Gra w kości jest rozgrywana w następujący sposób

Gra w kości jest rozgrywana w następujący sposób

Craps to popularna gra w kości rozgrywana w kasynach. Napisz program do odmiany gry w następujący sposób: Rzuć dwiema kośćmi. Każda matryca ma sześć twarzy reprezentujących wartości 1, 2,. . ., i 6, odpowiednio. Sprawdź sumę dwóch kości. Jeśli suma wynosi 2, 3 lub 12 (zwane craps), przegrywasz; jeśli suma wynosi 7 lub 11 (nazywana naturalną), wygrywasz; jeżeli suma jest inną wartością (tj. 4, 5, 6, 8, 9 lub 10), ustalany jest punkt. Kontynuuj rzucać kośćmi, dopóki nie zostanie wyrzucona wartość 7 lub ta sama wartość punktowa. Jeśli 7 zostanie wyrzucone, przegrywasz. W przeciwnym razie wygrywasz.

Gry w kości opublikowane przez Justina Musgrove w dniu 24 kwietnia 2016 r

Tagged: java, java-exercises-beginner, intro-to-java-10-wydanie i ch6

Kości do gry w kości są odtwarzane w następujący sposób

Casino Craps (lub Craps), gra w kości, jest jedną z najbardziej ekscytujących gier kasynowych. Często słyszy się wrzaski i krzyki na tabela craps. Gra się na specjalnie skonstruowanym stole i używa się dwóch kości. Kostki są wykonane według bardzo surowych standardów i są rutynowo sprawdzane pod kątem uszkodzeń. Oczywiście, że kostka do gry są zastępowane nowymi po około ośmiu godzinach użytkowania, a kasyna wprowadziły zasady w sposób, w jaki gracz je obsługuje.

Na początek Strzelec (jeden z graczy) musi postawić co najmniej minimalną stawkę na linii Pass Line lub Do not Pass Line (czasami zwane zakładami "wygrana" lub "prawo" i "nie wygrywaj" lub "złe"). Strzelec jest prezentowany z wieloma kostkami (zwykle pięć) przez Stickman, i musi wybrać dwa, z którymi można przetoczyć. Pozostałe kostki wracają do miski Stickman's Bowl i nie są używane.

Strzelec musi obsługiwać kości jedną ręką tylko wtedy, gdy rzucanie a kości muszą trafić na ściany po przeciwnej stronie stołu. W przypadku, gdy jedna lub obie kości zostaną odrzucone ze stołu, muszą być sprawdzony (zwykle przez stickman) przed wprowadzeniem ich z powrotem do gry.

Stół do gry w craps może pomieścić do 20 graczy, z których każdy otrzymuje rundę rzutów lub "strzelanie" kostką. Jeśli nie chcesz rzucać kostką, możesz postawić na rzucającego. Kilka rodzajów zakładów można wykonać na akcji tabeli. Załoga kasyna składa się z Stickmana, Boxmana i dwóch Dealerów.

Rozgrywka odbywa się w rundach, z prawem do rzucania kostką przez każdego gracza poruszającego się zgodnie z ruchem wskazówek zegara dookoła stołu do gry w kości na końcu każdej rundy. Gracz może nie rzucić, ale może kontynuować obstawianie.

Każda runda ma dwie fazy: Wyjść i Punkt. Aby rozpocząć rundę, strzelec wykonuje jeden lub więcej rzutów wyjściowych. Rolka wyjściowa 2, 3 lub 12 (nazywana Craps, mówi się, że strzelający "zgniótł") kończy rundę, gdy gracze przegrywają Przełóż linię zakłady. Rolka wyjściowa 7 lub 11 (a Naturalny) skutkuje wygraną dla zakładów Pass Line. Strzelec kontynuuje rzucanie bułeczek do końca, aż wyrzuci 4, 5, 6, 8, 9 lub 10, których liczba staje się Punkt. Rozdający następnie przesuwa się o Na przycisk do numeru punktu oznaczającego drugą fazę rundy. Jeśli strzelec wykona rzut punktowy, wynikiem jest wygrana dla zakładów na linii bramkowej. Jeśli strzelec rzuca siódemką (a Siedem na zewnątrz), linia pass przegrywa, a runda się kończy.

Pierwszą rolą kostki w rundzie licytacji jest rolka Come Out - nowa gra w Craps zaczyna się od rzutu Come Out. Rzut wyjściowy może być wykonany tylko wtedy, gdy poprzedni strzelec nie wykona zwycięskiego rzutu, tzn. Nie osiągnie punktu lub nie wykona rzutu na siedem (rzuca siódemką).

Nowa gra rozpoczyna się od nowej strzelanki. Jeśli obecny strzelec wykona swój Punkt, kości zostaną mu zwrócone, a następnie rozpoczyna nowy rzut. Jest to kontynuacja tego rzutu strzelca, choć technicznie rzecz biorąc, rolka "Wybieg" określa nową grę, która ma się rozpocząć.

Gdy strzelec nie wykona swojego Punktu, kostki zostaną następnie zaoferowane następnemu graczowi w celu otrzymania nowego rzutu na Come Out, a gra będzie kontynuowana w ten sam sposób. Nowa strzelanka będzie osobą znajdującą się bezpośrednio obok lewej z poprzedniej strzelanki - więc gra porusza się zgodnie z ruchem wskazówek zegara wokół stołu do gry w kości.

Kostki są rzucane na układ tabeli kości. Układ podzielony jest na trzy obszary - dwa obszary boczne oddzielone środkowym. Każdy obszar boczny jest odbiciem lustrzanym odbicia drugiego i zawiera następujące elementy: zakłady Pass i Do not Pass, Come and Do not Come, Zakład Odds, Place bets i Zakłady polowe. Obszar centralny jest wspólny dla obu obszarów bocznych i zawiera Propozycja zakładów.

Zakłady wygrane wygrywają, gdy rzut wyjściowy wynosi 7 lub 11, a zakłady pass tracą, gdy rzut wyjściowy wynosi 2, 3 lub 12. Nie zakłady tracą, gdy rzut wyjściowy wynosi 7 lub 11, i nie stawiają zakładów wygrywa, gdy wynik wynosi 2 lub 3. Nie stawia remisu, gdy wynik wynosi 12 (2 w niektórych kasynach;Bar"rzut na układ wskazuje, który rzut jest traktowany jako remis).

Gracz dołączający do gry i chcący zagrać w kości bez bycia strzelcem powinien zbliżyć się do stołu do gry w kości i najpierw sprawdzić, czy przycisk rozdającego krupiera znajduje się na którymkolwiek z numerów punktów. Jeśli numer punktu jest Poza wtedy stół jest w rundzie wyjdź. Jeśli przycisk rozdającego jest włączony, stół znajduje się w rundzie punktowej, w której większość kasyn zezwala na postawienie zakładu Pass Line. Wszystkie "Proposition bets" pojedynczego lub multi-roll'a mogą być umieszczone w jednej z dwóch rund.

Pomiędzy rzuty kostką jest okres, w którym dealerzy mogą dokonywać wypłat i zbierać przegrane zakłady, po których gracze mogą obstawiać nowe zakłady. Stickman monitoruje akcję przy stole i decyduje, kiedy dać strzelającemu kostkę, po której nie można już licytować.

Poniżej znajduje się lista różnych zakładów, które możesz zrobić w craps.

Zakład Pass Line - Wygrywasz, jeśli pierwszy rzut jest naturalny (7, 11) i przegrywa, jeśli są to kości (2, 3, 12). Jeśli punkt zostanie wyrzucony (4, 5, 6, 8, 9, 10), musi zostać powtórzony przed 7 punktem rzucony aby wygrać. Jeśli 7 to walcowane zanim stracisz punkt.

Podstawowym zakładem w craps jest zakład Pass Line, który jest zakładem, w którym strzelający wygrywa swój numer punktowy. Zakład Pass Line jest wygrany natychmiast, jeśli rola Come Out wynosi 7 lub 11. Jeśli rola Come Out wynosi 2, 3 lub 12, zakład przegrywa (znany jako "crapping out"). Jeśli rzut jest dowolną inną wartością, ustanawia Punkt; jeśli ten punkt zostanie ponownie wyrzucony przed siódemką, zakład wygrywa. Jeśli z ustalonym punktem siódemka zostanie wyrzucona przed ponownym wyrzuceniem punktu, zakład przegrywa ("siódemka"). Wygrana w Pass Line przynosi nawet pieniądze.

Kurs na zakład Pass Line - Po punkt zostanie wyrzucony, możesz zrobić ten dodatkowy zakład, biorąc kurs. Istnieją różne wypłaty dla każdego punktu. Punkt 4 lub 10 zapłaci Ci 2: 1; 5 lub 9 płaci 3: 2; 6 lub 8 płaci 6: 5. Wygrywasz tylko wtedy, gdy punkt zostanie wyrzucony ponownie przed 7.

Przyjdź Bet - Ma takie same zasady, jak zakład Pass Line. Różnica polega na tym, że możesz postawić zakład dopiero po ustaleniu punktu na linii przejazdu. Podczas rzutu na come bet zakład Come jest umieszczany na linii bramkowej, ponieważ jest to identyczny zakład. Po postawieniu zakładu pierwszy Rzut kostką ustawi punkt come. Wygrywasz, jeśli jest to naturalne (7, 11) i przegrywasz, jeśli są to kości (2, 3, 12). Inne rolki sprawiają, że jesteś zwycięzcą, jeśli punkt come zostanie powtórzony przed rzuceniem 7. Jeśli 7 zostanie wyrzucone jako pierwsze, przegrywasz.

Zakład A Come Bet rozgrywany jest w dwóch rundach i rozgrywany jest podobnie do zakładu Pass Line. Główną różnicą jest to, że gracz, który postawi zakład Come, stawia na pierwszy numer punktu, który "pochodzi" z następnego rzutu strzelca, niezależnie od rundy stołu. Jeśli 7 lub 11 zostanie wyrzuconych w pierwszej rundzie, wygrywa. Jeśli 2, 3 lub 12 zostanie wyrzucone, przegrywa. Jeśli zamiast tego rolka ma wartość 4, 5, 6, 8, 9, 10, zakład Come zostanie przeniesiony przez dealera bazowego na pole reprezentujące liczbę, którą rzucił strzelec. Ta liczba staje się punktem Come Bet, a gracz może dodać kursy do zakładu. Krupier ustawi kurs na zakład Come, ale nieznacznie poza centrum, aby rozróżnić oryginalny zakład i szanse. Druga runda wygrywa, jeśli strzelec rzuca zakład Come przed siódemką. Jeśli siódemka znajdzie się przed liczbą (zakład Come), zakład przegrywa. W rzucie na wygraną dla linii bramkowej w grę wchodzi Come Bet, ale tradycyjnie kursy nie działają, chyba że gracz wskaże dealerowi inaczej.

Ze względu na Come Bet, jeśli strzelec wyrazi swój punkt, gracz może znaleźć się w sytuacji, w której ma zakład Come (prawdopodobnie z kursami na nim), a następny jest Roll come Out. W tej sytuacji zakłady na zakłady come są uważane za niedziałające dla rzutu Come Out. Oznacza to, że jeśli strzelec wykona rzut 7 na rzucie come out, wszyscy gracze z aktywnymi zakładami come bet oczekującymi na "come point" tracą początkowy zakład, ale otrzymają zwrot pieniędzy. Jeśli "come point" zostanie wyrzucony, kursy nie wygrywają, ale Come Bet ma szanse na wygraną. Gracz może powiedzieć dealerowi, że chce, aby jego kursy działały, tak, że jeśli strzelec wyrzuci liczbę, która pasuje do "come point", zakład na odds wygrywa wraz z Come Bet, a jeśli siódemka jest wyrzucona, oba przegrywają.

Zakłady na come bet - Dokładnie to samo, co Kurs na zakład Pass Line z wyjątkiem zakładów na zakład Come Bet, a nie na linię Pass.

Zakład na linię nie zalicza się - Jest to odwrócony zakład Pass Line. Jeśli pierwszy rzut kostką jest naturalny (7, 11), przegrywasz, a jeśli masz 2 lub 3 wygrywasz. Rzut o wartości 12 oznacza, że ​​masz remis lub push z kasyna. Jeśli rzut jest punktem (4, 5, 6, 8, 9, 10), 7 musi wyjść, zanim ten punkt zostanie powtórzony, aby zrobić ci zwycięzca. Jeśli punkt zostanie wyrzucony ponownie przed 7 przegrywasz.

Do not Come Bet - Odwrócony zakład Come. Po ustaleniu punktu come wygrywasz, jeśli jest to 2 lub 3 i przegrywasz za 7 lub 11. 12 to remis, a pozostałe rzuty z kostką sprawią, że wygrasz tylko wtedy, gdy 7 pojawi się przed nimi w następujących rzutach.

Miejsce zakłady - Ten zakład działa dopiero po osiągnięciu punktu ustalona. Możesz postawić na rzut kości 4, 5, 6, 8, 9 i 10. Wygrywasz, jeśli numer, na który postawiłeś zakład jest walcowane przed 7. W przeciwnym razie przegrywasz. The Miejsce zakłady wypłaty różnią się w zależności od liczby postawionych zakładów. 4 lub 10 zapłacą : 5; 5 lub 9 płaci 7: 5 i 6 lub 8 płaci 7: 6. Możesz anulować ten zakład w dowolnym momencie.

Zakłady na Field - Te zakłady dotyczą tylko jednego rzutu kostką. Jeśli wyrzucisz 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12, wygrywasz. 5, 6, 7 i 8 powodują, że przegrywasz. Fieldbet ma następujące różne wypłaty: 2 płaci podwójnie (2: 1), podczas gdy 12 płaci 3: 1. Inne wygrywające rzuty kostką płaci nawet (1: 1).

Big Six, Big Eight Bets - Umieszczone na każdym rzucie kostką, te zakłady wygrywają, jeśli 6 lub 8 zostanie wyrzuconych przed wyrzuceniem 7. Big Six i Big Eight są nawet zakładami i wypłacane są w stosunku 1: 1.

Propozycja zakładów - Zakłady te mogą być wykonane w dowolnym momencie i, z wyjątkiem dróg twardych, wszystkie są zakładami na jeden rzut:

  • Any Craps: Wygrywa, jeśli rzucono 2, 3 lub 12. Wypłata 8: 1
  • Dowolna siódemka: Wygrywa, jeśli 7 zostanie wyrzuconych. Wypłata 5: 1
  • Jedenaście: Wygrane, jeśli rzucono 11. Wypłata 16: 1
  • Ace Duece: Wygrywa, jeśli 3 zostanie wyrzucone. Wypłata 16: 1
  • Asy lub Boxcars: Wygrywa, jeśli rzucono 2 lub 12. Wypłata 30: 1
  • Horn Bet: działa jako zakłady na 2, 3, 11 i 12 wszystkie na raz. Wygrywa, jeśli jeden z tych numerów zostanie wyrzucony. Wypłata jest ustalana na podstawie liczby wyrzuconej. Pozostałe trzy zakłady są tracone.
  • Hardways: Zakład na numer hardway wygrywa, jeśli jest rzucony ciężko (suma par: 1-1, 3-3, 4-4.), Zanim zostanie wyrzucony, a 7 zostanie rzucony. Wypłaty: Trudne 4 i 10, 8: 1; Trudne 6 i 8, 10: 1

Świetna strona z informacjami o hazardzie

Użyj "Menu główne"na prawym marginesie, aby zapoznać się z tą stroną - jest to obszerna strona z informacjami o hazardzie, zawierająca porady dotyczące wygrywania, hazardu, strategii bukmacherskiej, listy najlepszych kasyn online i katalogów kasyn na świecie.

Omawiane tematy obejmują podsumowanie gry, zasady, jak grać, jak wygrywać, strategię gry, systemy zakładów, wskazówki dotyczące hazardu, na temat: Blackjack, ruletka, klasyczny poker i warianty, takie jak poker Texas Hold'em, Craps / Dice, automaty i Videopoker , Baccarat, Keno, Loterie, Powerball, Bingo, zakłady sportowe, wyścigi konne i wyścigi chartów.

Jest to strona internetowa poświęcona hazardowi, zawierająca wiele informacji i zasobów, a także pomocne porady i częste aktualizacje dzięki Twoim przydatnym opiniom.

Craps to popularna gra w kości rozgrywana w kasynach.

Rzuć dwiema kośćmi. Każda matryca ma sześć twarzy reprezentujących wartości odpowiednio 1,2, ....... I 6. Sprawdź sumę dwóch kości. Jeśli suma wynosi 2, 3 lub 12 (zwanych grupami), przegrywasz; jeśli suma wynosi 7 lub 11 (nazywana naturalną), wygrywasz; jeżeli suma jest inną wartością (tj. 4,5,6,8,9 lub 10), ustalany jest punkt. Kontynuuj, aż wyrzucisz 7 (tracisz) lub taką samą wartość punktową (wygrywasz). Zostanie to wykonane na kompilatorze C ++.

int roll1 = rand ()% 6 + 1;

Zadanie kosztuje 5 punktów, a następnie wybór najlepszej odpowiedzi daje 3 punkty!

T jego artykuł ma zastosowanie tylko podczas gry przy stole do gry w kości. Podczas gry online, wystarczy kliknąć przycisk "Rzuć kostką", a komputer symuluje rzut zwykle z fajnymi efektami dźwiękowymi. Tak więc, jeśli nie chcesz rzucić kostką przy stole na żywo, masz kolejny dobry powód do gry w kości w Internecie. Jak wspomniano w naszych innych artykułach, korzyści z grania w kości online są obfite, ale jeśli masz zamiar grać przy stole na żywo, powinieneś wiedzieć, jak sobie z nimi radzić.

Wierzymy, że spodoba Ci się ten artykuł, więc oto kilka powiązanych z Kościami do kości:

Ok, przejdźmy do tego.

Po każdym rzucie stickman zbiera kostki i umieszcza je na środku stołu, czekając, aż dealerzy nadrobią zaległości. Jeśli jest wypełniony wieloma stawkami na stole, stickman czeka, aż dealerzy zapłacą za wszystkie zwycięskie zakłady. Kiedy dealerzy są gotowi, stickman przesyła Ci kostkę. Niezależnie od tego, co jeszcze dzieje się przy stole (np. Rozmowa między graczem a krupierem, krupier układa żetony lub coś innego, co wydaje się, że załoga nie zwraca uwagi), gdy stickman popycha rzucaj kością, to ciche wskazanie, abyś je podniósł i rzucił nimi. Nie wahaj się. Nie pytaj: "Czy wszyscy są gotowi?" Nie ma znaczenia, czy są gotowi, czy nie, nie martw się o twój problem. Poprzez rzucanie kostką batem, stickman mówi ci: "Pośpiesz się i rzuć kostką." Zadaniem stickmana jest prowadzenie gry z minimalnym opóźnieniem. W końcu, im więcej rolek może dostać kasyno na godzinę, tym większy zysk osiągają nowi i gracze, którzy nie wiedzą, co robią. (Pamiętaj, kasyna czerpią większość zysków od graczy, którzy nie znają gry, a nie od silnych graczy, takich jak ty i ja.)

Jeśli jesteś nowym strzelcem do nowej gry, stickman opróżni naczynie z kostkami na stół i wepchnie wszystkie kości, zwykle trzy lub cztery pary (przeczytaj nasz artykuł na temat składników stołu do gry w kości, aby zrozumieć "Kostka do gry"). Wybierając dwie kości do rzucenia, po prostu sięgnij w dół i weź dwie. Nie analizuj każdej kości, nie zmieniaj ich kolejności ani nie wybieraj na zawsze. Po prostu weź dwie dowolne, aby rozpocząć grę. To denerwujące, gdy nowa strzelanka bierze wszystkie sześć kostek, rzuca je wszystkie na stół, zgarnia je wszystkie ponownie, a następnie upuszcza je wszystkie raz po raz, próbując znaleźć parę, która jego zdaniem jest szczęśliwa. Nie rób tego. Jest niepoważny i po prostu głupi, bo nie ma szczęścia. Inni gracze pragną, aby gra się zaczęła i nikt nie chce czekać, aż jakiś błazen marnuje czas, próbując dowiedzieć się, które dwie kostki trafią w jego stronę. Po prostu wybierz dwa i rozpocznij grę.

Podczas posługiwania się kostką zawsze używaj jednej ręki i nigdy nie pozwól kostkom odejść od stołu. "Opuścić stół" oznacza wyniesienie ich poza wymyśloną płaszczyznę, która rozciąga się prosto dookoła krawędzi stołu. Innymi słowy, trzymając kostkę, zawsze trzymaj rękę wewnątrz stołu. Jeśli chcesz wziąć łyk piwa lub przytulać żonę, zrób to przed odebraniem kości. Gdy je odbierzesz, załoga będzie obserwować cię jak jastrząb, dopóki nie rzucisz nimi. Jest to standardowa zasada wśród wszystkich kasyn ze względów bezpieczeństwa. Trudno wprowadzić krzywe kości do gry, używając tylko jednej ręki, gdy jest ona widoczna nad stołem. Jeśli nigdy nie grałeś przy stole na żywo i jeśli po raz pierwszy poradziłeś sobie z kostką, możesz być zdenerwowany lub podekscytowany, zapominając o tych podstawowych zasadach. Załoga szybko przypomni ci o tym grzecznie, ale stanowczo, prosząc, abyś używał tylko jednej ręki i trzymał ją w widocznym miejscu wewnątrz stołu.

Aby nieco ułatwić zadanie załodze za oglądanie zakrzywionych kostek, chciałbym błyskać pustą ręką tuż przed odebraniem kostki. Gdy sięgam po kostki, szybko obracam dłoń, rozpinam palce, aby oni (i aparat) zobaczyli, że moja dłoń jest pusta, a następnie biorę kostki. Jest to natychmiastowy, płynny ruch, wystarczająco długi, by załoga zobaczyła moją pustą rękę, ale wystarczająco szybko, aby większość graczy nawet tego nie zauważyła i nie zdawała sobie sprawy z tego, co robię.

Płynnie rzuć kostką, obie w tym samym czasie, na drugą stronę stołu, aby uderzyły najpierw w stół z kości, a następnie odbijały się od tylnej ściany, co zapewnia, że ​​nie masz kontroli nad wynikiem. Jeśli kostka zbliży się do tylnej ściany, ale jej nie uderzysz, stickman prawdopodobnie uzna to za dobry rzut, ale uprzejmie poprosi cię o trafienie tylną ścianą we wszystkie przyszłe rzuty. Wykonaj te proste zasady, a zrobisz wszystko dobrze:

  • Rzuć kostką jedną ręką.
  • Nie przynoś kostek poza stół (trzymaj je wewnątrz stołu).
  • Płynnie rzuć kostką. Nie należy ich przesuwać, upuszczać ani rzucać.
  • Nie rzucaj kostką wyżej niż wysokość handlarzy.
  • Rzuć kostką, aby lądowały na stole i odbijały się od tylnej ściany.

Czasami, nawet przy ładnym, gładkim rzucie, kostka odbija się od stołu. W porządku, to się dzieje. Stickman woła, "Bez rzutu", opróżnia naczynie z kostkami i przesuwa wszystkie kości do strzelca, aby wybrać inną parę. "Bez rzutu" oznacza, że ​​rzut się nie liczy i nikt nie wygrywa ani nie przegrywa żadnych zakładów. Kiedy kostka opuszcza stół, strzelający może zażądać: "Ta sama kość", co oznacza, że ​​chce nadal używać tego, który odleciał ze stołu. To czysty przesąd, zwłaszcza gdy strzelec ma gorący bułeczek. Zmiana kości lub obu kości w trakcie gorącej rolki jest uważana za pecha. Jeśli stół jest zimny lub nierówny, strzelec zazwyczaj nie dba o to, aby użyć tej samej kości, ponieważ nie ma szczęścia (jeśli miał szczęście, stół nie byłby zimny lub nierówny), więc strzelec po prostu bierze nowy z grupy, którą oferuje stickman.

Kiedy kostka opuszcza stół, zwykle gracz lub członek ekipy (nie załoga stołu) znajduje ją, podnosi i upuszcza na stół. Dealerzy nigdy nie mogą opuścić stołu, aby znaleźć kość; zawsze muszą patrzeć na stół. Po znalezieniu kości gracz nie może jej przekazać bezpośrednio dealerowi. Dealerzy i gracze nie mogą wymieniać niczego z ręki, niezależnie od tego, czy chodzi o pieniądze, żetony, kości, jedzenie czy cokolwiek innego. Zamiast tego gracz upuszcza kostkę na stół, a krupier podnosi ją i wręcza ją bokserowi. Następnie badacz sprawdza, czy ma właściwe oznaczenia, a czasami kręci nim między kciukiem a palcem wskazującym, aby sprawdzić, czy nie jest obciążony po jednej stronie. Jeśli przejdzie kontrolę, jak to zwykle bywa, bokser daje ją stickmanowi, aby włożył naczynie do gry w kostkę lub rzuca je na stół, a stickman popycha go do strzelca, aby użyć go przy następnym rzucie.

Kolejna sytuacja "bez przewrotu" ma miejsce, gdy kostka spoczywa na stosie chipowym boksera. Kiedy tak się stanie, stickman po prostu zbiera dwie kości i wypycha je z powrotem do strzelca dla kolejnego rzutu.

Czasami matryca ląduje na szynie (tj. Na stojaku na wióry graczy wokół górnej krawędzi stołu). Kiedy tak się dzieje, stickman zwykle mówi coś zabawnego w stylu: "Bez rzutu, zbyt wysoki, aby sprawdzić". Dobry stickman używa wielu rymów i przekomarzania, które dodają mu radości grania na żywo. Czasami dobre kasyno internetowe ma zabawny przekręt stickmanów wbudowany w oprogramowanie, aby gra dodawała się do grania na żywo.

Często występują inne sytuacje, które można uznać za "brak rzutów", ale zamiast tego są prawidłowe rzuty. Sytuacje te mają miejsce, gdy kostka spoczywa oparta o ścianę, opierając się na układzie gracza na stole lub opierając się o stos żetonów boksera. "Chudszy" to trafny rzut, a wynik dla tej kości jest określony jako liczba, która jest najbardziej skierowana w górę. Czasami decyzja o tym, która liczba jest "najbardziej zwrócony w górę", jest subiektywna, a gracze mogą lub nie zgadzają się z rozmową załogi, zwłaszcza gdy przegrywają 7. Możesz argumentować wszystko, co chcesz, ale bokser nie zmieni swojej decyzji. Decyzja została podjęta, a gra trwa. Jedną z korzyści płynących z grania w ulubionym kasynie online jest to, że nie musisz się martwić o to, że osoby wywołujące szczupaki są przeciwko tobie.

Podstawowe "uwagi" dotyczące rzucania kostką podsumowano następująco. Często "zły" rzut może być uznany za ważny, ale wciąż jest to zły rzut i należy go unikać z powodu jego negatywnych konsekwencji, jak opisano poniżej.

NIE rzucaj kostką tak mocno, aby uderzyły w tylną ścianę przed uderzeniem w filc stołu. Zamiast tego podrzucaj je płynnie, aby najpierw uderzyły w stół, a następnie odbijały się od tylnej ściany i pozostały wewnątrz stołu.

NIE wyrzucaj ich tak mocno, że odbijają się od stołu, rzucaj po rzucie. To podnosi grę i frustruje wszystkich. Czasami latający kość uderza innego gracza i może zranić. Powiedz, że jest ci przykro, jeśli twój twardy rzut powoduje, że kość odbija się od stołu i uderza kogoś, szczególnie jeśli trafi w głowę.

NIE rzucaj nimi tak słabo, że ledwo uderzają w tylną ścianę. Unikaj słabych, żałosnych rzutów. Jeśli słaby rzut oka spowoduje 7-out, wszyscy przy stole będą cię winić za pech, który spowodował twój sissy rzut.

NIE próbuj być fantazyjny ze swoim rzutem. Nikt nie dba o twoje przesądy lub talent do skręcania ręki lub nadgarstka w dziwnych pozycjach, kiedy rzucasz kostką po drodze. Poza tym wyglądasz śmiesznie. Po prostu podnieś kostki i rzuć je.

NIE marnuj czasu na organizowanie kostek w określonej orientacji przed ich podniesieniem. Jest w porządku, jeśli chcesz zastosować szczęście lub przesąd podczas gry, o ile nie ma to wpływu na innych graczy. Biorąc wieczność, aby wyrównać swoje kości w swojej szczęśliwej orientacji i stosując pewien rodzaj mojo, opóźniasz grę, co frustruje innych graczy. Więc nie rób tego.

NIE próbuj wyglądać tak, jakbyś był zdolny kontrolować swój rzut (tj. Wyglądał, jakbyś mógł w jakiś sposób kontrolować ich wynik). To zdzierstwo nazywa się "kontrolą kości" lub "ustawieniem kości" (poświęcamy cały artykuł, który ujawnia absurdalność pojęcia kontroli kości). Jeśli rzut zostanie uznany za ważny (tj. Kości odbijają się od tylnej ściany), nie ma możliwości, aby ktokolwiek mógł kontrolować kości, aby konsekwentnie osiągać pożądany wynik. Nie obchodzi mnie, co czytasz w książce lub w dowolnym miejscu w Internecie na temat roszczenia oszusta, który ćwiczył przez 40 lat, aby nauczyć się rzucać kostkami i wpływać na ich wynik. To czysty nonsens. Strzelec może kontrolować kości w momencie, gdy lecą w powietrzu, ale gdy tylko kostka uderzy w stół i odbije się od tylnej ściany, wynik jest całkowicie losowy. Aby zapewnić losowy wynik, kości muszą uderzyć w tylną ścianę, która ma wszystkie te gumowe spiczaste kolce (to jest, zwane "piramidami"), które powodują, że kostki odbijają się całkowicie losowo. Aby więc nie wyglądać głupio, nie próbuj kontrolować kostki swoim dziwnym chwytem lub stylem rzucania. Po prostu chwyć i wrzuć je na drugi koniec stołu.

NIE dążyć do dużych stert żetonów na drugim końcu stołu. Kiedy drugi koniec ma wysokie rolki, które mają dużo żetonów ułożonych na stole, nie próbuj przewracać stosów. Chipsy fruwają wszędzie, powodując bałagan i denerwują załogę, ponieważ muszą pamiętać, gdzie znajdują się te wszystkie żetony. Jeśli widzisz stosy żetonów na drugim końcu stołu, rozdaj sprzedawcom przysługę i spróbuj od nich wycelować. Jeśli przypadkowo uderzysz w żetony i rozproszysz je na wiatr, nie przejmuj się, nie powiedzą niczego za pierwszym razem. Ale jeśli twoje rzuty rutynowo pukają wszędzie żetony, będą uprzejmie prosić cię, abyś przestał.

NIE uderzaj w lustro po wewnętrznej stronie stołu. Kości są twarde, a rogi zaostrzone, nie zaokrąglone. Nie zerwij lustra kasyna.

NIE uderzaj kostką o blat stołu, zanim nie rzucisz. Można delikatnie uderzać nimi raz lub dwa razy na blacie, ale nie uderzaj ich mocno.

NIE WOLNO czekać zbyt długo na kości. Szybki podmuch jest w porządku, o ile nie opóźnia rzutu. Pamiętaj, że twoje przesądy są w porządku, o ile nie wpływają na innych graczy. Niepotrzebne opóźnianie gry wpływa na innych graczy (to znaczy doprowadza ich do szaleństwa). Poza tym nikt nie chce pluć, która wychodzi z twoich ust, z mocnym uderzeniem, aby dostać się do kości. Poproś więc swoją żonę, aby delikatnie dmuchnęła, ale rób to szybko, aby nie podtrzymywać gry.

Nie potrwa to długo, gdy będziesz świadkiem szerokiej gamy technik rzucania kostką. Niektóre są zabawne, niektóre są proste, a niektóre są bardzo dokuczliwe. Na przykład spójrzmy na niektóre z uchwytów, które ludzie używają przy stole na żywo.

Większość normalnych ludzi po prostu bierze kostki i szybko je rzuca nie biorąc pod uwagę techniki. Jak wiemy w życiu, zawsze są tacy, którzy muszą być inni (co czasami jest dobre, ale nie w przypadku kostek do gry w kości). Ci ludzie uważają, że ich zwariowane uściski dodają szczęście kościom lub przyczyniają się do ich zdolności do kontrolowania kości. Zabieranie dziwnego uścisku to tylko pierwszy krok w ich szalonej grze w rzucanie kostką.

Wierzcie lub nie, te szalone uściski mają nawet nazwy. Uważam, że jest to tak dziwne, że ludzie naprawdę wierzą, że te różne uściski mogą wpływać na kości, aby zwiększyć szanse na lądowanie w określony sposób. Oto tylko kilka ... 2-palcowy chwyt szczypcowy, 3-palcowy przedni uchwyt, uchwyt na lód-tong, latanie -V uchwyt, uchwyt zamka, uchwyt w stosie, 3-palcowy przedni ukośny uchwyt, 2 - przedni ukośny uchwyt i uchwyt na 5 palców. Nie robię tego! To wszystko są prawdziwe uściski, które oszustowie wymyślili, abyś myślał, że możesz wpłynąć na wynik rzutu kostką.

Nie tylko tracą czas na chwytanie tych dziwacznych uchwytów, ale muszą najpierw odpowiednio wyrównać i zorientować kostkę, zanim faktycznie zaczną chwytać. Na przykład zobaczysz, jak klaun obraca kością, więc liczba 6 ma pipsy wskazujące w jednym kierunku, a następnie drugą kostkę, więc 6 ma pipsy skierowane w kierunku prostopadłym do pierwszej kości ("pips" to kropki na matrycy). Pozostali gracze spokojnie patrzą na strzelca. Strzelec nie odczuwa frustracji i niecierpliwości, które narastają w każdym innym. Ostatecznie, strzelec dostaje precyzyjnie rozmieszczone kości, więc wszystko w kosmosie jest wyrównane z mojo, który ma zamiar nadać kościom. Ale poczekaj, nadal nie jest gotowy! On ich nie zbiera; skrupulatnie musi precyzyjnie chwycić. Najpierw delikatnie ociera kciuk i czubki palców, aby poczuć idealny nacisk. Następnie wyciąga palce do odpowiedniej pozycji chwytania i powoli obniża rękę do kostki. Tak delikatnie, on podnosi kości, a następnie zamyka oczy w głębokiej myśli, podczas gdy mistyczny mojo jest przenoszony z jego połączenia z kosmosem poprzez jego ciało i kości. Na koniec wysyła kostki w drodze na drugi koniec stołu. Rzeczywiście, po tych wszystkich bzdurach, rzuca przegraną 7-out. Ponownie, nie robię tego. Zdarza się. Nie bądź jednym z tych głupców. Po prostu podnieś kostki i rzuć nimi bez niepotrzebnego opóźniania gry. (Jest to kolejna dobra gra w kasynie online, nie musisz znosić takich klaunów, którzy trwają wiecznie, aby rzucić kostką.)

Po zakończeniu gry z siódemką, stickman przekazuje kości zgodnie z ruchem wskazówek zegara do następnego gracza. Jeśli gra kończy się naturalnym lub toczącym się numerem punktowym, ta sama strzelanka nadal toczy się do następnej gry. Jeśli strzelec jest gorący i uderza w punkt za punktem, może przytrzymać kostkę przez 30 minut lub dłużej. Przez wszystkie te lata grałem w kości, najdłuższe, jakie widziałem, gdy jeden strzelec trzymał kostkę, to około godziny.

Jeśli nie chcesz strzelać, nie musisz. Możesz przekazać kostkę do następnego gracza w prawo. Jeśli jesteś zbyt zdenerwowany lub w inny sposób nie jesteś gotowy do strzału, po prostu machnij ręką ręką do następnego gracza i powiedz stickmanowi: "Podaj". Następnie stickman przesuwa kostkę do następnego gracza.

Kości do gry w kości są odtwarzane w następujący sposób

Gra w kości jest rozgrywana w następujący sposób: Gracz rzuca 2 kostkami, a jeśli suma wynosi 7 lub 11, wygrywa. Jeśli suma wynosi 2, 3 lub 12, przegrywa. Jeśli suma to cokolwiek innego, to kontynuuje rzucanie, dopóki ta liczba nie pojawi się ponownie, lub rzuca 7, gdzie gra kończy się stratą.

Wiem tylko, że $ P (7) = 6/36 $, $ P (11) = 2/36 $. Tak więc P (wygrywając) w pierwszym rzucie to 8 $ / 36 $. Co więcej, prawdopodobieństwo ponownego rzutu będzie wynosić 1- $ [P (wygrywający pierwszy rzut $) + P (przegrywający 1 rzut $)] = 24/36 $. Dzieje się tak, jeśli gra nie kończy się na 1. rzucie, co mnie trochę zagmatwało, ponieważ może trwać i nieokreślona liczba rzutów. Ale ponieważ nie może być 7,11,2,3, lub 12, to zależy od tego, czy wyrzucą 4,5,6,8,9, czy 10.

Zauważ, że to nie jest zadanie domowe, ale intrygujące, które znalazłem w innej książce "Modele prawdopodobieństwa, Sheldon Ross"

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

68 − 59 =

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

map