lay na 40 $ za 40 $ przyniosłby wygraną w wysokości 20 $. 5% vig byłoby 1 $ w oparciu o wygraną 20 $. (NIE 2 USD w oparciu o zakład za 40 USD w sposobie, w jaki są naliczane prowizje od zakładów). Podobnie jak w przypadku zakładu kupna, prowizja jest dostosowywana do jednostki bukmacherskiej tak, że część wypłat w dolarach nie jest potrzebna.

Zakład Fire: Zanim rozpocznie się strzelanka, niektóre kasyna pozwolą postawić zakład zwany zakładem ogniowym. Zakład przeciwpożarowy to zakład o wysokości zaledwie 1 dolara, wykonany w nadziei, że następny strzelec będzie miał gorącą passę ustawienia i zdobywania wielu punktów o różnych wartościach. Gdy strzelający wykona różne pojedyncze punkty, zostaną one oznaczone na planie kości symbolem ognia. Pierwsze trzy punkty nie będą wypłacane za zakład ogniowy, ale czwarta, piąta i szósta będą wypłacać po rosnących kursach. Czwarty punkt opłaca się od 24 do 1, piąty punkt opłaca od 249 do 1, a szósty - od 999 do 1. Zauważ, że wszystkie punkty muszą być różne, aby policzyć je w stosunku do zakładu ognia. Na przykład strzelec, który dwukrotnie trafi w dziesiątkę, zyskuje kredyt tylko za pierwszy zakład ognia.

Craps to gra w kości, która wykorzystuje dwie sześciostronne kości i jest jedną z najpopularniejszych gier w amerykańskich kasynach. Na pierwszy rzut oka jest to prosta gra: dwie kostki są rzucane na stół do gry, a gra rozwija się zgodnie z ich sumą. Wersja tej gry stołowej BetVoyager ma swoje własne charakterystyczne cechy. Podobnie jak wiele innych gier, czasami odstępujemy od przyjętych zasad, aby zwiększyć wypłaty graczy. Staraliśmy się również uprościć zasady, aby nasi gracze mogli szybko zapoznać się z grą.

BetVoyager oferuje naszą konwencjonalną wersję i wersję bez krawędzi domu. Funkcje tego ostatniego są opisane na końcu tej strony.

Ta gra kasynowa składa się z kolejnych serii rzutów, a każda seria jest nazywana a okrągły. Pierwszy rzut w rundzie to Wyjdź z rolki. Jeśli 2, 3, 7, 11 lub 12 zostanie wyrzuconych, runda się kończy i rozpoczyna się nowa runda. W tej sytuacji 7 lub 11 jest nazywane a naturalny, a 2, 3 lub 12 to a bzdury. Jeśli zostanie wyrzucone 4, 5, 6, 8, 9 lub 10, zostanie to wywołane toczenie punktu. W takim przypadku liczba wyrzucona jest oznaczona jako punkt. Runda trwa nadal. Kończy się, gdy zostanie wyrzucony 7 lub ten sam punkt. Po tym wydarzeniu kolejna runda rozpocznie się kolejną rolką Come Out.

Aby pomóc graczowi śledzić punkt, stół ma krążek do hokeja, który jest małym znacznikiem z POZA napisane z jednej strony i NA na inne. Krążek jest WYŁĄCZONY przed rolką Wyjdź, i jest odwracany do pozycji ON i umieszczany w pobliżu Punktu po wyrzuceniu:

Istnieje szeroki zakres zakładów, które można zrobić w grze w kości. Zakłady wielokrotne można umieścić jednocześnie na stole. W punktach 3-8 opisano najczęściej wykonywane zakłady.

Ten zakład można postawić tylko przed turniejem Come Out. Jeśli 7 lub 11 zostanie wyrzuconych podczas rzutu na Come Out, zakład Pass Line wygrywa i płaci 1: 1. Jeśli padnie rolka Come Out (z 2, 3 lub 12), zakład Pass Line przegrywa. Jeśli Punkt zostanie wyrzucony, zakład Pass Line pozostaje na stole do końca rundy. Gracz nie może modyfikować ani usuwać go podczas rundy. Jeśli Punkt zostanie wyrzucony przed siódmym, zakład Pass Line wypłaca 1: 1. Jeśli stanie się odwrotnie, zakład Pass Line przegrywa.

Gracz, który stawia na Pass Line, ma nadzieję na naturalne, ponieważ jest bardziej prawdopodobne, że wygra niż przegrywa podczas rzutu na Come Out. Po tym, jak Punkt zostanie wyrzucony po rzucie Wyjdź, szanse na wygraną maleją. Szanse maleją najbardziej, gdy punkt wynosi 4 lub 10.

Zakład Do not Pass jest taki sam jak zakład Pass, ponieważ może być wykonany tylko przed turniejem Come Out i nie może być usunięty lub zmodyfikowany w trakcie rundy. Jednak pod wszystkimi innymi względami te zakłady są biegunowymi przeciwieństwami. Jeśli rolka Come Out to 7 lub 11, zakład Do not Pass przegrywa. Jeśli rola wyjściowa wynosi 2 lub 3, zakład opłaca 1: 1. 12 to push, a stawka zostaje zwrócona graczowi. W trakcie rundy, jeśli Punkt zostanie wyrzucony przed siódmym, zakład Do not Pass przegrywa. Jeśli jednak 7 ma pierwszeństwo, zakład wygrywa i płaci 1: 1.

W przeciwieństwie do linii Pass, przy obstawianiu Do not Pass, najgorsze szanse gracza mają miejsce podczas rzutu Come Out, kiedy łatwiej przegrać niż wygrać. Po rzuceniu Punktu szanse gracza się poprawiają. Jego szanse są najlepsze, gdy punkt wynosi 4 lub 10.

Zakład Pass Odds może zostać postawiony dopiero po tym, jak gracz postawi zakład na Pass Line i zrzuci punkt. Ten zakład wygrywa lub przegrywa na tych samych warunkach, co zakład Pass Line. Jeśli Punkt zostanie wyrzucony przed siódmym, ten zakład wygrywa. Jeśli 7 zostanie wyrzucone, przegrywa. Zakład Pass Odds oferuje uczciwe kursy, co oznacza, że ​​nie ma przewagi kasyna, gdy gracz wykonuje ten zakład. Ponieważ szanse na wygraną wynoszą mniej niż 50%, te zakłady wypłacają więcej niż zakład. Wypłata zależy od punktu:

Maksymalny rozmiar tego zakładu to dwukrotność zakładu Pass Line. Po rzuceniu Punktu gracz może postawić zakład Pass Odds przed każdym rzutem w bieżącej rundzie. Ten zakład można usunąć lub zmienić w dowolnym momencie.

Ten zakład jest bardzo podobny do poprzedniego. Może zostać postawiony po tym, jak Punkt został wyrzucony, jeśli został złożony zakład Do not Pass. Ten zakład wygrywa lub przegrywa na tych samych warunkach, co zakład Do not Pass. Jeśli punkt pojawi się przed 7, zakład przegrywa. Jeśli 7 zostanie wyrzucona, wygrywa. Podobnie jak zakład Pass Odds, ten zakład oferuje uczciwe kursy. Ponieważ walcowanie 7 jest bardziej prawdopodobne niż punkt, ten zakład wypłaca mniej niż 1: 1. Wypłata zależy od punktu:

Maksymalny rozmiar tego zakładu to dwukrotność zakładu Do not Pass. Po rzuceniu Punktu gracz może postawić zakład Do not Pass Odds przed każdym rzutem w bieżącej rundzie. Ten zakład można usunąć lub zmienić w dowolnym momencie.

Zakład A Come jest podobny do zakładu Pass Line, ale można go wykonać przed każdą kolejką z wyjątkiem rzutu na come out. Innymi słowy, zakład Come może zostać postawiony tylko po tym, jak Punkt został wyrzucony.

Po utworzeniu zakładu Come następna rola odgrywa rolę dla gracza. Jeśli 7 lub 11 zostanie wyrzuconych na następnym rzucie po postawieniu zakładu Come, wygrywa. Traci, gdy 2, 3 lub 12 jest wyrzucane. W przeciwnym razie ustanowiony zostanie nowy Punkt nazywany Punktem Przyjścia. Jest oznaczony przez przeniesienie zakładu Come z pola Come na odpowiednią liczbę w polu u góry tabeli:

Kursy można również umieścić na Come Point. Zasady i wypłaty są takie same, jak w przypadku zakładów Pass, a zakład znajduje się w pobliżu zakładu Come:

Zakład Do not Come jest podobny do zakładu Do not Pass, z wyjątkiem tego, że podobnie jak zakład Come (paragraf 7), można go wykonać przed każdym rzutem oprócz rzutu na come out. Jeśli 7 lub 11 zostanie wyrzuconych na następnym rzucie po postawieniu zakładu Do not Come, przegrywa. Wygrywa, gdy 2 lub 3 jest wyrzucane, a 12 to push. Jeśli zostanie wyrzucony ComePoker, zakład przechodzi do pola odpowiadającego mu numeru. Kursy można postawić w pobliżu zakładu Do not Come:

Wszystkie zakłady opisane poniżej są czasami nazywane wtórnymi, ale wielu graczy woli je grać. Zakłady te można postawić przed każdym rzutem i nie mają żadnego związku z rundami. W dowolnym momencie można je zmienić lub usunąć ze stołu.

Zakład na zwycięstwo z miejscami może zostać wykonany na dowolnej z następujących liczb: 4, 5, 6, 8, 9 lub 10. Gracz może dokonać kilku zakładów na różne liczby. Zakład wygrywa, jeśli wskazany numer ma wartość przed 7. Jeśli 7 zostanie wyrzucone jako pierwsze, zakład przegrywa. Wypłata zależy od liczby zakładów:

Zakład na Place Lose jest przeciwieństwem zakładu Place Win. Jeśli liczba ma przed 7, zakład przegrywa. Jeśli 7 zostanie wyrzucone jako pierwsze, zakład wygrywa. Wypłata zależy od liczby:

Zakład Buy jest bardzo podobny do zakładu Place Win (paragraf 10), z wyjątkiem tego, że wypłaty są uczciwe, podobnie jak w przypadku zakładu Pass Odds (paragraf 5). Jednakże, podczas robienia zakładów Buy, kasyno pobiera 4% z wygranych netto gracza. Oto, jak wygląda wypłata, która zależy od liczby:

  • dla liczb 4 i 10 - 48:25
  • dla liczb 5 i 9 - 36:25
  • dla liczb 6 i 8 - 144: 125

Zakład Lay jest podobny do zakładu Place Lose (paragraf 11), z wyjątkiem tego, że wypłaty są uczciwe, podobnie jak w przypadku Do not Pass Odds (paragraf 6). W zakładach typu Lay, podobnie jak w zakładach Buy, kasyno pobiera 4% z wygranych netto gracza. Oto, jak wygląda wypłata, która zależy od liczby:

Zakłady Big 6 i Big 8 przypominają postawienie zakładu na zwycięstwo z miejsc lub Buy (paragrafy 10, 12) na liczbach 6 i 8. Zakład Big 6 wygrywa, jeśli 6 ma przed 7, a Big 8 wygrywa, jeśli 8 zostanie wyrzucony przed 7. Wypłaty dla zakładów Big 6 i Big 8 wynoszą 1: 1.

W tym zakładzie celem jest wyrzucenie wybranej sumy (4, 6, 8 lub 10) na twardą drogę, co oznacza podwojenie podwojeń. 4, 6, 8 i 10 Twardej Drogi są odpowiednio 2-2, 3-3, 4-4, 5-5. Rolowanie tych liczb w dowolne inne kombinacje nazywa się łatwy sposób.

Zakład Hard Way może zostać postawiony na dowolnych debelach, a zakłady wielokrotne na różne gry podwójne są dozwolone. Zakłady pozostają na miejscu do momentu wyrzucenia 7 lub wybranej sumy (4, 6, 8 lub 10). Zakład wygrywa, gdy gracz rzuca wybraną sumą w trudny sposób. Innymi słowy, zakład wygrywa tylko wtedy, gdy debla są rzucane. Na przykład, zakład na 4-4 (8 na twardą drogę) przegrywa, jeśli zostanie wyrzucona dowolna z następujących kombinacji: 6-2, 5-3, 6-1, 5-2 lub 4-3.

Wypłata za wygraną w zakładzie Hard Way:

Istnieje również kilka zakładów One Roll. Te zakłady, opisane poniżej, wygrywają lub przegrywają po przewrocie. Te zakłady są często sprawdzane propozycje zakładów.

Zakład Field wygrywa, jeśli wyrzuci się 2, 3, 4, 9, 10, 11 lub 12. Jeśli jakakolwiek inna liczba zostanie wyrzucona, zakład przegrywa. Wypłata zależy od liczby, która jest wyrzucana:

Zakład Horn może zostać postawiony na jedną z następujących liczb: 2, 3, 11 lub 12. Zakłady wielokrotne można składać na różne liczby. Zakład wygrywa, jeśli liczba zakładów zostanie wyrzucona. W przeciwnym razie zakład przegrywa. Wypłata zależy od liczby zakładów:

Zakład jest taki, że 7 zostanie rzuconych. Zakład wygrywa, jeśli 7 zostanie wyrzucone i przegrywa, jeśli cokolwiek innego zostanie wyrzucone. Opłaca się 9: 2.

Gracz stawia zakład, że wszystkie kości zostaną wyrzucone. Jeśli zostanie rzucone 2, 3 lub 12, zakład wygrywa. W przeciwnym razie zakład przegrywa. Wynosi 15: 2.

Te zakłady są różnymi wersjami zakładów opisanych powyżej. Zakład na polu C jest taki sam, jak zakład Any Craps, a zakład na pole E (jedenaście) jest taki sam jak zakład na róg na 11.

Aby postawić zakład, najpierw trzeba wybrać żeton o pożądanej wartości nominalnej. Na początku gry ten układ jest wybierany domyślnie, a układ o minimalnej wartości nominalnej jest ustawiony na kursor. Jeśli gracz życzy sobie żetonu o innej wartości nominalnej, może go wybrać, klikając ten żeton za pomocą kursora. Gracz może również użyć kółka do przewijania myszy, aby zmienić wartość żetonu. Po wybraniu żetonu gracz może postawić zakład, klikając myszką na żądaną część stołu gry, a jego zakład pojawi się tam. Każde kolejne kliknięcie dodaje do zakładu kolejny żeton wybranej wartości nominalnej. Jeśli gracz chce usunąć ostatni żeton z swojego zakładu, może usunąć chip ustawiony na kursorze, klikając kursor na dowolnej pustej części okna gry, a następnie klikając ten zakład.

The "Wyczyść9 część; Przycisk można nacisnąć, aby usunąć wszystkie zakłady, które kwalifikują się do usunięcia zgodnie z zasadami.

Jeśli gracz chce przywrócić te same zakłady, które były na stole przed poprzednim rzutem, może nacisnąć "Rebet9quot; przycisk. Jeśli którykolwiek z zakładów z ostatniego rzutu będzie sprzeczny z zasadami gry, nie zostaną one wprowadzone do gry.

Kostki są rzucane, gdy tylko gracz naciśnie przycisk "Roll9quot; przycisk. Jeśli nie ma zakładów na stole, przycisku tego nie można nacisnąć.

Standardowy stół do gry ma parametry od 1 do 1000. Oznacza to, że minimalny rozmiar dowolnego zakładu wynosi 1 €, a suma wszystkich zakładów na stole nie może przekroczyć 1000 €. Ponadto stosowane są następujące zasady:

  • Maksymalny zakład Horn to 25 €.
  • Maksymalny zakład Hard Way, Any Seven i Any Craps wynosi 50 €.
  • Maksymalny rozmiar pozostałych zakładów (poza zakładami Odds) wynosi 100 €.
  • Maksymalny zakład zakładów jest dwa razy wyższy niż zakład początkowy, a zatem maksymalny zakład Odds wynosi 200 €.

Kiedy kursor zostanie przesunięty nad dowolnym polem tabeli gry, pojawi się pomoc z bąbelkami wskazująca nazwę pola i jego atrybuty (minimalne i maksymalne zakłady, wypłata). Oto jak to wygląda:

Wypłaty wszystkich zakładów są zaokrąglane w dół do najbliższego centa.

W naszej wersji gry No House Edge maksymalny rozmiar zakładów Odds nie ma związku z rozmiarem podstawowych zakładów (zakłady na linii Pass, Do not Pass, Come or Do not Come). Maksymalny zakład Odds wynosi 200 €. Jeśli podstawowa stawka to 10 €, a kurs Odds to 200 €, wówczas przewaga kasyna wyniesie około 0,1%. Jeśli podstawowa stawka spadnie do 1 €, krawędź domu zostanie zmniejszona do 0,01%.

Co więcej, kasyno nie bierze standardowego 4% od wygranej gracza w wypłatach za zakład Kup i zakład Lay, eliminując również przewagę kasyna na tych zakładach.

Należy pamiętać, że kasyno zachowuje swoją przewagę w przypadku wszystkich innych zakładów.

Craps Rules - Jak grać w Craps

Jeśli jesteś nowy w grze Craps, gra może wydawać się nieco skomplikowana i dość gorączkowa - wiele akcji dzieje się od razu, ponieważ zakłady w Craps mogą zostać wykonane w dowolnym momencie rundy. Chociaż możesz zagrać w craps, znając tylko kilka zakładów, możesz mieć więcej zabawy i trochę zmienić, gdy znasz wszystkie dostępne opcje zakładów oraz jak i kiedy je umieścić. Przechodząc przez zasady craps i zakład gry przez zakład wkrótce będziesz wiedział, jak grać w craps jak profesjonalista i być gotowym do grania w ekscytujące klasyczne kasyno online.

Craps Rules - Podstawy gry w kości

W grze online w kasynie na komputery stacjonarne i komórkowe, a także w grach na żywo, gracze kładą zakłady na wynik rzutu kostką. W grze używane są dwie sześciostronne kości. Gracz, który rzuca kostką nazywa się "strzelcem", a jeśli grasz w kasynie na żywo, każdy gracz przy stole może mieć możliwość rzutu. Kostki są przekazywane przeciwnie do ruchu wskazówek zegara po każdej nowej rundzie.

1) Strzelec wybiera dwie kości do rzutu.

2) Strzelec musi wykonać zakład Pass Line - na linii Pass lub Do not Pass (wkrótce przejdziemy przez to, co to oznacza). Inni gracze przy stole również stawiają zakłady.

3) Strzelec rozpoczyna rundę odrzucając kostki z przeciwległej ściany stołu. Pierwsza rolka strzelca znana jest jako rzut wypadowy.

Tak jak powiedzieliśmy, strzelec musi wykonać zakład Pass lub zakład Do not Pass przed pierwszym rzutem - rzutem na come-out. Jeśli rzut wypadnięcia wynosi 7 lub 11, zakład Pass wygrywa, a zakłady Do not Pass przegrywają. Ten scenariusz kończy rundę. Jeśli rzut wypadnięcia wynosi 2, 3 lub 12, zwane również "craps", linia pass przegrywa, a linia do not pass wygrywa (w niektórych kasynach 12 oznacza remis, a zakład zostaje zwrócony gracz.) To również kończy rundę.

Jeśli rzut wypadnięcia wynosi 4, 5, 6, 8, 9 lub 10, wtedy ta konkretna liczba staje się punktem gracza. Handlarze przy stole umieszczają krążek na tym konkretnym numerze na stole. Strzelec kontynuuje rzut kostką, dopóki nie wyrzuci punktu o wartości 7. Jeśli liczba punktów zostanie wyrzucona, wtedy gracze z linii bramkowej wygrywają, a gracze z Do not Pass przegrywają. Jeśli 7 zostanie wyrzuconych, zakłady Pass line przegrywają, a zakłady Do not Pass wygrywają.

Jak grać w Craps - popularne zakłady

Mimo że istnieje wiele zakładów do wyboru, gdy już będziesz musiał wiedzieć, jak grać w popularne bety w craps, możesz zacząć grać praktycznie od razu, aż do momentu, w którym zrozumiesz grę.

Pass Line: Zakłady pass line to najłatwiejsze zakłady na craps. Kiedy obstawiasz na linii bramkowej, obstawiasz, że 7 lub 11 będzie wynikiem rzutu na come-out. Jeśli strzelec wyrzuci 7 lub 11 na rzucie, podwoisz pieniądze.

Jeśli strzelec wykona rzut o wartości 4, 5, 6, 8, 9 lub 10, wówczas punkt zostanie ustalony. Kiedy obstawiasz linię Pass, chcesz, aby ten numer punktu został ponownie wyrzucony (zanim strzelec wykona rzut 7). Jeśli strzelec trafi na liczbę przed wyrzuceniem 7, twój zakład linii Pass jest podwojony.

Do not Pass Line: Zakłady Do not Pass są przeciwieństwem zakładów Pass line. Kiedy stawiasz zakład Do not Pass, w zasadzie obstawiasz przeciwko strzelanemu. Chcesz, aby strzelec zgniótł (rzuć 2, 3 lub 12) na rzucie na rzut. Jeśli punkt zostanie ustanowiony na rzucie na come-out, to twój cel jako gracza Do not Pass polega na tym, aby strzelec wyrzucił 7, zanim uderzy w ustalony numer.

Przyjdź zakłady: Zakład A Come jest jak zakład Pass Line, ale może zostać wykonany w dowolnym momencie po tym, jak zostanie wykonany punkt. Jeśli strzelec wykona 7 lub 11 po wykonaniu zakładu Come, wygrywa zakład Come. Jeśli strzelec wykona 2, 3 lub 12 po tym, jak zostanie złożony zakład Come, zakład Come wygrywa.

Jeśli strzelec wykona dowolną inną liczbę, która staje się twoim numerem punktowym i jeśli ta liczba zostanie wyrzucona, zanim strzelec wykona rzut o wartości 7, zakład Come wygrywa. Jeśli 7 zostanie wyrzucone przed liczbą, zakład Come wygrywa. Ten zakład płaci nawet pieniądze.

Do not Come: Jest to przeciwieństwo zakładu Come. Jest również tworzony w dowolnym momencie po tym, jak został wykonany. Zakłady "Do not Come" wygrywają, jeśli strzelec wyrzuci 2 lub 3 po ustaleniu punktu (wynik 12 oznacza remis). Jeśli jakakolwiek inna liczba zostanie wyrzucona, która stanie się twoim numerem punktowym, wtedy siódemka musi zostać wyrzucona zanim ta liczba zostanie powtórzona ponownie, aby zakład Do not Come wygrał.

Zakłady: Jest to zakład poboczny, który można postawić tylko po dokonaniu zakładu Pass, Do not Pass, Come lub Do not Come. Nie zobaczysz tego zaznaczonego na stole, ale robisz to, umieszczając żetony bezpośrednio za pierwotnym zakładem. Masz "szanse", kiedy już złożyłeś zakład Pass lub Come, a Ty "kłaść zakład", gdy wykonałeś zakład Do not Pass lub Do not Come.

W zależności od tego, jaki jest twój pierwotny zakład, bierzesz / układasz szanse na to, czy numer punktu lub 7 zostanie wyrzucony jako pierwszy. Na przykład, jeśli złożyłeś zakład Pass i bierzesz zakład, wygrywasz zakład, jeśli liczba punktów zostanie wyrzucona przed 7. Jeśli Twój pierwotny zakład wygrywa, Twój zakład wygrywa. Zakład obstawiania może zostać wykonany w dowolnym momencie, usunięty w dowolnym momencie, a także może zwiększyć lub zmniejszyć kwotę zakładu w dowolnym momencie gry.

Istnieje również limit zakładów, który wynosi 2-3-krotność pierwotnego zakładu. Jeśli postawiłeś 20 $ na zakład "nie przyjść", możesz wyłożyć kursy do 40 $ za 2-krotność pierwotnego zakładu, lub 60 $ za 3-krotność pierwotnego zakładu, w zależności od kasyna.

Kursy płacą od 2 do 1 za punkty 4 i 10, od 3 do 2 za punkty 2 i 9 oraz od 6 do 5 za punkty 6 i 8.

Jak grać w Craps - Zakłady na jedną walkę

Po odejściu od tego, jak zagrać w craps zakłady na jedną walkę, mogą zostać wykonane w dowolnym momencie w trakcie rundy i są umieszczane w obszarze układu craps, w którym widać obrazy kombinacji kostek, jak pokazano na poniższym obrazku. Powinieneś zawsze pamiętać, że te zakłady oferują dość sporą przewagę kasyna i nie są polecane przez ekspertów od craps. Ucząc się, jak grać w craps zakłady na jedną walkę, możesz używać ich oszczędnie w grze, dodając trochę dreszczyku emocji.

Te zakłady to grupa pojedynczych zakładów znalezionych razem na stole. Zakłady z propozycjami zazwyczaj mają bardzo wysoką przewagę kasyna, więc powinieneś zagrać tylko raz na jakiś czas, gdy chcesz trochę akcji, gdy czekasz na stojące zakłady.

Three (Ace Deuce): Wygrywa, jeśli strzelec wyrzuci 3 i płaci 15 do 1.

Dowolna 7 (duża czerwona): Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut 7 i zapłaci 4 na 1.

Any Craps (Three way): Wygrywa, jeśli strzelec wyrzuci 2, 3 lub 12 i płaci 7 do 1 za każdą liczbę.

Dwie kości lub asy (Snake Eyes): Wygrywa, jeśli strzelec wyrzuci 2 i płaci 30 do 1.

Dwanaście Craps (Boxcars or Midnight): Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut 12 i zapłaci 30 do 1.

Jedenaście (Yo): Wygrywa, jeśli strzelec rzuca 11 i płaci 15 do 1. Jest to nazywane yo zamiast jedenastu, aby uniknąć zamieszania, ponieważ jedenaście dźwięków przypomina siedem.

Craps and Eleven (C.&MI): Ten zakład jest od czasu do czasu zaznaczony po stronie pól zakładów propozycji na stole jako C&E. Jest 16 kółek oznaczonych literą C lub E, które pasują do wszystkich 16 graczy przy stole do gry w kości. Ten zakład dodaje jedenasta do zakładu Any Craps, dzięki czemu wygrywasz, jeśli jedenastka zostanie wyrzucona, lub jeśli jedna z liczb craps zostanie wyrzucona. Wypłata wynosi 7: 1, jeśli zostaną wyrzucone jakiekolwiek liczby craps 12,3 lub 2, a 15: 1, jeśli jedenastka zostanie wyrzucona. Całkowita przewaga kasyna wynosi 11,11%. Ponieważ 50% twojego zakładu jest na każdym Any Craps i Eleven, stracisz połowę swojego pierwotnego zakładu, ponieważ zawsze przegrywa.

Róg (2,3,11 lub 12): Zakład Horn obstawia albo 2,3,11, albo 12, które są rzucane na następny rzut kostką. Ten zakład znajduje się na środku stołu z propozycjami zakładów. Zakłady są dzielone między każdą liczbę. Na przykład, jeśli postawisz 8 $, wtedy 2 $ przejdzie na każdy numer. Jeśli jedna z liczb zostanie wyrzucona, 2 i 12 zapłacą 30 do 1, a następnie 3 i 11 zapłacą 15 do 1. Następnie różnica między zakładem Horn a C&Zakład E polega na tym, że wszystkie liczby mają swoje odrębne wypłaty, podczas gdy wszystkie liczby craps mają łączną wypłatę 7: 1.

Horn High Bets: Jesteś w stanie podwoić swój zakład na jeden z numerów zakładów na Horn, podając jeden z numerów Hornów jako numer High Horn. Kiedy stawiasz zakłady na 5-krotność wielokrotności, czyni to zakład łatwiejszym, dzięki czemu możesz wyznaczyć jedną jednostkę dla każdego numeru i dodatkową jednostkę na jednym z nich. Na przykład, jeśli umieścisz Horn High na 11, 2 $ zostanie umieszczone na 11, a 1 $ na każdym 2,3 i 12. Jeśli 11 zostanie wyrzucona, otrzymasz dwa razy więcej wypłat minus trzy dolary przegranych zakładów. Musisz podać, który numer chcesz jako wysoki, gdy stawiasz zakład klaksonu. Jeśli jeden z pozostałych numerów zostanie wyrzucony, a nie Twój wysoki, otrzymasz jedną wypłatę minus 4 $.

World or Whirl Bet: Nie znajdziesz tego zakładu na stole do gry w kości, ale wielu graczy lubi postawić ten zakład. Jest to kombinacja zakładu Horn i Any Seven, który składa się z pięciu pojedynczych zakładów, a jego stawka jest równa wielokrotności 5 $, tak jak zakład Horn High, aby było łatwiej. Jeśli strzelec wyrzuci na przykład 7, wtedy ten zakład wygrywa, a pozostała czwórka przegrywa. Wypłata dla 7 wynosi 4: 1, a pozostałe są takie same jak zakład Horn.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

39 − 32 =

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

map