strategia wojennej gry karcianej

strategia wojennej gry karcianej

To gra dla dzieci rozgrywana w wielu częściach świata. Nie ma żadnej strategii - po prostu umiejętność rozpoznania, która z dwóch kart ma wyższą rangę i postępowanie zgodnie z procedurą gry. Standardowa gra dla dwóch graczy została opisana jako pierwsza, następnie gra dla trzech lub czterech graczy, wersja, w której można ukraść zdobyte karty, rosyjska wersja o nazwie Drunkard (P'yanitsa) i niemieckiej wersji Tod und Leben.

Zobacz także stronę War War wariancji War przesłanych przez czytelników.

W podstawowej grze jest dwóch graczy i używasz standardowego pakietu 52 kart. Karty wyglądają jak zwykle od najwyższych do najniższych: A K Q J T 9 8 7 6 5 4 3 2. Suits są ignorowane w tej grze.

Rozdaj wszystkie karty, aby każdy z graczy miał 26. Gracze nie patrzą na swoje karty, ale trzymają je zakryte. Celem gry jest wygranie wszystkich kart.

Obaj gracze odwracają swoją górną kartę odkrytą i kładą ją na stole. Ktokolwiek obrócił wyższą kartę, bierze obie karty i dodaje je (zakryte) do dolnej części pakietu. Następnie obaj gracze podkręcą następną kartę i tak dalej.

Jeśli odkryte karty są równe, istnieje a wojna. Związane karty pozostają na stole, a obaj gracze zagrywają następną kartę swojego stosu twarzą do dołu, a następnie drugą odkrytą kartę. Ten, kto ma wyższą z nowych odkrytych kart, wygrywa wojnę i dodaje wszystkie sześć kart zakryte na spód ich pakietu. Jeśli nowe odkryte karty są równe, wojna trwa: każdy z graczy kładzie kolejną kartę zakrytą i jedną odkrytą. Wojna trwa tak długo, dopóki odkryte karty są równe. Gdy tylko się różnią, gracz wyższej karty wygrywa wszystkie karty w czasie wojny.

Gra trwa, dopóki jeden gracz nie ma wszystkich kart i wygranych. Może to zająć dużo czasu.

Większość opisów wojennych nie jest jasna, co się dzieje, gdy graczowi zabraknie kart podczas wojny. Istnieją co najmniej dwie możliwości:

  1. Jeśli nie masz wystarczającej liczby kart do zakończenia wojny, przegrywasz. Jeśli żaden z graczy nie ma wystarczającej ilości kart, ten, który wybiegnie pierwszy, przegrywa. Jeśli oba biegną jednocześnie, to jest remis. Przykład: Gracze A i B grają jako siódemki, więc trwa wojna. Każdy gracz zagrywa kartę zakrytą, ale jest to ostatnia karta gracza. Gracz A wygrywa, ponieważ gracz B nie ma wystarczającej liczby kart do walki z wojną.
  2. Jeśli podczas wojny zabraknie Ci kart, twoja ostatnia karta zostanie odkryta i będzie używana do wszystkich bitew w tej wojnie. Jeśli zdarzy się to obu graczom w czasie wojny, a ich ostatnie karty są równe, gra jest remisowa. Przykład: Gracze A i B grają jako siódemki, więc trwa wojna. Gracz A zagrywa kartę zakrytą, ale gracz B ma tylko jedną kartę, więc musi grać twarzą do góry. To jest królowa. Gracz A zagrywa kartę odkrytą, a także jest królową, więc wojna musi być kontynuowana. Królowa gracza B zostaje (ostatnia karta B), a gracz A zagrywa kartę zakrytą i jedną odkrytą, czyli dziewiątą. Gracz B wygrywa wojnę i bierze wszystkie te siedem kart (pięć kart, które zagrał oraz dwie karty, które B grał) i gra trwa normalnie.

Wojnę mogą także grać trzej lub więcej graczy w podobny sposób. Rozdaj jak najwięcej kart, aby każdy miał taką samą liczbę (17 dla 3 graczy, 13 dla 4).

Wszyscy gracze jednocześnie obracają kartą, a najwyższy wygrywa wszystkie karty dostrojone. Jeśli dwóch lub więcej graczy remisuje na najwyższą pozycję, trwa wojna - wszyscy zagrywają następną kartę zakrytą, a następnie trzecią kartę. Trwa to tak długo, aż jedna z odkrytych kart jest wyższa niż wszystkie pozostałe karty, a następnie gracz wygrywa wszystkie karty podczas wojny.

Pamiętaj, że wszyscy gracze biorą udział w wojnie, a nie tylko ci, którzy mają najwyższe karty.

Gracz, którego zabrakło kart, odpadnie. Gra toczy się dalej, dopóki tylko jeden gracz nie ma kart, a ten gracz wygrywa.

Wielu graczy gra trzy zakryte karty podczas wojny, a nie tylko jeden. Kiedy pojawiają się równe karty, gracze zagrywają kolejne trzy karty ze stosu twarzą w dół, czasami mówiąc "W - A - R" a następnie podkręcenie następnej karty, aby zdecydować, który gracz wygra wszystkie dziesięć kart. Niektórzy mówią "Deklaruję wojnę" ze słowem "war9quot; powiedział, gdy gra się nową odkrytą kartę.

Niektórzy dodają do pakietu dwóch żartownisiów, w tym przypadku liczą się jako najwyższe karty, powyżej asów. Ponieważ jokery są bardzo potężne, niektórzy wolą upewnić się, że obaj nie są przydzieleni jednemu graczowi, ale oddzielają go od paczki przed podzieleniem między graczy, a następnie zakopują jednego jokera w stosie kart każdego gracza.

W wersji rumuńskiej RДѓzboi, liczba kart rozegranych podczas wojny zależy od wartości karty, która spowodowała wojnę. Na przykład, jeśli obaj gracze odwrócą siódemki, wojna polega na tym, że każdy gracz zagrywa siedem kart, a ostatnia z nich odkryta zostaje twarzą do góry, aby określić zwycięzcę. Nie jestem pewien, jak traktowane są karty obrazkowe w tej wersji - może wszystkie mają wartość 10. Jeśli jeden gracz nie ma wystarczającej liczby kart na wojnę, wszyscy gracze zagrywają taką samą liczbę kart, jak gracz, który miał najmniej. Jeśli dojdzie do wojny, a jeden z uczestników nie ma żadnych kart do zagrania, gracz przegrywa.

Wiele odmian przesłanych przez czytelników tej witryny można znaleźć na stronie War War Wari w sekcji gier.

Ta odmiana, opisana przez Gary'ego Philippy'ego i Hayesa Rubertiego, jest rodzajem hybrydy zestawów wojennych i kradzieży. Podstawą jest normalna gra wojenna, w której wojny składają się z trzech zakrytych kart, a następnie jednej odkrytej. Talia zawiera dwa jokery, które są najwyższymi kartami.

Kiedy karty wygrywają, nie są dodawane do dolnej części karty zwycięzcy, lecz umieszczane w stosie obok gracza. Każdy gracz ma jeden stos odkrytych twarzy. Nowo zdobyte karty są dodawane na wierzch stosu, a zwycięzca może wybrać, które z nowych kart umieścić na wierzchu.

Gdy gracze biorą karty z wierzchu zakrytego pakietu do zagrania, patrzą na nie przed ich odtworzeniem. Jeśli ranga twojej karty pasuje do wierzchniej karty stosu odkrytego przeciwnika, zamiast normalnie grać, możesz go użyć do kradzieży tego stosu. Połóż swoją kartę odkrytą na stosie, który kradnie, a następnie weź cały skradziony stos i umieść go na wierzchu stosu bez zmiany kolejności kart. Następnie spójrz na następną kartę z ukrycia i zagraj ją (lub, w grze więcej niż 2 graczy, ewentualnie ukradnij inny stos i zagraj następną kartę).

Jeśli karty każdego gracza pasują do górnej karty stosu przechwytującego innego gracza, mogą zarówno kraść, jak i dwa stosy przechwytywania są wymieniane.

Trzy karty zakryte podczas wojny nie są rozpatrywane i nie można ich użyć do kradzieży stosu przeciwnika, ale można użyć następującej karty do kradzieży, zamiast rywalizować o zwycięstwo, jeśli pasuje do stosu przeciwnika.

Gdy zagrasz kartę i puścisz ją, nie możesz już jej użyć, by ukraść stos przeciwnika. Czasami gracze nie trafiają przypadkowo, ale możesz celowo wybrać grę, a nie kradzież. Na przykład możesz go użyć, aby wygrać wojnę zamiast ukraść niewielki stos.

Jak tylko skończy się pakiet zakrytych kart gracza, odkryte stosy gracza zostaną odwrócone i przetasowane, aby utworzyć nowy zakryty pakiet kart do gry.

Gracz, któremu zabrakło kart podczas wojny, traci natychmiast.

Ponieważ gra została pierwotnie opisana, istnieje możliwość skradzenia stosu, który został skradziony natychmiast, jeśli obaj gracze wylosują kartę, która jest równa najwyższej karcie jednego ze stosów. To zależy od czasu gry. Jeśli odkryte stosy A mają 9 na wierzchu, a A i B oba mają 9 jako następną kartę do gry, wtedy B może ukraść stos A i A może go ukraść, pod warunkiem że B przechwytuje, zanim gra A. Jeśli B czeka, aż A zagra 9, to A nie może już używać go do kradzieży, a karty pozostają z B. Jest to raczej niezadowalające, ponieważ w tej sytuacji A i B mogą czekać w nieskończoność, aby drugi mógł zagrać jako pierwszy. Zasada jest sugerowana jako rozwiązanie: jeśli zagrasz kartę, która pasuje do twojego stosu, chroni to twój stos przed kradzieżą podczas tej kolejki gry. Tak więc w przykładzie A można zagrać 9, a B nie może ukraść stosu A. B może normalnie grać tylko na wojnę.

Leo Broukhis przyczynił się do powstania rosyjskiej wersji wojny, która, jak mówi, jest najczęściej grana przez dzieci w letnich obozach w deszczowy dzień.

Liczba graczy: 2, chociaż 3 lub 4 nie są niespotykane. Talia: 36 kart - A-K-Q-J-10-9-8-7-6 każdego koloru. Byłoby możliwe, ale niezwykłe, użycie talii 52 kart. Cel: Istnieją dwie wersje: w jednym celem jest uniknięcie zbierania wszystkich kart; w drugim jest odwrotnie - nie zabraknie kart Rozdaj: Wszystkie karty są rozdawane równomiernie do graczy, którzy trzymają karty jako paczki, nadal zakryte. Przebieg gry: gra składa się z liczby lew. Każda sztuczka rozgrywana jest w następujący sposób: każdy gracz (w dowolnej kolejności) odwraca górną kartę swojej paczki odkrytą i kładzie ją na stole. Ten, kto umieścił kartę najwyższej rangi, wygrywa lewę, zbiera karty na stole i kładzie je na dole paczki zakryte w określonej kolejności. Ranking kart jest od asa (wysoki) do sześciu (niski), z wyjątkiem tego, że szóstka bije asa. Innymi słowy, jeśli szóstka i as są rozgrywane, sześć liczy się jako najwyższa karta i wygrywa lewę, ale jeśli gra się sześć, nikt nie zagrał asa, a sześć liczy się jako najniższy. (Jeśli grałeś z 52 kartami, to 2, a nie 6, które pokonałyby asa.) Jeśli jest remis dla najwyższego, to:

  • każdy kładzie nową kartę odkrytą na wierzch karty, na której zagrał poprzednią lewę, lub
  • każdy kładzie nową kartę zakrytą na wierzch karty, na której zagrał poprzednią lewę, a następnie odkrytą kartę.

Należy wcześniej uzgodnić, która z tych dwóch metod zostanie użyta. W obu przypadkach gracz, który zagra najwyższą z odkrytych kart wygrywa lewę, lub jeśli jest remis, proces się powtarza. Koniec gry: w jednej wersji przegrany jest graczem, który ma wszystkie karty na końcu. To jest pijak ("miał cały alkohol"). W drugiej wersji każdy, kto straci wszystkie swoje karty, najpierw traci i jest pijakiem ("Wydałem wszystkie pieniądze").

Gürnther Senst grał w tym prostym wariancie jako dziecko w Meklemburgii w Niemczech.

  • Stosuje się 32-kartowy zestaw kart od wysokiej do niskiej: A - K - Q - J - 10 - 9 - 8 - 7. Kolory nie mają znaczenia.
  • Karty są dokładnie tasowane, a każdy z dwóch graczy otrzymuje 16 kart zakrytych.
  • Obaj gracze jednocześnie okazują swoją najwyższą kartę. Gracz z wyższą kartą otrzymuje sztuczkę z dwiema kartami.
  • Jeśli karty graczy są równe, każdy gracz po prostu obraca następną kartę, tak aby sztuczka składa się z 4 kart. I tak dalej.
  • Jeśli ostatnie karty graczy są równe, otrzymują po jednej karcie.
  • Po tym, jak obaj gracze zagrają wszystkie 16 kart, każdy, kto wygrał więcej kart, wygrywa rundę.
  • Gra może trwać tyle rund, ile chcą gracze.

Wersja War jest oferowana jako gra hazardowa w wielu kasynach online. Gracz stawia zakład, a gracz i dom otrzymują po jednej odkrytej karcie. Wyższa karta wygrywa: jeśli dom ma wyższą kartę, zakład zostaje utracony: jeśli karta gracza jest wyższa, zwrot jest zwrócony plus równa kwota wygranych. Jeśli karty są powiązane, gracz ma dwie opcje:

  1. Poddanie się, w takim przypadku połowa zakładu gracza jest zwracana, a połowa utrzymywana przez dom, więc jeśli pierwotny zakład wyniósł 10 $, tracisz 5 $.
  2. Iśc na wojne w takim przypadku gracz musi postawić dodatkową kwotę równą pierwotnemu zakładowi. Trzy karty są zakryte, a następnie każdy z graczy otrzymuje kolejną odkrytą kartę. Jeśli nowa karta domu jest wyższa, gracz traci oba zakłady. Jeśli karta gracza jest równa lub wyższa, zakłady gracza są zwracane plus kwota równa początkowemu zakładowi. Na przykład, jeśli postawisz 10 USD, a następnie przejdziesz do wojny, wygrasz 10 USD lub stracisz 20 USD.

Możliwe jest również, że gracz postawi na stałe kursy o wartości 10: 1, że będzie remis.

Przewodnik po wojnie w Pogg's Casino zawiera informacje na temat Casino War, jego strategii i miejsc do gry online.

Kolekcja HOYLE Card Games dla systemu Windows lub Mac OS X zawiera program War, a także wiele innych popularnych gier karcianych.

Civilizations Wars jest jedną z najbardziej wciągających i intensywnych gier strategicznych RPG online, ponieważ rzuca ci wyzwanie, aby dokładnie przemyśleć swoje ruchy i znaleźć równowagę między bronieniem się a atakowaniem wrogów. Przesłanka jest ładna.

Liczba sztuk: 253,969

Kingdoms at War: Conquest to jedna z najbardziej wciągających, w pełni funkcjonalnych gier strategicznych wojennych, w których masz możliwość tworzenia sojuszników lub tworzenia wrogów; rzucanie wyzwania graczom z całego świata, którzy pracują z lub przeciwko.

Liczba sztuk: 227.241

Castle Wars 2 to gra strategiczna oparta na kartach. W nim będziesz mieć kontrolę nad kilkoma terytoriami - ale musisz kontrolować resztę mapy. Mając mnóstwo wrogów przed tobą, będziesz w stanie.

Liczba sztuk: 161,935

Więc jesteś na tropie hybrydy gier obronnych i strategicznych, w której koło czasu się kręci i cywilizacje, technologie itp. Przychodzą i mijają? Tak? Chłodny! Mamy tutaj bardzo dobry przykład - Age Of War.

Liczba sztuk: 78 872

Mastermind: World Conqueror to wciągająca gra strategiczna, w której możesz zagrać złego faceta. Jest to jedna z tych gier, w których dostajesz dobre instrukcje gry i samouczki, więc oszczędzajmy miejsce i trzymajmy się tego.

Liczba sztuk: 63 189

Eter of Magic Cards to dość podstawowa gra w karty. Podobnie jak wiele innych gier strategicznych, rozgrywa się w średniowiecznym świecie - w tym świecie musisz pokonać jak najwięcej wrogich czarodziejów. Do.

Liczba sztuk: 58,924

Przede wszystkim gra strategiczna czasu rzeczywistego, taka jak Starcraft, Stick War - darmowa i oparta na przeglądarce gra flashowa, twoje umiejętności podejmowania decyzji są tak samo ważne, a nawet, jeśli powiem, nawet WIĘCEJ ważniejsze niż szybkie klikanie palcami. Prowadzenie narodu to.

Liczba sztuk: 54.158

Class 3 Outbreak to gra strategiczna, w której musisz wyeliminować zombie, gdy pojawiają się w cywilnym otoczeniu. Epidemie Zombie są praktycznie przypadkowe, więc będziesz musiał skutecznie rozmieścić oddziały policji na mapie. Mapy.

Liczba sztuk: 53,340

Colony to PRAWDZIWA gra strategiczna czasu. To prawda. ALE to również sprzedaż krótkiej gry. Widzisz, Colony, która jest jedną z najbardziej zabawnych gier strategicznych, w które wpadłam, jest wyjątkowa. czerpiąc inspirację z różnych.

Liczba sztuk: 44,417

SteamBirds to wyjątkowa i wciągająca turowa strategia, w której możesz użyć logiki, aby zniszczyć wszystkich wrogów na ekranie, nie pozwalając na zniszczenie własnego samolotu. To nie jest łatwa gra. Naprawdę.

Liczba sztuk: 43,204

Twórcy tych gier strategicznych, Crush The Castle i Crush The Castle 2, z pewnością znają ulepszenia. Podczas gdy sequel ma kilka nicetów, których nie znajdziesz w pierwszej odsłonie, prawie wszystko inne - główny pomysł i.

Liczba sztuk: 36 183

Podobnie jak pierwsza część tej gry strategicznej, Warlords 2: Rise Of Demons zawiera różne jednostki i oddziały - każdy ma inne mocne i słabe strony. Znajomość tych osób powinna pomóc ci zdecydować, jak zmierzyć się z pewną armią i.

Liczba sztuk: 34 941

UMAG Multiplayer to doskonała gra wojenna, która sprawi, że twoje umiejętności strategiczne zostaną sprawdzone, gdy będziesz walczył z przeciwnikami z całego świata, próbując wyjść na wierzch. Dostępne są cztery tryby gry.

Liczba sztuk: 31 119

Crush The Castle - jak sugeruje nazwa gry, to jedna z tych gier strategicznych, w których celem jest jak największe zniszczenie w jednym strzale. Już wyjaśniłem, jak.

Liczba sztuk: 26 365

Wychodząc z 5 różnymi epokami i etapami w różnych trybach gry od Normal do Impossible, Age Of War jest jedną z tych gier strategicznych, które z pewnością sprawią, że będziesz zajęty przez najbliższe godziny. Jeśli jesteś.

Liczba sztuk: 25.514

Phage Wars 2 to interesująca gra strategiczna w stylu retro. Zaczyna się na starym komputerze stacjonarnym, a stamtąd trzeba kontrolować własne eksperymenty. Przynajmniej tak to ukazuje gra - gdy już zaczniesz.

Liczba sztuk: 23.013

Więc jesteś na polowaniu na gry strategiczne, takie jak Crush The Castle? Tak? Cóż, zgadnij co: Sieger jest tutaj, by zaostrzyć twój apetyt! Przechodząc z tą samą centralną koncepcją, musisz używać myszy do celowania w różne części.

Liczba sztuk: 21 577

Czyli kochasz Bot Arena i Bot Arena 2? Czy lubisz gry bitewne i strategiczne, w których wzmacniasz swoich ludzi (w tym przypadku roboty) i przygotowujesz ich do następnej bitwy? Tak? CHŁODNY! Bot Arena 3.

Liczba sztuk: 17 832

Jeśli jesteś fanem memów internetowych, jest całkiem możliwe, że natkniesz się na średniowieczne wersje memów, szczególnie na YTMND. Te średniowieczne wizerunki twoich ulubionych memów używają haftowanych obrazków zrobionych z gobelinu z Bayeux.

Liczba sztuk: 17555

Fantastyczna wartość powtórki - ta gra strategiczna, Warfare 1944, z tym się przelewa. i jest to jedna z drobiazgów, które naprawdę kocham. Jest to w dużej mierze zasługą elastycznych opcji aktualizacji zintegrowanych w grze. To prawda, że ​​możesz iść na całość.

Liczba sztuk: 16 740

Polecenie Shellcore: Ep1 to pierwsza część serii Shellcore. Jest to gra strategiczna o tematyce galaktycznej - w niej będziesz musiał zrekrutować armię, zniszczyć wrogów czerwonych i dodać części do swojego statku, w razie potrzeby. Tam.

Liczba sztuk: 16 299

OK, chłopaki, to jedna z tych gier strategicznych, które nie wyglądają świetnie. Żadnych wymyślnych ani nieskrępowanych grafik i projektów. Wszystko, co dostajesz, to "czarna sylwetka" twojej ropy naftowej, twoich jednostek obronnych i ofensywnych, jak również.

Liczba rozegranych gier: 15,503

Zaczynając od plemiennego wodza "małego czasu", twoim celem w feudalizmie 2 jest wyrastanie "większego niż życie" - zbuduj potężną i potężną armię, o której mógł tylko marzyć cesarz; władaj bronią, która może zrównać nawet największą.

Liczba sztuk: 15,191

World Wars 2 to gra strategiczna bardzo podobna do klasycznej gry planszowej Risk. World Wars 2 jest kontynuacją wcześniejszej gry World Wars i zawiera lepszą sztuczną inteligencję, bardziej konfigurowalną rozgrywkę i nową mapę.

Liczba sztuk: 14 930

Rebuild to gra symulacyjna, która jest cudownym połączeniem SimCity i gatunku survival horror. Ta gra strategiczna oferuje artystyczną kreskówkową grafikę, klimatyczne audio i pięć poziomów trudności do wyboru. Przebuduj stawia cię na czele.

Liczba sztuk: 14 210

Stwórz niesamowitą i zaciekłą armię i wyślij ją do bitwy. Zarządzaj i zachowuj swoje zasoby w obfitości. Importuj i eksportuj towary dla tak potrzebnego dochodu. I ostatecznie stocz wojnę z innymi imperiami i kontroluj całą Wyspę Dogland.

Liczba sztuk: 12,471

Strategiczne gry nigdy nie cieszyły się popularnością ze względu na szybkie tempo lub działanie. Gry strzelanki, gry przygodowe i inne gatunki robią to lepiej niż gry strategiczne. JEDNAK, Pixel Legions jest raczej wyjątkiem niż "regułą". To jest.

Liczba sztuk: 11,514

Gry RPG i gry strategiczne znane są ze swojej strategicznej głębi. Nie, jeśli grasz w gry należące do tego gatunku, spamowanie lewym przyciskiem (lub jakikolwiek innym przyciskiem) samo NIE jest w stanie doprowadzić do domu.

Liczba sztuk: 10 811

Podobnie jak większość gier strategicznych w czasie rzeczywistym, celem REAL i MAIN gry - Crimson Warfare, jest sprawienie, by twoje wojska się ruszały i wysyłały je, by zaatakowały wroga. Gdy dotrą do bazy wroga, spowoduje to jej uszkodzenie.

Liczba sztuk: 10 596

Zamiast dawać ci instrukcje krok po kroku dotyczące wygrywania Warlords: Call To Arms, zamiast karmienia cię łyżką, co nie jest zabawne dla ciebie lub dla mnie, oto coś lepszego: wyczerpujący opis mocnych i słabych stron.

Liczba sztuk: 10 447

Warfare 1917 to gra strategiczna, która stawia cię w roli brytyjskiego dowódcy stojącego przed Niemcami podczas pierwszej wojny światowej. Warfare 1917 oferuje szczegółową grafikę, znakomity dźwięk, różne ulepszenia i wciągającą rozgrywkę. Celem.

Liczba sztuk: 8 940

Adapt Or Die to darwinowska gra strategiczna, która pozwala ci opanować buzz-boty. Ta gra strategiczna oferuje fajną grafikę, świetną muzykę i wyjątkową, wymagającą rozgrywkę. Celem Adapt Or Die jest poprowadzenie żółtego.

Liczba sztuk: 8,559

Tak właśnie Hero Interactive powiedział o ich stworzeniu, Star Forge: "Musiało to być PROSTE: musiało mieć dużo AKCJI, bazę, którą możesz zbudować, i eksplozje - WIELE WYBUCHÓW!" Nie wiem o tobie.

Liczba sztuk: 8 462

Ven, Vidi, Vici !, powiedział Juliusz Cezar po swojej krótkiej wojnie przeciwko Ponterowi II z Pontu w 47 rpne, co oznacza: przyszedłem. Widziałem. Podbiłem. Cóż, to jedyny pamiętny cytat, który zapamiętałem, kiedy uczyłem się świata.

Liczba sztuk: 8,233

Alliant to gra strategiczna, w której jesteś ostatnią nadzieją ludzkości na przetrwanie w świecie kolonialnym. Alliant oferuje świetną grafikę, doskonałe brzmienie, ekscytującą fabułę i dwadzieścia cztery osiągnięcia! Celem Alliant jest zniszczenie baz wroga podczas.

Liczba sztuk: 8 143

Szukasz gier bitewnych i strategicznych, w których tworzysz boty przeciwko sobie i patrzysz na siebie nawzajem? Chcesz grać jako mechanik, który wzmacnia te mechaniczne cuda i sprawi, że zdominują każdą bitwę.

Liczba sztuk: 7 518

Tentacle Wars to gra strategiczna, która daje ci kontrolę nad drobnoustrojami. Tentacle Wars oferuje niesamowitą muzykę, prostą grafikę i dwadzieścia trudnych stref do zdobycia. Celem Tentacle Wars jest przejęcie każdej strefy poprzez zrobienie każdego mikroba.

Liczba sztuk: 6,820

Desert Moon to gra strategiczna science fiction. Ta gra obronna zawiera grafikę izometryczną sprite, dobrze zbalansowaną różnorodność broni i mocy wsparcia oraz pięć poziomów, aby przetrwać. Desert Moon stawia Cię w roli dowódcy.

Liczba sztuk: 6,781

# 39: Wojny z mackami: The Purple Menace

Tentacle Wars: The Purple Menace to gra strategiczna, która jest kontynuacją Tentacle Wars i której tytuł może, ale nie musi być odniesieniem do Gwiezdnych wojen: The Phantom Menace. Wojny z mackami: The Purple Menace oferuje dwadzieścia nowych.

Liczba sztuk: 6,755

ControlCraft to szybka gra strategiczna czasu rzeczywistego. ControlCraft oferuje imponującą grafikę, proste sterowanie i trzynaście poziomów. Celem ControlCraft jest zniszczenie sił wroga poprzez podbicie ich budynków. Musisz także uniemożliwić wrogom przekroczenie twoich budynków.

Wojna & Strategia - Gry o tematyce militarnej, od akcji po strategię i wszystko pomiędzy!

Najpopularniejsza wojna & Gry strategiczne

Realistyczna walka sił specjalnych!

Rozwijaj Ogród Roślin Anty Zombie w całym czasie!

Command and Conquer - super klasyczny RTS teraz do pobrania za darmo!

Zatrzymaj zombie przed wejściem do twojego domu przez strategiczne umieszczenie niesamowitych organicznych mechanizmów obronnych!

Poczuj dreszczyk emocji związanych z walką z elitą Delta Force w niebezpiecznym Somalii!

Rozwiń swoją armię, walcz strategicznie, podbij ziemię i opanuj świat!

Zbuduj wzmocnioną wioskę i raiduj innych graczy za zasoby w tej strategicznej i wciągającej darmowej grze mobilnej!

Zbuduj Zamek i Broń go za pomocą Żołnierzy, Potworów i Magii!

Bitwa Przymierza i Odkryj Mroczną Historię Za Halo Array!

Chroń swoje skarby przed niedoszłymi bohaterami w swoim złym legowisku.

II Wojna Światowa Strzelanka o niezwykłej jakości!

Poprowadź szarżę przeciw armii nazistowskiej w tym pakowanym strzelance na okładkę!

10,0 = Wynik oceny DFG

NA = Nie sprawdzono jeszcze

Nowy! = Gry wymienione w ciągu ostatnich 30 dni

Realistyczna walka sił specjalnych!

Poczuj dreszczyk emocji związanych z walką z elitą Delta Force w niebezpiecznym Somalii!

II Wojna Światowa Strzelanka o niezwykłej jakości!

Bitwa Przymierza i Odkryj Mroczną Historię Za Halo Array!

Poprowadź szarżę przeciw armii nazistowskiej w tym pakowanym strzelance na okładkę!

Walcz o chwałę z bronią, czołgami i helikopterami w tym strzelaninie dla wielu graczy!

Wing Commander Saga: The Darkest Dawn

Walcz z Kilrathi w Kosmosie i ocal Konfederację od Zagłady!

Zestrzel innych graczy online, gdy ratujesz zakładników i rozbroić bomby!

Counter-Strike Type Multiplayer First Person Shooter!

Wskocz do Apache AH-64 i weź wroga najpotężniejszym śmigłowcem, jaki kiedykolwiek powstał!

Rozwijaj Ogród Roślin Anty Zombie w całym czasie!

Zatrzymaj zombie przed wejściem do twojego domu przez strategiczne umieszczenie niesamowitych organicznych mechanizmów obronnych!

Rozwiń swoją armię, walcz strategicznie, podbij ziemię i opanuj świat!

Zbuduj wzmocnioną wioskę i raiduj innych graczy za zasoby w tej strategicznej i wciągającej darmowej grze mobilnej!

Zbuduj Zamek i Broń go z żołnierzami, potworami i magią!

Chroń swoje skarby przed niedoszłymi bohaterami w swoim złym legowisku.

Trenuj swojego rycerza, prowadź swoją wioskę, wykuwaj zbroję i zabij smoki!

Sprawdź swoją siłę taktyczną przed innymi graczami w tej ekscytującej grze strategicznej!

Obroń USA ze swoją osobistą armią żołnierzy i czołgów!

Przejmij dowództwo bitwy pomiędzy wojskami niemieckimi i radzieckimi!

Zbuduj własne imperium w tej grze strategicznej opartej na turowej grze fantasy

Command and Conquer - super klasyczny RTS teraz do pobrania za darmo!

Pełna akcji gra akcji w czasie rzeczywistym!

Buduj i dostosuj swoje pojazdy, aby przejąć terytorium w postapokaliptycznym świecie!

Zbuduj maszynę wojskową i weź zła dyktatora w tej bezpłatnej grze klasycznej w czasie rzeczywistym!

Królestwo Camelot: Bitwa o północ

Tylko Ty możesz ocalić Królestwo od Barbarzyńskich Piktów

Kontroluj swoją armię mądrze i zmiażdżyć wroga!

Sprawdź swoją strategiczną i taktyczną siłę w tej grze strategicznej o strategiach Sci-Fi!

Buduj i zwyciężaj w tej darmowej przygodowej strategii czasu rzeczywistego!

Zbieraj materiały eksploatacyjne, badaj nowe narzędzia i wojnę płac!

Strategicznie buduj i zarządzaj armią zielonych plastikowych żołnierzy w ich krytycznej wojnie przeciwko Armii Tanów!

Poprowadź swoją armię robaków do niesamowicie zabawnej walki!

Wacky Weapons, Huge Explosions, Sneaky Strategy i Hilarious Worm Antics!

Zagraj w 63 przeciwników w tej chaotycznej grze wojennej w czasie rzeczywistym!

Ekscytująca gra RPG Monster!

Worms są gotowe do ataku i podbicia! Tym razem ich celem jest świat!

Rozwijaj Ogród Roślin Anty Zombie w całym czasie!

Zatrzymaj zombie przed wejściem do twojego domu przez strategiczne umieszczenie niesamowitych organicznych mechanizmów obronnych!

Broń swoich mieszkańców przed potworami, budując i ulepszając struktury obronne!

Użyj arsenału ozdób trawnika, roślin i błędów, aby bronić swojego ogrodu!

Darmowa i szalona gra w budowanie wież i obrona! Pokonaj tych najeźdźców!

Poprowadź swoje imperium do chwały w świecie chaosu!

Dowiedz się więcej o grach wojennych i strategicznych

I. Jakie są wojny i gry strategiczne

Gry strategiczne wymagają od gracza myślenia i planowania z wyprzedzeniem w celu pokonania wyzwań. Wyzwania mają zwykle postać celów, które muszą zostać osiągnięte, lub wrogów, których należy pokonać.

Te gry można podzielić na kategorie w zależności od tego, czy używają strategii, taktyki lub niektórych kombinacji tych dwóch elementów, oraz czy są to turnieje w czasie rzeczywistym lub turowe.

Prawie wszystkie gry strategiczne wymagają użycia pojedynczych utworów znanych jako "units.9quot; Jednostki te są podzielone na różne typy, które różnią się graficznie od siebie i często posiadają różne mocne i słabe strony oraz specjalne zdolności.

Strategia odnosi się do długoterminowych celów gracza, rodzajów oddziałów, z których korzysta gracz oraz otaczającego terenu. Taktyka odnosi się konkretnie do tego, w jaki sposób gracz wykorzystuje swoje wojska w walce. Większość gier strategicznych zawiera elementy strategii i taktyki, ale niektóre używają tylko jednego lub drugiego.

Gry w czasie rzeczywistym (RTS) pozwalają graczom podejmować decyzje, działać i poruszać się jednocześnie. W grach RTS gracze muszą budować i bronić bazy podczas ataku i niszczenia bazy przeciwnika i wszystkich jego jednostek. Aby stworzyć budynki i jednostki, gracz musi wydobywać zasoby. Zgodnie z definicją taktyki, większość gier RTS powinno być nazywane grami czasu rzeczywistego, choć czasami wymagana jest długofalowa strategia.

Turowe gry strategiczne, nie dziwi, wymagają od graczy gry na zmianę, zamiast grać jednocześnie. Te gry zazwyczaj narzucają ruch i / lub limit akcji jednostkom, dzięki czemu gracze mogą poruszać się lub działać określoną liczbę razy z każdą jednostką na turę. Ponieważ gry turowe trwają dłużej niż gry RTS, ich cele i wyzwania są często bardziej długoterminowe. Co więcej, oprócz walki istnieje wiele innych sposobów na wygraną.

Gry wojenne są podgatunkiem gier strategicznych. Pochodzą one z tradycyjnych miniaturowych wojennych stołów, takich jak Warhammer i gier planszowych takich jak Risk i Axis & Sojusznicy. Te gry są prawie wyłącznie turowe i obejmują walkę na mapie, zazwyczaj z różnymi rodzajami terenu.

Istnieje także kilka innych podgatunków gier strategicznych, w tym 4X, Tower Defense, War Simulation i Artillery.

"4X9 część; był terminem używanym po raz pierwszy przez Alana Emricha do opisania "Master of Orion," gra strategiczna, którą pomógł zaprojektować. 4X oznacza "odkrywać, rozszerzać, wykorzystywać i eksterminować." W tych grach gracze kontrolują imperium, a rozgrywka często obejmuje setki lub tysiące lat w grze. Chociaż poszczególne elementy rozgrywki różnią się w zależności od gry, większość gier wiąże się z pewnym połączeniem rozwoju gospodarczego, technologicznego i militarnego. Większość gier oferuje również kilka różnych dróg do zwycięstwa. Najwcześniejsze gry 4X były turowe, a wiele z nich wciąż jest, ale gry 4X w czasie rzeczywistym stają się coraz popularniejsze.

Gry obrony wieży wymagają od gracza budowania wież w celu powstrzymania roju wrogów, którzy podążają wyznaczoną trasą. Ci wrogowie zazwyczaj przybywają falami, podobnie jak niektóre strzelanki zręcznościowe takie jak "Galaxian.9 część; Wieże często mają różne koszty, a droższe wieże są najbardziej efektywne. Wieże mogą być często ulepszane także ze specjalnymi zdolnościami. Gracze muszą umieścić te wieże we właściwych punktach przesiewania wzdłuż trasy, aby upewnić się, że żaden z wrogów nie przedostanie się przez nie. Jeśli pewna liczba przeciwników się przedostanie, gracz przegrywa grę.

Gry symulacyjne wojenne to zazwyczaj gry FPS, które starają się przedstawiać wojny tak realistycznie, jak to tylko możliwe. Chociaż gry te są rozgrywane z perspektywy pierwszoosobowej, w przeciwieństwie do odgórnej perspektywy, jak większość gier strategicznych, zawierają silne elementy strategii, szczególnie w grach symulacyjnych, w których zespoły muszą współpracować, aby osiągnąć swoje cele.

Gry artyleryjskie to rodzaj gry strategicznej opartej na turach, która obejmuje dwóch graczy, dwóch ludzi lub jednego gracza komputerowego i człowieka, którzy kolejno rzucają pociskami artyleryjskimi na siebie. Gracze zazwyczaj napotykają przeszkody terenowe i pogodowe i muszą wycelować swój czołg lub artylerię w taki sposób, aby pokonać te przeszkody.

II. Historia wojny i gry strategiczne

Historia gier strategicznych zaczyna się od gier planszowych takich jak Szachy, Go i Backgammon. Wczesne gry wojenne zostały pierwotnie zaprojektowane przez personel wojskowy, aby mogły odtwarzać historyczne bitwy i uczyć się od nich. Wraz z rozwojem komputerów osobistych pod koniec lat 70. i na początku lat 80-tych, gra stała się tylko kwestią czasu.

Pierwsza gra strategiczna na komputerze, "Komputer Bismarck," to była gra wojenna wydana w 1980 roku przez Symulator Symulacji, Inc. Została oparta na bitwie z 1941 roku, w której siły brytyjskie zatopiły Bismarck, niemiecki pancernik.

W 1983 roku Grupa Studiów Strategicznych (SSG) opublikowała pierwszą znaną grę 4X, nazwaną "Dosięgnąć gwiazd." Został wydany dla Commodore 64 i komputera Apple II. Gracze zaczęli grać w systemie gwiazdy macierzystej, rozszerzając je o eksplorację, badania, kolonizację i podbój.

"Herzog Zwei," wydana w 1989 roku przez Technosoft dla Sega Genesis, jest powszechnie uważana za pierwszą grę strategiczną w czasie rzeczywistym.

W 1991 roku MicroProse opublikował 4X grę o nazwie "Cywilizacja 9. Gra została zaprojektowana przede wszystkim przez Sid Meiera, a jej popularność szybko podniosła go do sławy. Cywilizacja utorowała drogę do rozwoju innych gier 4X, chociaż gry RTS stałyby się bardziej dominujące w latach 90 i 2000. Opublikowano kilka sequeli Cywilizacji, a najnowsza, Civilization V, została opublikowana w 2010 roku.

"Diuna II," komputerowa gra RTS wydana przez Westwood Studios w 1992 r. ustanowiła ogólny format, który nadal podlega podgrupie RTS. Sukces komercyjny Dune II doprowadził Westwood do późniejszego rozwoju serii Command and Conquer, z której słynie.

"Warcraft: Orki i ludzie," był RTS wydany przez Blizzard Entertainment w 1994 roku i rozszerzony na model RTS stworzony przez Dune II. Gracze mogą kontrolować Orków lub Ludzi. Obie strony musiały walczyć z potworami wędrownymi, choć te potwory mogły być czasami wcielone i wykorzystywane.

W 1995 r. Opracowano dwie wpływowe gry strategiczne, "Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest," i "Dowodzić i podbijać." Heroes of Might and Magic to turowa strategia fantasy, w której gracze kontrolowali armię stworzeń i bohaterów. "Might and Magic Heroes VI," najnowsze wydanie z tej serii zostało opublikowane w 2011 roku. Command and Conquer to gra RTS, w której gracze kontrolowali jedną z dwóch frakcji: Global Defense Initiative (GDI) lub Braterstwo Nod. Command and Conquer zrodziło wiele sequeli i prequeli, z których większość konsekwentnie działała dobrze komercyjnie.

"Era imperium," RTS, który obrazuje rozwój cywilizacji w różnych technologicznych epokach, został wydany w 1997 roku. Pierwsza gra była niesamowicie udana, a wszystkie sequele odniosły sukces w różnym stopniu, sprzedając się w ponad 20 milionach egzemplarzy.

W 1998 r. Opublikował Blizzard "Starcraft, 9 części; wysoko oceniany tytuł RTS scifi. Starcraft szybko zgromadził ogromną liczbę fanów na całym świecie, do tego stopnia, że ​​uważany jest za profesjonalny sport w Korei Południowej.

"Delta Force," taktyczna symulacja wojny w pierwszej osobie, opracowana przez NovaLogic, została również wydana w 1998 roku. Delta Force opowiedziała się za misją, która wymagała od graczy spełnienia określonych celów, aby mogli awansować. O wiele więcej gier Delta Force zostało opublikowanych od pierwszego.

"Armia amerykańska," zapowiadane jako jedna z najbardziej realistycznych taktycznych symulacji wojny w pierwszej osobie, która została kiedykolwiek opracowana, zostało wydane przez US Army w 2002 roku za darmo jako inicjatywa rekrutacyjna. Rozgrywka została zaprojektowana z myślą o maksymalnym realizmie, do tego stopnia, że ​​gracze muszą otrzymać szkolenie w grze, zanim będą mogli użyć określonej broni lub uzyskać dostęp do określonych opcji. Wersja 2.0, nazywana "America's Army: Special Forces," został wydany w 2003 roku, a wersja na Xbox została wydana w 2005 roku. "America's Army 3" został wydany w 2009 roku.

"Rośliny przeciwko zombie," zręcznościowa gra w obronę wieży, została wydana przez Popcap Games w 2009 roku. W tej grze gracz ustawiał różne rodzaje roślin, z których każda miała różne zdolności ofensywne lub defensywne, aby powstrzymać hordę zombie przed przekroczeniem jarda.

III. Kto by chciał te gry

Strategia i gry wojenne są atrakcyjne dla graczy w wieku od 12 lat. W zależności od gry mogą wymagać dużo czasu i myśli, więc jest mało prawdopodobne, że przypadkowi gracze będą się nimi cieszyć.

Chociaż gry strategiczne mogą być zabawne w trybie dla pojedynczego gracza, są one najbardziej przyjemne podczas grania z innymi. Gracze rywalizujący mogą mieć pewność, że znajdą gotową i chętną społeczność przeciwników, do której mogą wykorzystać swoje umiejętności.

Poprosiłeś o to i oto jest.

Strategy of War zaczęło się jako kolekcjonerska gra karciana i nigdy nie zyskała większej siły napędowej. Wysłuchaliśmy Ciebie, graczy i zdecydowaliśmy się wydać tę wspaniałą grę jako GRA KARCIANA WSZYSTKO, Z KTÓRYM POTRZEBUJESZ.

Na poziomie 40 $ będziesz miał wszystko, aby grać dla 2-4 dowódców.

Za przydział 40 $ dostaniesz 200 kart z zestawu Strategia wojny CORE. Tak, 200 kart nowoczesnej potęgi militarnej! Brak zestawów dodatkowych, rzadkich, rzadkich lub popularnych kart. Świetna gra dla wielu graczy dla Ciebie i Twoich znajomych.

Gra pozostanie niezmieniona, a my wydamy przyszłe sety w dwupokładowych paczkach bitewnych i ekspansjach bojowych 100-400 kart. KUPUJ JESZCZE RAZ I MASZ WSZYSTKIE KARTY, KTÓRE POTRZEBUJESZ GRAĆ.

Aby wszyscy byli podekscytowani projektem UPDATED Kickstarter, rozpoczynamy go z hukiem i dodaliśmy wspaniałe nagrody.

Wszystkie poziomy 40 USD i wyższe otrzymają 3 WYŁĄCZNE KARTY, które nigdy nie będą drukowane ponownie. TYLKO KICKSTARTER BACKERS!

Strategy of War to turowa gra karciana polegająca na grze przeciwko sobie w dążeniu do zwycięstwa na polu bitwy.

Dowodzisz siłami powietrznymi, piechotą, okrętami wojennymi, zbroją i polityką jako militarną siłą niszczenia. Możesz polecić:

  • Lotniskowcy
  • Zbiorniki Abrams M1A1
  • Drużyny MG M240
  • UH-60 Black Hawk Helicopters
  • Podmorskie klasy 688
  • F / A 18 Hornet Fighters i wiele innych

Możesz użyć każdej z tych dywizji niezależnie lub połączyć je, aby stworzyć potężną siłę militarną. Będziesz miał do dyspozycji wiele zasobów, w tym jednostki, liderów, załączniki i inne taktyki. Budujesz spersonalizowaną talię składającą się z 50 kart, które wykorzystują moce siły i dyplomację, aby zostać ostatnim dowódcą na polu bitwy.

Strategy of War to gra oparta na prawdziwym wojsku Stanów Zjednoczonych. Każda karta zawiera prawdziwe szczegóły dotyczące wyposażenia i dyrektyw gry. Zdjęcia są dostarczane przez amerykańskich wojskowych fotografów bojowych.

Gra ma pole bitwy z ośmioma (8) lokalizacjami. Podczas gry każdy Dowódca losuje zasób lub wdraża Zasób. Korzystając z tych zasobów i zasobów, wdrożysz Jednostki i zastosujesz inne strategie, aby przechwycić Lokalizacje bazy przeciwnika. Pierwszy dowódca, który zdobędzie obie bazy bazy dowódców wroga, wygrywa.

  • Dywizje wojskowe: Dowódcy mogą korzystać z dowolnej kombinacji kart z dywizji samolotów, pancerzy, piechoty, okrętów wojennych i polityki.
  • Nowoczesne jednostki wojskowe: Ponad 100 ultra-nowoczesnych jednostek wojskowych w zestawie CORE do wyboru: Przewoźnicy, M1A1 Abrams Tanks, M240 MG Squad, UH-60 Black Hawk Helicopters, 688-okrętów podwodnych, F / A 18 Hornet Fighters i wiele innych.
  • Przywódcy: Pokonaj pole bitwy z Przywódcami, które może zwiększyć twój wysiłek wojenny i wykorzystać słabości wroga.
  • Dyrektywy: Korzystaj z dyrektyw takich jak atak, ekstrakt, inicjatywa, usterka morale, brak gotowości, ostrzał precyzyjny i wiele innych.
  • Prawdziwe taktyczne pole bitwy: Wykorzystaj prawdziwe, taktyczne pole bitwy, aby zaangażować Jednostki z ruchem, zasięgiem, atakiem i obroną za pomocą ekskluzywnego MRAD Game System ™.
  • Bitwy wieloosobowe: Zbudowany od podstaw dla bitew dla wielu graczy. Zaangażuj 2-6 dowódców w Zdobyć flagę, Król wzgórza, Negocjacja, Nagła śmierć, i wiele więcej.

Czego możesz oczekiwać od zespołu Fadescape dla przyszłych rozszerzeń? Od samego początku zaprojektowaliśmy Strategy of War, aby umożliwić przyszłą rozbudowę i rozbudowę.

  • Rozszerzenia: I wojna światowa, II Wojna Światowa, Wojna w Wietnamie, Bitwa o Wybrzuszenie, D-Day, Front Wschodni i inne.
  • Pakiety bitewne: Siły Specjalne, Wojna podwodna, Szpiedzy, Na wszystkich frontach i Umarli zimy.

Powyższe karty są przykładem przyszłych rozszerzeń, nad którymi pracujemy. Gdy poznasz podstawową mechanikę gry, gra może być użyta na dowolnym typie wojny lub tematu. Przyjrzymy się naszym sponsorom, aby dowiedzieć się, jakie rozszerzenia chcą zobaczyć, a następnie udostępnimy je jako talia rozszerzeń lub zestawy.

Strategia wojny Zestaw podstawowej bitwy zawiera:

  • 200 wszystkich kart
  • 4 gotowe do gry w talie kampanii
  • Skrócona instrukcja obsługi

W pudełku są 4 gotowe do gry DAGY KAMPANII. Są to talie zaprojektowane, aby dać ci wspaniałe wprowadzenie do gry.

Pobierz pełne zasady strategii wojny lub wybierz

poziom i wyżej, aby mieć w pełni wydrukowane, spiralnie związane, instrukcję.

Zanim instrukcja zostanie wydrukowana, nazwy naszych sponsorów zostaną dodane do ostatniej strony. Uwaga: Nazwy poborców będą uporządkowane według poziomu przyrzeczenia z najwyższym poziomem, "Major", pojawiającym się jako pierwszy.

Jak widać na stronie internetowej, wszystko jest już gotowe. Gdy otrzymam fundusze, wyślę karty do drukarki i wydrukuję zestaw CORE Set Box.

Wszystkie środki z tego projektu Kickstarter będą wykorzystywane do drukowania i wysyłki skrzynek. Jeśli przekroczymy nasz cel, wydrukujemy więcej zestawów pudełek CORE, aby obniżyć koszty i sprawić, że karty będą tańsze dla Ciebie. Zobaczysz, że te oszczędności zostały ci przekazane w postaci nagród za rozciąganie (patrz poniżej).

Zastawy pomogą również w nagrodach za wysyłkę.

Jeśli wesprzesz grę Strategia wojny, oferujemy wspaniałe ekskluzywne produkty dla naszych graczy z Kickstarterem. Wszystkie karty będą miały nadruk "1 ED EDITION".

  • Zestaw bitewny CORE - Jest to podstawowa gra z 200 kart. Zawiera 4 gotowe do grania talie do natychmiastowego rozpoczęcia gry. Zdobądź zestaw bitewny CORE na

poziom.

  • Ekskluzywny pakiet bitewny Kickstarter - 3 wyjątkowe karty Kickstarter. Te karty nigdy nie będą drukowane ponownie! Rozpoczyna się na

    poziom.

  • Kości 10-stronne - Piękne, 10-stronne kostki Olympic Pearlized, które pomogą ci utrzymać wynik. Rozpoczyna się na

    poziom.

  • Instrukcja gry - Podpisana kopia, wydrukowana w pełnym kolorze i spiralna oprawiona z Twoim imieniem wydrukowanym na kredycie. Rozpoczyna się na

    poziom.

  • Podpisana karta - Podpisana, ekskluzywna karta Kickstarter. Rozpoczyna się na

    poziom.

  • Nieoszlifowany arkusz - Edycja limitowana, podpisany, nieoszlifowany arkusz 54 kart. Rozpoczyna się na

    poziom.

  • PRZYSZŁE ROZSZERZENIA, PAKIETY BITWY I PAKIETY WZMOCNIENIA - Otrzymuj produkty z serii Strategy of War, które wypuszczamy zanim trafią na półki! Rozpoczyna się na

    • DARMOWA wysyłka w USA.
    • Zobacz indywidualne poziomy nagród dla wszystkich pozostałych lokalizacji wysyłki.
    • Nagrody Kickstarter zostaną wysłane jako pierwsze!
    • 9/25/12 - DODANE POZIOM 100 USD DLA MIĘDZYNARODOWYCH PODSTAW
    • 9/20/12 - KARTA T-SHIRT AND REINFORCEMENT NA POZIOMIE ROZCIĄGU 20K!
    • 9/15/12 - DODANO FOLIE DO CELÓW STRETCH!
    • 8/25/12 - PUŁKOWNIK & GŁÓWNE OGÓLNE AKTUALIZACJE - Zrobiliśmy te poziomy jeszcze lepiej! Dodano dodatkową drukowaną instrukcję, więcej zestawów Kickstarter i więcej nieciętych arkuszy. Sprawdź obraz poziomu nagrody na końcu tej strony, aby uzyskać szczegółowe informacje.
    • 8/25/12 - NOWY

    Poziom 160 $ ​​- Jest to limitowany poziom, który zapewnia grupom gier 4 pola. CO NAJMNIEJ 4 WSZYSTKO. Ale nie czekaj; to OGRANICZONY POZIOM z bezpłatną wysyłką!

  • 8/20/12 - Rozszerzona wysyłka międzynarodowa - międzynarodowi sponsorzy są naprawdę świetni, dlatego chcemy rozszerzyć ten poziom dla każdego, kto przegapił to za pierwszym razem.
  • 8.12.12 - Podpisane karty - Poziomy zastawu 100 USD i więcej otrzymają 3x Podpisane Karty nie 2x. Na koniec projektu wykaże się, jakie karty będziemy podpisywać z zestawu CORE. (Możesz także nie mieć podpisanych kart, jeśli wolisz).
  • 8/8/12 - Wysyłka międzynarodowa - dodaliśmy 50 USD na backer dla międzynarodowych sponsorów. Zdobądź wszystko na poziomie 40 $ i wyślij je w dowolnym miejscu! Pamiętaj, że musieliśmy ograniczyć to do 25 backersów.
  • 8/8/12 - Podręcznik w wersji drukowanej - Jeśli potrzebujesz pełnokolorowego, spiralnie oprawionego, drukowanego podręcznika na DOWOLNYM poziomie obsługi klienta, dodaj 8 USD do przyrzeczenia za każdy potrzebny podręcznik. Zestaw CORE Set Box zawiera przewodnik szybkiego startu.
  • Postępuj zgodnie ze Strategią War Project, aby zyskać popularność, śledzić, & jeszcze.

    Ryzyko nr 1: Za każdym razem, gdy pracujesz z drukarką, nigdy nie wiesz, gdzie będziesz umieszczona w kolejce. To jest nasze jedyne ryzyko, ponieważ dostarczą zestaw CORE Set Box. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wysłać produkt w przyszłym roku około marca.

    W tym momencie mamy umowę i wycenę od drukarki. Drukarka wydrukowała wiele innych udanych projektów Kickstarter i produktów o dużej nazwie (np. Summoner Wars), z naprawdę świetną jakością, stąd powód, dla którego je wybraliśmy.

    Ryzyko nr 2: kontrola jakości. Jeśli drukarka wysyła produkt, który uważamy za niezadowalający, musi za każdym razem przejść cały cykl przeglądu. Doda to dni do projektu. Zawsze mamy nadzieję na najwyższą jakość, a przy drukowaniu w tak dużych ilościach najlepiej jest zrobić to poprawnie i spędzić dodatkowe dni, zamiast wysyłać produkty o niskiej jakości.

    Ryzyko nr 3 - Kostki zostaną wysłane do fabryki drukarek w Shenzhen, więc nie jesteśmy pewni, czy wystąpią jakiekolwiek problemy z uzyskaniem tej części produktu. Kostka zostanie dostarczona przez innego producenta.

    Wyzwania: Wszystkie inne aspekty związane z projektem są kompletne i gotowe do druku. Mamy kilku naszych sponsorów testujących karty demo, zanim skończymy drukowanie, aby byli gotowi do finałowej wersji.

    Pytania na temat tego projektu? Sprawdź FAQ

    War - gra karciana strategiczna APK

    Opis gry War - The Strategy Card Game

    Tradycyjna wojna jest prosta do zdobycia i nauki. Talia podzielona jest na dwa stosy: twój i twoich przeciwników. Każdy gracz odwraca karty z wierzchu swojej talii, najwyższa karta wygrywa obie karty. Celem jest doprowadzenie karty przeciwnika do zera.

    5 Man Melee działa w podobny sposób, gdy talia jest nadal podzielona na dwa stosy, ale w grę wchodzą pewne nowe zmiany. Każda ze stron dobiera 5 kart ze swojej talii i może je zorganizować w sposób, w jaki chcą, aby zostały ujawnione. Każda karta walczy z kartą naprzeciwko nich, a wyższa karta jest zwycięzcą. Zwycięska karta zostaje zatrzymana przez gracza, a przegrana karta zostaje odrzucona. 5 Man Melee idzie szybko, więc możesz zdobyć o wiele więcej gier w ciągu wojny tradycyjnej.

    Wypróbuj obie odmiany i ciesz się.

    - Dwóch Wojenników Wojennych. Tradycyjna wojna i 5 mężczyzn w walce wręcz.

    - Wiele kart i tektury do wyboru.

    - Łatwy do nauki i zabawy.

    - Automatycznie Zapisuje twoją grę, abyś mógł wznowić grę w dowolnym momencie.

    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 оценок, среднее: 5.00 из 5)
    Loading...
    Like this post? Please share to your friends:
    Leave a Reply

    − 8 = 2

    ;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

    map