Gra w kości 3 kostki

Gra w kości 3 kostki

Ta sekcja bezpłatnych gier hazardowych obejmuje różne gry, w które zaangażowane są kości. Mimo że ma swoją sekcję, dołączam do niej grę w kości, ponieważ jest to gra, o której wszyscy myślą, kiedy tu jesteś "dice9quot; i "casino9quot; w tym samym zdaniu.

Nie ma zbyt wielu wariacji na temat gier w kości, ale oto niektóre z najbardziej popularnych, które znalazłem:

Jeśli znajdę jakieś inne gry w kości flash, z pewnością umieszczę je na tej liście. Od czasu do czasu jedna z tych gier może nie działać przez cały dzień. Jeśli znajdziesz grę, która jest zepsuta dłużej, skontaktuj się ze mną tutaj.

Dodałem kilka nowych sekcji do bezpłatnych gier hazardowych. Dotyczy to również tej nowej kategorii gier w kości. Jeśli lubisz grać w gry, które wymagają kostki, spójrz na te gry poniżej.

Narodziły się darmowe gry hazardowe. Wiemy, że masz w sumie 6 gier do zagrania. Rejestracja nie jest konieczna, nie jest wymagany adres e-mail. Po prostu wejdź i baw się dobrze grając w ulubione gry hazardowe!

Oryginalne sześć gier hazardowych to Blackjack, Craps, Ruletka, Automaty, Video Poker i Bingo. Wszystkie te gry są flashowane i będą wymagać odtwarzacza Flash.

Prezentujemy zestaw bardzo nietypowych kostek oraz grę dla dwóch graczy, w której zawsze będziesz miał przewagę.

Możesz nawet nauczyć swojego przeciwnika, jak działa gra, ale mimo to wygrać ponownie!

Na koniec opiszemy nową grę dla trzech graczy, w której potencjalnie możesz pokonać obu przeciwników - w tym samym czasie!

Obejrzyj James Grime i Davida Spiegelhaltera, pokazując nieprzekraczalne kości w filmie po prawej stronie i przeczytaj więcej szczegółów!

Oto gra, w którą możesz grać z przyjacielem. Jest to gra dla dwóch graczy, z zestawem trzech kostek. Te kości nie są jednak typowymi kostkami, ponieważ zamiast wartości od 1 do 6, wyświetlają różne nietypowe wartości.

Każdy gracz wybiera kostkę. Dwie kości są następnie zwijane i każdy, kto zdobędzie najwyższą wartość, wygrywa. Wydaje się dość fair, w grze powiedzmy dziesięć rzutów, zawsze będziesz w stanie wybrać kostkę z większą szansą na wygraną - bez względu na to, jaką kostkę wybierze twój przyjaciel. I możesz teraz zrobić te kości w domu.

Oto zestaw trzech specjalnych kości:

Każda matryca ma sześć twarzy, ale tylko dwie wartości, jak następuje;

Można wykazać (patrz poniżej), że w dłuższej perspektywie kostka A pokonuje matrycę B, a ta kostka B pokonuje matrycę C. Wygląda więc na to, że A jest silną matrycą, a C słabą kością. Więc możesz oczekiwać, że die A pokona die C;

W takim przypadku nazywamy kostką "przechodnie", ponieważ wygrywająca właściwość przenosi się za pośrednictwem kości w środku, die B. [1]

Zróbmy przykładowe obliczenia i pokażmy, że na dłuższą metę die A ma większą szansę na pokonanie B.

Zauważ, kiedy rzucasz kością A, są dwa możliwe wyniki; obstawiasz 3 lub 6. Prawdopodobieństwo rzutu 3 wynosi 5/6, a prawdopodobieństwo rzutu na 6 wynosi 1/6.

Z drugiej strony, die B może albo rzucić 2 albo 5, każdy z prawdopodobieństwem 1/2. Tak więc w sumie, jeśli przetasujemy A i umrzemy B razem, mamy cztery możliwe wyniki.

Mogę narysować schemat drzewa wszystkich możliwych wyników. Możesz znaleźć prawdopodobieństwo każdego wyniku przez pomnożenie prawdopodobieństw na diagramie. Na przykład prawdopodobieństwo rzutu 5 za pomocą matrycy A i 2 za pomocą kostki B wynosi 5/6 x 1/2 = 5/12.

Jeśli chcę znaleźć prawdopodobieństwo, że die A wygra, sumuję prawdopodobieństwo wszystkich wyników, w których kostka A pokonuje die B. W tym przypadku prawdopodobieństwo, że die A pokona kostkę B, wynosi 7/12 - co ważne, jest to więcej niż 1/2.

W ten sam sposób można wykazać, że kostka B bije na C, a następnie znacznie umiera C na poziomie A więc tak długo, jak przeciwnik wybiera najpierw, zawsze będziesz w stanie wybrać kostkę z większą szansą na wygraną, przy średnim prawdopodobieństwie wygranej wynoszącym około 62% [2]. Chociaż ten zestaw trzech kostek jest już znany, obecnie jest sprzedawany przez kolekcjonera zabawek i konsultanta Tima Rowetta [3]. Rowett wybrał ten konkretny zestaw kostek spośród wszystkich pozostałych kości nieprzejściowych, ponieważ jest to zestaw optymalny. Innymi słowy, zmaksymalizowaliśmy najniższe prawdopodobieństwo wygranej. Ale nie jest to jedyna zaskakująca rzecz w tych konkretnych kostkach.

Po kilku porażkach znajomy może stać się podejrzany, ale nie wszystko stracone. Kiedy już wyjaśnisz, w jaki sposób kostki biją się w kółko, rzuć wyzwanie znajomemu w jeszcze jednej grze.

Tym razem wybierzesz pierwszy, w którym to przypadku Twój przeciwnik powinien wybrać kostkę z większą szansą na wygraną. Ale zwiększmy stawkę i zwiększ liczbę kości. Tym razem każdy z graczy rzuca dwiema wybranymi kostkami, aby wygrać gracz z największą sumą. Być może dwie kości oznaczają, że twój przeciwnik podwoił szanse na wygraną. Ale nie dlatego, że, zdumiewająco, z dwiema kośćmi kolejność podskoków łańcucha!

Innymi słowy, łańcuch odwraca się, więc krąg zwycięstwa staje się teraz kręgiem porażki. Teraz, die A pokonuje C, die C pokonuje B, a B umrze B A. Pozwalając ci wygrać grę ponownie!

Średnie prawdopodobieństwo wygranej z dwiema kośćmi wynosi około 57% [4]. Słowo ostrzeżenia; chociaż prawdopodobieństwo, że die A pokona matrycę C jest większe niż 1/2, jest to niewielkie zwycięstwo. W krótkim okresie, powiedzmy mniej niż 20 rolek, efekt jest bliższy 50-50, więc nadal będziesz potrzebował odrobiny szczęścia po twojej stronie!

Pomysł na kości nieprzechodnie pojawił się już od wczesnych lat siedemdziesiątych [5]. Jednak niezwykła właściwość cofania nie jest prawdziwa dla wszystkich zestawów kostek nieprzechodnie, ponieważ musisz ostrożnie wybierać wartości. Na przykład tutaj jest inny słynny zestaw nietransprzawalnych kostek; jest zbiorem czterech nieprzechodniowych kości znanych jako "kości Efrona" i wymyślonych przez amerykańskiego statystyka Brada Efrona:

Tym razem kości używają wartości od 0 do 6. Każda kostka ma wartości:

Tak jak poprzednio, kości tworzą koło, w którym kostka A wybija bit B, kostka B oznacza bit C, kostka C oznacza kostkę D, a kostka D oznacza kostkę A, a każda z nich robi to z prawdopodobieństwem 2/3. Kostki Efrona są optymalne, w tym sensie, że najniższe wygrywające prawdopodobieństwo osiąga teoretyczną górną granicę.

Mamy również dwie pary kostek, które przeciwstawiają się sobie na kole. W rzeczywistości die B pokonuje D, ale die A i die C mają 50-50 szans na wygraną, a żadna z nich nie dominuje [6].

Niestety, gracz wybierający kostkę A nie będzie miał bardzo ekscytującej gry, a wszystkie wartości będą liczbą 3. Ponadto ten łańcuch nie wyświetla niezwykłej właściwości rzucania, gdy podwoisz liczbę kości [7].

Mówi się, że odnoszący sukcesy amerykański inwestor Warren Buffett jest fanem nietransformatywnych kości. Kiedy rzucił wyzwanie swojemu przyjacielowi Bili Gatesowi w grę z zestawem kości Efrona, Bill nabrał podejrzeń i nalegał, aby Warren wybrał pierwszy. Może gdyby Warren wybrał zestaw z odwracającą się własnością, mógłby pokonać Gatesa - musiałby tylko ogłosić, czy grają jedną czy dwiema kośćmi gry po tym, jak oboje wybrali.

Chciałem się dowiedzieć, czy można to przedłużyć, aby stworzyć grę trzyosobową, zestaw kości, w której dwóch znajomych może wybrać kostkę, ale można wybrać kostkę, która ma większą szansę na pokonanie obu przeciwników - na o tym samym czasie!

Okazuje się, że jest sposób. Holenderski wynalazca puzzli M. Oskar van Deventer [8] wymyślił zestaw siedmiu nieprzechodniowych kości o wartościach od 1 do 21 [9]. Tutaj dwaj przeciwnicy mogą wybrać kostkę z zestawu siedmiu, a jednak będzie trzecia kość z większą szansą na pokonanie każdego z nich. Prawdopodobieństwa są niezwykle symetryczne z każdą strzałką na wykresie ilustrującą prawdopodobieństwo 5/9.

Ale wciąż pozostaje pytanie, czy możesz pokonać swoich dwóch przeciwników w tym samym czasie.

Jeśli kostki były regularnymi rzetelnymi kostkami, przy dwóch rywalizujących kościach mających 50-50 szans na zwycięstwo (ignorując remisy), szansa na pokonanie dwóch przeciwników w tym samym czasie wynosiłaby nieco ponad 25%. Nie jest to dokładnie 25%, ponieważ pokonanie jednego gracza nie jest niezależne od pokonania drugiego gracza - kiedy wyrzucisz dużą liczbę, prawdopodobnie pokonasz oba!

Jednak te kości nie są sprawiedliwe. Nawet jeśli masz przewagę nad obiema drużynami, pokonanie obu graczy jest nadal wyzwaniem, z prawdopodobieństwem zrobienia tego około 39%.

Ten zestaw siedmiu kości tworzy kompletny, ukierunkowany wykres. W ten sam sposób gra dla czterech graczy wymaga 19 kostek. Nie wiadomo, czy taki zestaw istnieje.

Jeśli jednak możliwe jest skonstruowanie zestawu nietransformalnych kości o właściwości odwracającej, możliwe, że możliwe jest posiadanie gry dla trzech graczy z mniej niż siedmioma kośćmi. Potencjalnie taki zestaw może zwiększyć nasze szanse na pokonanie dwóch graczy jednocześnie. Opracowałem taki zestaw poniżej.

Oto zestaw pięciu kości nieprzechodni:

Te kości wykorzystują wartości od 0 do 9, jak następuje;

Ten zestaw pięciu kości jest podobny do innych zestawów kości, które widzieliśmy, ponieważ mamy łańcuch, w którym A>B9gt; C9gt; D9gt; E9gt; A.

Jednak w tym mamy teraz drugi łańcuch, gdzie A>C9gt; E9gt; B9gt; D9gt; A.

Średnie prawdopodobieństwo wygranej jednej kości wynosi 63% [10].

Jeśli nasz oryginalny zestaw trzech nietransformatywnych kostek był jak gra "Rock, Paper, Scissors", ten diagram jest bliższy związanej z nim, ale bardziej ekstremalnej, nieprzechodni grze `Rock, Paper, Scissors, Lizard, Spock ' [11].

Przy dwóch kościach pierwszy łańcuch pozostaje taki sam. Ale drugi łańcuch teraz się odwraca, więc A>D9gt; B9gt; E9gt; C9gt; A.

Średnie prawdopodobieństwo wygranej dla dwóch kości wynosi 59% [12].

Dodam jedno zastrzeżenie: chociaż pożądane jest, aby E>A z dwoma kośćmi, w krótkim okresie (powiedzmy mniej niż 20 rund), efekt jest bliższy 50-50, przy czym żadna z kości nie dominuje. We wszystkich innych przypadkach twój wybór kości da ci zdrową przewagę nad dwoma przeciwnikami.

Ogólnie rzecz biorąc, średnie prawdopodobieństwo wygranej wynosi 61%. Oto, w jaki sposób grasz przeciwko dwóm przeciwnikom: zaproś każdego gracza, aby wybrał jedną z kości, ale nie zgłaszaj się na ochotnika do reguł gry w tym momencie. Kiedy dwaj inni gracze dokonali wyboru, możesz teraz dokonać wyboru - w tym, czy ty i twoi przeciwnicy będą grać jedną lub dwie kości w grze. Tak jak poprzednio gramy w ruletkę powiedzmy 10 i niezależnie od tego, jakie kości wybierze przeciwnik, zawsze będzie istniała kość z większą szansą na pokonanie każdego gracza.

Na przykład, jeśli jeden przeciwnik wybierze kostkę B, a drugi przeciwnik wybierze kostkę C, powinieneś wybrać kostkę A i zagrać w jedną wersję gry. Następnie, zgodnie z pierwszym diagramem powyżej, będziesz miał większą szansę na pokonanie każdego przeciwnika.

Z drugiej strony, jeśli jeden przeciwnik wybierze kostkę C, a drugi przeciwnik wybierze kostkę E, powinieneś wybrać kostkę B i zagrać w dwie wersje kości. Następnie, zgodnie z drugim diagramem powyżej, możesz spodziewać się ponownego pokonania każdego przeciwnika.

Ale czy możemy spodziewać się pokonania dwóch innych graczy w tym samym czasie? Cóż, z pewnością poprawiliśmy szanse, przy średnim prawdopodobieństwie pokonania obu przeciwników, który obecnie wynosi około 44% - 5% poprawy w stosunku do kości Oskara i 19% poprawy w stosunku do rzetelnych kostek! [13] Jeśli więc szanse na pokonanie dwóch graczy nie przekraczają 50%, to jak wygrywamy? Rozważmy następującą grę hazardową:

Rzuć wyzwanie dwóm przyjaciołom w grę w kości, w której będziesz grał dwóch przeciwników w tym samym czasie. Jeśli przegrasz, dasz przeciwnikowi 1 £. Jeśli wygrasz swojego przeciwnika, otrzymasz 1 funt. Tak więc, jeśli pokonasz obu graczy w tym samym czasie, wygrasz 2 GBP; jeśli przegrasz obu graczom, tracisz 2 GBP; i jeśli pokonasz jednego gracza, ale nie drugiego, twoja strata netto wynosi zero. Ty i twoi przyjaciele decydujesz się na grę w 100 rolek.

Jeśli kostki były uczciwe, każdy z graczy spodziewa się wygrać zero - każdy gracz wygrywa połowę czasu i traci połowę czasu.

Jednakże, z Oskar Dice, powinieneś oczekiwać pokonania obu graczy w 39% przypadków i przegrać z obiema graczami w 28% przypadków, co da ci zysk netto w wysokości 22 £.

Ale nawet lepiej, dzięki Grime Dice, powinieneś oczekiwać, że pokonasz obu graczy 43,8% czasu, ale przegrasz tylko dla obu graczy 22,7% czasu, co daje średni zysk netto zbliżony do 42 £! (I prawdopodobnie utrata dwóch byłych przyjaciół).

Ten zestaw to najlepszy zestaw pięciu nieprzechodniowych kości z tymi właściwościami, które znalazłem.

Możesz także rozważyć podzestawy Grime Dice. Istnieje 5 podzbiorów trzech kości i 5 podzbiorów czterech kości, które tworzą łańcuchy nieprzechodnie.

Na przykład, kości A, C i E tworzą nieprzekraczalny podzestaw trzech kości. W rzeczywistości jest to tylko kopia Kości Rowlett z różnymi numerami. Ten podzbiór ma również właściwość odwracania Rowlett Dice, a smukłe zwycięstwo w dwóch ustawionych wersjach kości Rowlett tłumaczy smukłą porażkę wyświetlaną w dwóch ustawionych wersjach Grime Dice. Ten podzbiór jest optymalny w tym sensie, że najniższe prawdopodobieństwo wygranej osiąga teoretyczną górną granicę, przy średnim prawdopodobieństwie wygranej wynoszącym 62%.

Dowolny podzbiór czterech kości Grime tworzy łańcuch nieprzechodni, przy czym podzbiory A, B, C i E oraz A, C, D, E mają średnie prawdopodobieństwo wygranej wynoszące 2/3. Jednak te podzbiory nie są kopiami kości Efrona i nie są optymalne, chociaż mają takie same średnie prawdopodobieństwo wygranej, jak kości Efrona.

Zapraszam do samodzielnego wypróbowania tych gier [14]. Można je łatwo zrobić, pisząc na pustych kostkach lub modyfikując stare kości. Są również niedrogie do kupienia i możesz otrzymać zestaw trzech Kości Rowetta i zestawu czterech kości Efrona z Wielkich Złudzeń.

Wypróbuj je na swoich znajomych i ciesz się sukcesami i porażkami!

[1] Inne przykłady przechodniości: Jeśli a, b i c są liczbami rzeczywistymi, to jeśli a > b i B > c, to znamy a > do. Na przykład, jeśli 9 > 4.6 i 4.6 > 5/3, a następnie 9 > 5/3.

Jeśli a, b i c są liczbami całkowitymi takimi, że ostro dzieli się b (bez reszty) i b dzieli dokładnie c, to wiemy, że ściśle dzieli c. Na przykład, jeśli 3 | 15 i 15 | 60 to 3 | 60.

Ostatnie dwie relacje są przechodnie. Z drugiej strony, jeśli a, b i c są liczbami całkowitymi takimi, że a + b > 7 i b + c > 7, nie możemy wywnioskować, że a + c > 7. Ta relacja nie jest przechodnia.

[2] W pełnym prawdopodobieństwie są: P (A > B) = 7/12, P (B > C) = 7/12 i P (C > A) = 25/36.

[3] Tim Rowett wprowadził ten zestaw nietransformalnych kostek do gry Gathering dla Gardnera V (2002). Można je kupić wyłącznie w Grand Illusions http://www.grand-illusions.com

[4] Tym razem pełne prawdopodobieństwa to: P (A > C) = 671/1296 (niewielkie zwycięstwo!), P (C > B) = 85/144 i P (B > A) = 85/144.

[5] Gardner, M. "Gry matematyczne: paradoks kości nieprzechodnie i nieuchwytny zasada obojętności". Sci. Amer. 223, 110-114, grudzień 1970.

[6] Efron Dice: P (A. > B) = 2/3, P (B > C) = 2/3, P (C. > D) = 2/3, P (D > A) = 2/3, P (A > C) = 1/2 i P (B > D) = 5/9

[7] Prawdopodobieństwa dla dwóch zestawów kości Efrona to: P (A > D) = 5/9, P (B > A) = 5/9, P (B > C) = 5/9, P (C > D) = 5/9, P (B>D) = 11/27, P (D > B) = 0, P (B = D) = 16/27 (losowanie), P (A > C) = 1/4, P (C > A) = 1/4, P (A = C) = 1/2. Nie ma łańcucha takiego jak wcześniej.

[10] Grime Dice, jedna wersja kości: P (A > B) = 13/18, P (B > C) = 2/3, P (C. > D) = 2/3, P (D > E) = 13/18, P (E. > A) = 25/36; ROCZNIE > C) = 7/12, P (B > D) = 5/9, P (C > E) = 7/12, P (D > A) = 5/9, P (E > B) = 5/9.

[11] Home of Rock, Paper, Scissors, Lizard, Spock: http://www.samkass.com/theories/RPSSL.html Lub jeśli to nie jest wystarczająco ekstremalne, a może Rock, Paper, Scissors z 101 gestami; RPS-101 http://www.umop.com/rps101.htm

[12] Grime Dice, dwie wersje kości: P (A > B) = 7/12, P (B > C) = 5/9, P (C > D) = 5/9, P (D > E) = 7/12, P (E. > A) = 625/126 (*); ROCZNIE > D) = 56/81, P (B > E) = 56/81, P (C > A) = 85/144, P (D > B) = 16/27, P (E. > C) = 85/144.

(*) To szczupła porażka! Jednak po zaokrągleniu do najbliższej liczby całkowitej oczekiwana liczba wygranych jest taka sama jak 50% w przypadku mniej niż 28 prób. Ponadto, w 95% przypadków spodziewamy się, że liczba zwycięstw będzie plus / minus dwa odchylenia standardowe od średniej. Kiedy weźmiemy to pod uwagę, efekt niewiele różni się od 50%.

[14] Dla bardzo chętnych, oto zestaw do wypróbowania, który używa stałych matematycznych: A: 1 1 1 1 1 # 960; B: # 934 # 934 # 934 e e e; C: 0 # 966 # 966 # 966 # 966 # 966; gdzie mi to numer Eulera, # 966 to złoty stosunek i # 934 to koniugat Golden Ratio. Czy te kostki tworzą nieprzechodni zestaw? A co z dwoma kostkami, czy kolejność jest odwrotna jak poprzednio?

Kasyno Online 3Dice jest zasilane przez zastrzeżoną recenzję oprogramowania.

W nastroju na coś innego? Wypróbuj Casino 3Dice, w którym królują automaty 3D, losowe jackpoty są przyznawane, a będziesz miał widok ponad 80 gier online od kart do wideo pokera, więc możesz uderzyć, gdy żelazko i wypłaty są gorące!

Zapewniając większą przejrzystość niż obietnice kampanii politycznych i większość okien w moim domu, Kasyno 3Dice kładzie je na swoich wirtualnych stołach. Wszystko, z czego są obecnie gorące automaty do ogólnych wypłat kasyna, jest tuż przed tobą - nawet przed pobraniem.

Three Dice Casino Promotions: Premia powitalna 3Dice Casino polega bardziej na nagradzaniu punktów gracza niż na rzeczywistych meczach depozytu, chociaż dostaniesz trochę wszystkiego, kiedy się zarejestrujesz.

Kasyno z trzema kośćmi umieszcza większość swojej premii w programie lojalnościowym - będziesz musiał zarabiać na swoim stałym poziomie gry, ale wynagradzają cię bardzo ładnie za twoje wysiłki:

  • Klub VIP: Premie lojalnościowe polegają na tym, że "magia się dzieje" - im więcej grasz w Kasynie Three-Dice, tym wyższe stają się twoje premie. Wszyscy gracze rozpoczynają grę na poziomie Brązowym, gdzie możesz uzyskać od 15% do 30% zakładów na depozyty.
  • Losowe losowanie i progresywne jackpoty: za każdym razem, gdy grasz, automatycznie wprowadzasz do rysunków dodatkowe bonusy i jackpoty.
  • Punkty Comp: Jeden punkt comp za każde postawione 20 $; możesz wymienić 500 punktów za 25 $, które można wypłacić gotówką.
  • High Roller Bonyses: Jeśli masz gotówkę na wypalenie, 3Dice Casino oferuje program powitalny i premię VIP; do 1000 $ w darmowych pieniądzach za każdym razem, gdy wpłacasz pieniądze.

Do celów tej recenzji używam waluty U $ D jako waluty; 3 Dice Casino akceptuje także € uros i Funt szterling (£). Niezależnie od tego, której waluty użyjesz, pozostanie ona stała od wpłaty do wypłaty. I pamiętaj; nazwy i bonusy mogą się zmieniać w czasie, więc odwiedź kasyno 3Dice online, aby uzyskać pełne i aktualne informacje.

Gry kasynowe 3Dice: kasyno z trzema kośćmi wprowadza trójwymiarową rozgrywkę do świata gier online i ma się dobrze. Nie jestem pewien, czy kiedykolwiek jeszcze spojrzę na automaty w taki sam sposób. Muszę cię jednak ostrzec; po odtworzeniu wszystkich tych gier w 3D, możesz po prostu zostać zrujnowanym dla innych platform oprogramowania do gier:

  • Video Slots: Każdy indywidualnie oznaczony jako średnia lub wysoka wariancja, gniazda wideo 3Dice pozostawiają niewiele wyobraźni, sprawiając, że cała magia wygląda prawdziwie. Lubiłem Medieval Moolah.
  • Klasyczne automaty: 3Dice nawet sprawiają, że stare szkolne automaty wyglądają jak nowe szkolne automaty. Zagraj w "Jokera" lub "Potrójne ciasto" lub którykolwiek z pozostałych - nigdy nie ma nie-animowanej chwili, a wszystko to jest tak płynnie wykonane, że czasami nawet nie wiesz, że to się dzieje.
  • Gry stołowe: Od Texas Poker do 3 Card możesz grać w pokera, a także w blackjacka, amerykańską ruletkę i europejską ruletkę.
  • Video Poker: 35 gier do wyboru, z pewnością nauczysz się kilku rzeczy, zwłaszcza w nowych grach takich jak Flusherama.
  • Gry karciane: Red Dog, Baccarat, Solitaire i Casino War są załadowane i gotowe do działania.
  • Gry specjalne: Wybierz jedną z gier Vegas Style Craps, Super Sicbo i Keno.

Widać, że większość gier jest w pokerze wideo, a większość grafiki pozostaje w tych automatach. Mimo to istnieje imponujący asortyment gier, których prawdopodobnie nigdy wcześniej nie grałeś - co w tym powtarzalnym środowisku kasyn online jest odświeżające.

Kasyno 3Dice Cechy szczególne: Podczas gdy w innych kategoriach przedstawiam sobie recenzje w tej kategorii, Kasyno 3Dice zmusza mnie do wyboru spośród wielu unikalnych funkcji. Będę dotykał tych, które uważam za najważniejsze, i pozwolę ci odkryć inne, które wyróżniają to kasyno spośród wielu innych:

  • ThreeDice Casino Forum: Jeśli naprawdę chcesz poznać graczy i popularność tego kasyna, odwiedź ich forum. Temat dotyczący tematów, rave, FAQ, wyjaśnień, hut i boohoos.
  • Czat na 3 kościach: inne kasyna mogą powiedzieć, że mają ogromną społeczność, ale 3Dice to pierwsze kasyno, jakie widziałem, otwierające swoje wirtualne lobby z ogromnym czatem i ciepłym przyjęciem. Doskonałe miejsce na porady lub po prostu spędzanie czasu, dopóki Lady Luck nie pojawi się ponownie.
  • Gifting: funkcja przeznaczona wyłącznie dla posiadaczy kont z prawdziwymi pieniędzmi, możesz dosłownie "dzielić się miłością" z innymi graczami, dając im pieniądze z konta. Niezależnie od tego, czy nie mają szczęścia, czy ich urodziny, prezenty są świetnym sposobem na zgromadzenie dobrej woli wśród innych graczy.

Wystarczy jedno kliknięcie w lobby kasyna 3Dice i możesz powiedzieć, że to kasyno internetowe robi różne rzeczy. I to prowadzi mnie do jednej z moich ulubionych funkcji - tak imponującej, że w tej recenzji wymaga własnej sekcji.

The Three Dice Zeitgeist: Jeśli kiedykolwiek czułeś się zagubiony i samotny w internetowym kasynie - a to Ci się nie podobało - zdecydowanie warto spróbować w Three-Dice Casino. Nawet najkrótsza z eksploracji 3Dice Zeitgeist pokaże Ci, jakie gry są obecnie wypłacane, kto je gra, ostatni wysoki wynik za pomocą zrzutu ekranu dla każdej gry, zalecane gry oparte na twoich ulubionych, jakie gry są obecnie popularne i jakie są obecne procent wypłat to.

To oszałamiająca ilość informacji, które są dostępne. Teraz możesz zdecydować, która grasz na grę w oparciu o aktualne dane i zalecenia graczy, zamiast zamykać oczy i pozwalając, by Twój losowy przycisk myszy poprowadził Cię przez króliczą dziurę.

Zakładając, że informacje są prawdziwe i dokładne, i nie mam powodów, by sądzić, że tak nie jest, musi to być jedno z najbardziej przejrzystych kasyn w Internecie. I planeta.

110% premii do 100 $ / 50 £ / 75 €

  • 3Dice Zeitgeist
  • Live Player-to-Player Chat
  • Ponad 80 unikalnych gier kasynowych 3D
  • Darmowa gra Gra w turnieju jest dostępna
  • Najszybsze wypłaty w kasynach online!
  • Dolar amerykański, funt brytyjski Euro zaakceptowane

Jako nowy gracz w Kasyno 3Dice, otrzymasz oferty poniżej tylko na początek:

110% premii do 100 $ / 50 £ / 75 €

250% w punktach Comp

Brązowy poziom VIP, aby zacząć grę w programie bonusowym lojalnościowym

Bezpłatny dostęp do turnieju $ 250 nowych deponentów!

Kasyno 3Dice jest zastrzeżonym kasynem oprogramowania, które pojawiło się na scenie gier online pod koniec 2006 roku. Kasyno 3Dice postanowił udowodnić, że należą do bardzo niewielkiej grupy elitarnych kasyn online, gdzie gracze naprawdę są pierwsi.

Licencjonowane w Curacao, są wspierane przez grupę z dziesięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu dwóch kasyn z siedzibą w Belgii.

USA Friendly and The Fastest Cashouts Online!

Osoby odpowiedzialne za "Kasyno 3Dice" dokonały wyboru, aby nie uruchamiać kasyna w jednym z popularnych programów, takich jak Microgaming czy RTG, ale zamiast tego zdecydowały się opracować własne oprogramowanie (znane jako autorskie oprogramowanie). Obejmowało to licencjonowanie najnowocześniejszego "silnika 3D" i zatrudnianie programisty z Blizzard, firmy odpowiedzialnej za tak popularne gry dla wielu graczy jak World of Warcraft i Diablo, żeby wymienić tylko parę. Lata rozwoju rozwinęły się w tym wyjątkowym i ekscytującym oprogramowaniu kasynowym, które pojawia się w ostatecznym produkcie i doświadczeniu gracza.

Kasyno 3Dice otrzymało niedawno certyfikat RNG (Random Number Generator) firmy iTech Labs, która powinna zapewnić wszystkim graczom, że ich gry są rzeczywiście losowe i bezpieczne. Certyfikat można obejrzeć, klikając logo iTtech Labs na dole strony głównej 3Dice.

Każda gra w Kasyno 3Dice oferuje coś, czego nie znajdziesz w żadnym innym kasynie online.

Grafika do każdej gry jest oryginalna i przyciąga wzrok. Tym, co naprawdę wyróżnia oprogramowanie 3Dice od reszty pakietu, są jednak ich Video Slots. Obecnie dostępnych jest 12 automatów wideo, ale w planach jest więcej planów. Nie znajdziesz tutaj żadnych gier "klonów". Każdy nowy wydany slot jest oryginalny i niepowtarzalny, a chociaż może upłynąć trochę czasu pomiędzy wydaniem nowych gier, warto czekać. Najnowszym dodatkiem do stabilnej gry 3Dice jest gra o nazwie Stick Shifter, która umieszcza gracza w kokpicie wyścigowym Formuły 1 lub Grand Prix.

Trzy lub cztery symbole rozproszenia wywołają rundę bonusową z wolnym rundowaniem, w której gracz otrzymuje odpowiednio 20 lub 40 darmowych spinów, zaczynając od pierwszego biegu lub mnożnika 1X. Za każdym razem, gdy uderzysz w symbol pulsowania podczas darmowych spinów, zmieniasz bieg na wyższy i dodajesz dodatkowy mnożnik 1X wraz z kolejnymi dziesięcioma darmowymi spinami. Bądź jednak ostrożny, jeśli przełączysz się już na szóstym biegu, wysadzisz transmisję. Kokpit wypełni się dymem i palącym żarem, a runda bonusowa się skończy. Jest to gra, która musi być doświadczona, aby ją docenić, i jest zbliżona do prawdziwego "wirtualnego" doświadczenia, jakie kiedykolwiek znajdziesz podczas grania na automatach, zwłaszcza w Internecie.

3Dice oferuje także duży wybór gier stołowych, karcianych i wideo pokera, grę 3D Keno oraz pięcioprzejazdowy automat z 3 bębnami progresywnymi, z mnożnikami od 2X do 25X, w zależności od tego, którą grę wybierzesz. Progresywne automaty z 3 bębnami są bardzo podobne do tych, które widzisz w wielu kasynach.

Oprócz gry na prawdziwe pieniądze lub grać na Kasyno 3Dice, Oferują także tryb turniejowy i rozdają graczom blisko 15 000 $ każdego miesiąca. Wygrane w turnieju są uzasadnione 10 razy i nie ma maksymalnej wypłaty na wygrane wygenerowane z wygranych w turniejach. Turnieje odbywają się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a oferta jest zróżnicowana. Są to zarówno darmowe gry dla osób, które po raz pierwszy próbują grać w Kasynie 3Dice, jak i Turnieje VIP dla graczy, którzy regularnie wpłacają pieniądze do 3Dice.

Po wprowadzeniu UIGEA w życie w 2006 roku, lista renomowanych kasyn dostępnych dla graczy z USA, naprawdę zaczęła się zmniejszać, i to jest właśnie to, gdzie trójwymiarowa marka stała się znakiem rozpoznawczym. Postanowili pozostać dostępni dla graczy z USA i zrobili to znakomicie jako przyjazne dla USA kasyno.

Oferują szeroką gamę opcji płatności i wypłat, zarówno dla gracza z USA, jak i graczy z innych części świata. Dla tych, którzy mają tyle szczęścia, aby móc korzystać z opcji takich jak Neteller i Moneybookers, wypłaty (w większości przypadków) są natychmiastowe. Inne metody wypłaty (np. OKPay, Click2Pay, itp.), Jeśli nie są natychmiast przetwarzane, zwykle trwają w ciągu kilku godzin.

Oferują również czek i wypłatę z banku, i ponownie za pomocą tych metod wypłaty są realizowane w odpowiednim czasie. Ze wszystkimi problemami, jakie wydają się mieć inne kasyna w przypadku płacenia klientom z USA, Casino 3Dice przejęło inicjatywę i pokazało, że można to zrobić szybko.

Jedną z największych reklamacji, jaką wydają się mieć gracze w kasynach online, jest brak przejrzystości, zwłaszcza jeśli chodzi o bieżące odsetki gier lub RTP. Kasyno 3Dice ponownie podjęło inicjatywę tutaj ze stroną poświęconą aktualnym statystykom wypłat, wypłatom z poprzednich 30 dni, 60 dni itd.

Strona zawiera listę wszystkich dostępnych gier, a także szczegóły ich najpopularniejszych gier, wielkie wygrane w ostatnich dniach, kto wygrywa itp. Nazywają to swoim 3Dice Zeitgeist. Strona działa również w czasie rzeczywistym i aktualizuje bieżące statystyki co dziesięć minut. Jest to funkcja, której nie znajdziesz w żadnym innym kasynie online.

Wszystko, co jest wymagane do utrzymania statusu VIP, to depozyt w wysokości 50 $ co 30 dni. Istnieją cztery poziomy VIP (gracz, brąz, srebro i złoto). Każdy z "kolorowych" poziomów ma system gwiazdek, od jednej gwiazdy do pięciu. Twoje miesięczne nagrody i oferty (bez depozytu i premii za mecze) są oparte na twoim poziomie VIP, i odpowiednio, im wyższy twój poziom, tym większe nagrody. Unikalność systemu lojalnościowego 3Dice Casino polega na tym, że nie opiera się wyłącznie na depozytach, ale na Twojej grze przez każdy okres dziesięciu dni. Im więcej gry generujesz, tym wyższa ocena osiągniesz.

Kiedy nadchodzą Święta Bożego Narodzenia, Halloween i Wielkanoc, oczekuj, że 3DICE wprowadzi swój własny hol, który będzie towarzyszył Mikołajowi upuszczającemu losowe prezenty, dyniowe karty zdrapek lub pisanki z prezentami ukrytymi w środku. Zapewniamy również, że 3Dice nie jest typem kasyna, które zapomina o swoich lojalnych graczach przy specjalnych okazjach, takich jak urodziny i święta. Lojalność w tym kasynie jest uznawana za wielki czas i jest odpowiednio nagradzana!

Oprócz wyjątkowych gier i oprogramowania, Kasyno 3Dice wdrożyło interaktywne wrażenia w grach dzięki funkcji czatu dla graczy, dzięki czemu gracze mogą rozmawiać ze sobą podczas grania w swoje ulubione gry. W placówce czatu zawsze jest też zawsze obecny przedstawiciel CS online (24 godziny na dobę), więc jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, zawsze jest ktoś, kto może pomóc. Oprogramowanie 3Dice ma również wbudowany odtwarzacz radiowy / audio oraz własne dj-ki (Spazz Radio) dostępne na czacie, aby odbierać żądania.

Oprócz wyjątkowych gier, interaktywnego czatu i turniejów oferowanych przez 3Dice, jednym z najbardziej atrakcyjnych aspektów tego wyjątkowego kasyna musi być personel pomocniczy. Od menedżera kasyna Enzo, przez menadżera Anny do każdego przedstawiciela CS, ogólnie to kasyno musi mieć najlepszą strukturę wsparcia w miejsce kasyna online.

Wszyscy są uprzejmi, uprzejmi, przyjaźni, zabawni i profesjonalni. Przede wszystkim jednak są one przygotowane, aby poradzić sobie z prawie każdym problemem, który może się pojawić. Po poradzeniu sobie z jednym z menadżerów lub powtórzeń, zawsze wychodzisz z przekonania, że ​​stare powiedzenie o tym, że klient ma zawsze rację, jest żywe i dobrze tutaj w 3Dice. Pracownicy pomocy technicznej są dostępni 24 godziny na dobę, 365 dni w roku za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu lub czatu na żywo.

Możesz przeczytać tuzin recenzji na temat Kasyna 3Dice, ale tak naprawdę, to kasyno jest tym, które należy przeżyć, aby je docenić. Mają świetną reputację, ponieważ są uczciwi, uczciwi, a przede wszystkim cenią swoich graczy i zdają sobie sprawę, że bez nich kasyno lub ta branża po prostu by nie istniała.

Medieval Hazard Games: Dice Gry uliczne

Średniowieczny hazard, ulubiona rozrywka

Nie ma wątpliwości, że hazard - w różnego rodzaju grach - był w samym sercu ogromnego średniowiecznego życia. Nawet jeśli nie grałeś sam, większość ludzi, których znałeś, była. Średniowieczne gry hazardowe, takie jak kości, karty, a nawet gry planszowe, były szaleństwem wielu. Szczęście i fortuna nie czyniły rozróżnienia między biednym a bogatym, robotnikiem czy królem, a to było zgubą wielu. Powiedziawszy to, w świecie pozbawionym telewizji, internetu, łatwo dostępnej muzyki i drogich książek trzeba było jakoś się zabawić. Średniowieczne gry hazardowe były, jeśli w ogóle, sposobem na zabicie czasu.

W tym artykule będę przeglądać średniowieczne gry hazardowe w kości, a także gry hazardowe grane na ulicy. Ta seria będzie kontynuowana w kolejnym artykule dotyczącym odkrywania gier karcianych i planszowych. Mam nadzieję, że da to innym światowym budowniczym, gawędziarzom i pisarzom kilka pomysłów na poszerzenie ich wszechświata i dodanie odrobiny pikanterii do ich gier.

3 sześciostronne kości są rzucane: 10 i powyżej wygrywa podwójną stawkę, poniżej traci stawkę; po każdym rzucie bank przechodzi do następnego gracza.

Prawdopodobnie jedna z najbardziej, jeśli nie najbardziej, starożytnych gier w kości w historii. Passe-dix został określony przez Ewangelię Mateusza (Ewangelia wg św. Mateusza 27:35) jako gra, którą rzymscy strażnicy grali pod miejscem ukrzyżowania Jezusa z Nazaretu.

Passe-dix gra się trzema kostkami. Zawsze jest bankier, a liczba graczy jest nieograniczona. Pierwszy gracz rzuca: za każdym razem, gdy rzuca UNDER dziesięcioma (i wszystkimi innymi graczami w grze) traci określoną stawkę, która trafia do bankiera. Za każdym razem, gdy wyrzuci POWYŻEJ dziesięć (lub PASZE DZIESIĘĆ, od której pochodzi nazwa gry), bankier musi zwrócić podwójną stawkę wszystkim graczom w grze. Po trzech stratach walca (bez względu na liczbę wygranych) pozycja rolek zostaje przekazana innemu graczowi w kole. Bankier zmienia się po każdym rzucie.

Na przykład. jeśli w grze są cztery osoby (pamiętaj, że jeden jest bankierem, a drugi toczy się dla wszystkich), a stawka wynosi 5 £, wtedy strata spowoduje, że bankier weźmie 5 £ od siebie nawzajem, ale wygrana zaangażuj bankiera, dając każdemu graczowi 10 £.

2 sześciostronne kości: rolka określa liczbę od 5 do 9 włącznie - ta liczba nazywa się Główny - następnie rzuca. W zależności od głównej, rolki nick (wygrywa) lub outs (przegrywa). Po 3 outach rolka się zmienia. Wielu graczy / betterów, ale tylko jeden rzuca za każdym razem.

Ta gra (czyli dosłownie kostka do gry po arabsku) i jego dalekowschodni odpowiednik Sic Bo (high-low) była jedną z najczęściej granych gier w XIII-wiecznej Europie. Hazard jest poprzednikiem nowoczesnej gry w kości, która jest uproszczoną wersją tej raczej zawiłej średniowiecznej gry hazardowej.

"Ta gra została poprawnie nazwana; bo uczynił człowieka lub odprawił go w mgnieniu oka. "

- Uczeń w Opowieści kucharza Chaucera

Gracze gromadzą się wokół okrągłego stołu, przy czym jedno miejsce jest zarezerwowane dla "pana młodego portiera", który zajmuje nieco podwyższoną pozycję nadzorcy, wywołuje kursy na wybranym "głównym" i generalnie widzi, że gra jest odtwarzana poprawnie. Ktokolwiek bierze pudełko i kostkę, umieszcza swoje pieniądze na środku stołu - jest to natychmiast pokrywane taką samą kwotą przez jakiegoś indywidualnego spekulanta lub przez wkład kilku osób. Gracz (nazywany technicznie "rzucającym") następnie przechodzi do wywoływania "głównego". Na kościach znajduje się pięć sieci, a mianowicie: 5, 6, 7, 8 i 9; z nich mentalnie wybiera tę (opartą na szansie lub przesądu), nazywa ją głośno, potrząsa pudełkiem i dostarcza kości. Jeśli rzuci dokładną liczbę, którą sprawdził, "rzuca" ją i wygrywa; jeśli rzuci jakąkolwiek inną liczbę (z kilkoma wyjątkami, które zostaną wymienione), nie wygrywa ani nie przegrywa.

Liczba, którą w ten sposób rzuca, staje się jego "szansą" i jeśli uda mu się ponownie powtórzyć "szansę", zanim wyrzuci swoją "główną", wygrywa; jeśli nie, przegrywa. Załóżmy na przykład, że rzucający "ustawia" - czyli stawia na stole - stawkę 10 srebra; jest pokryty równą kwotą, a następnie wzywa 7 jako swoją główną. Rzucający rzuca 5; pan młody żeglarz od razu dzwoni głośno "5 do 7" - oznacza to, że 5 to liczba do wygrania, a 7 do stracenia: pamiętaj, że opuścił swój "główny", po raz pierwszy musi teraz powtórzyć swoją "szansę" . Gracz kontynuuje rzucanie, dopóki zdarzenie nie zostanie określone przez pojawienie się głównej lub szansy. W tym czasie jednak zaczyna działać najważniejsza funkcja w grze - układanie i przejmowanie szans spowodowane względnymi proporcjami głównej i szansy. Te, jak już powiedziano, są obliczane z matematyczną dokładnością, są głoszone przez pana młodego-tragarza i nigdy się nie zmieniają. W powyższym przykładzie, gdy rzucający ma szansę wygrać z 5, a przegrać z 7, szanse na wygraną wynoszą 3 do 2, ponieważ istnieją trzy sposoby rzutu 7 i tylko dwa rzuty 5. w miarę zadeklarowania prawdopodobieństwa rzucający może zwiększyć stawkę o dowolną kwotę, a pozostali gracze mogą ją pokryć, umieszczając (w tym przypadku) dwie trzecie kwoty, masę lub całą sumę, aby poczekać podkręcenie głównej lub przypadkowej. Jeśli gracz "wyrzuci" (nie rzuca ani "głównej", ani "szansy") trzy razy z rzędu, skrzynia przechodzi do następnej osoby po jego lewej stronie, która natychmiast przejmuje grę. Może jednak "rzucić" bez przerwy, a jeśli uda mu się to zrobić pół tuzina razy i odzyskać szczęście, zyski będą olbrzymie.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

61 + = 62

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

map