gra w craps rules

gra w craps rules

Casino Craps (lub Craps), gra w kości, jest jedną z najbardziej ekscytujących gier kasynowych. Często słyszy się wrzaski i krzyki na tabela craps. Gra się na specjalnie skonstruowanym stole i używa się dwóch kości. Kostki są wykonane według bardzo surowych standardów i są rutynowo sprawdzane pod kątem uszkodzeń. Oczywiście, że kostka do gry są zastępowane nowymi po około ośmiu godzinach użytkowania, a kasyna wprowadziły zasady w taki sposób, w jaki gracz je obsługuje.

Na początek Strzelec (jeden z graczy) musi postawić co najmniej minimalną stawkę na linii Pass Line lub Do not Pass Line (czasami zwane zakładami "wygrana" lub "prawo" i "nie wygrywaj" lub "złe"). Strzelec jest prezentowany z wieloma kostkami (zwykle pięć) przez Stickman, i musi wybrać dwa, z którymi można przetoczyć. Pozostałe kostki wracają do miski Stickman's Bowl i nie są używane.

Strzelec musi obsługiwać kości jedną ręką tylko wtedy, gdy rzucanie a kości muszą trafić na ściany po przeciwnej stronie stołu. W przypadku, gdy jedna lub obie kości zostaną odrzucone ze stołu, muszą być sprawdzony (zwykle przez stickman) przed wprowadzeniem ich z powrotem do gry.

Stół do gry w craps może pomieścić do 20 graczy, z których każdy otrzymuje rundę rzutów lub "strzelanie" kostką. Jeśli nie chcesz rzucać kostką, możesz postawić na rzucającego. Kilka rodzajów zakładów można wykonać na akcji tabeli. Załoga kasyna składa się z Stickmana, Boxmana i dwóch Dealerów.

Rozgrywka odbywa się w rundach, z prawem do rzucania kostką przez każdego gracza poruszającego się zgodnie z ruchem wskazówek zegara dookoła stołu do gry w kości na końcu każdej rundy. Gracz może nie rzucić, ale może kontynuować obstawianie.

Każda runda ma dwie fazy: Wyjść i Punkt. Aby rozpocząć rundę, strzelec wykonuje jeden lub więcej rzutów wyjściowych. Rolka wyjściowa 2, 3 lub 12 (nazywana Craps, mówi się, że strzelający "zgniótł") kończy rundę, gdy gracze przegrywają Przełóż linię zakłady. Rolka wyjściowa 7 lub 11 (a Naturalny) skutkuje wygraną dla zakładów Pass Line. Strzelec kontynuuje rzucanie bułeczek do końca, aż wyrzuci 4, 5, 6, 8, 9 lub 10, których liczba staje się Punkt. Rozdający następnie przesuwa się o Na przycisk do numeru punktu oznaczającego drugą fazę rundy. Jeśli strzelec wykona rzut punktowy, wynikiem jest wygrana dla zakładów na linii bramkowej. Jeśli strzelec rzuca siódemką (a Siedem na zewnątrz), linia pass przegrywa, a runda się kończy.

Pierwszą rolą kostki w rundzie licytacji jest rolka Come Out - nowa gra w Craps zaczyna się od rzutu na Come Out. Rzut wyjściowy może być wykonany tylko wtedy, gdy poprzedni strzelec nie wykona zwycięskiego rzutu, tzn. Nie osiągnie punktu lub wykona siedmioosobowy (rzuca siódemką).

Nowa gra rozpoczyna się od nowej strzelanki. Jeśli obecny strzelec wykona swój Punkt, kości zostaną mu zwrócone, a następnie rozpoczyna nowy rzut. Jest to kontynuacja tego rzutu strzelca, choć technicznie rzecz biorąc, rolka "Wybieg" określa nową grę, która ma się rozpocząć.

Gdy strzelec nie wykona swojego Punktu, kostki zostaną następnie zaoferowane następnemu graczowi w celu otrzymania nowego rzutu na Come Out, a gra będzie kontynuowana w ten sam sposób. Nowa strzelanka będzie osobą znajdującą się bezpośrednio obok lewej z poprzedniej strzelanki - więc gra porusza się zgodnie z ruchem wskazówek zegara wokół stołu do gry w kości.

Kostki są rzucane na układ tabeli kości. Układ podzielony jest na trzy obszary - dwa obszary boczne oddzielone środkowym. Każdy obszar boczny jest odbiciem lustrzanym odbicia drugiego i zawiera następujące elementy: zakłady Pass i Do not Pass, Come and Do not Come, Zakład Odds, Place bets i Zakłady polowe. Obszar centralny jest wspólny dla obu obszarów bocznych i zawiera Propozycja zakładów.

Zakłady wygrane wygrywają, gdy rzut wyjściowy wynosi 7 lub 11, a zakłady pass tracą, gdy rzut wyjściowy wynosi 2, 3 lub 12. Nie zakłady tracą, gdy rzut wyjściowy wynosi 7 lub 11, i nie stawiają zakładów wygrywa, gdy wynik wynosi 2 lub 3. Nie stawia remisu, gdy wynik wynosi 12 (2 w niektórych kasynach;Bar"rzut na układ wskazuje, który rzut jest traktowany jako remis).

Gracz dołączający do gry i chcący zagrać w kości bez bycia strzelcem powinien zbliżyć się do stołu do gry w kości i najpierw sprawdzić, czy przycisk rozdającego krupiera znajduje się na którymkolwiek z numerów punktów. Jeśli numer punktu jest Poza wtedy stół jest w rundzie wyjdź. Jeśli przycisk rozdającego jest włączony, stół znajduje się w rundzie punktowej, w której większość kasyn zezwala na postawienie zakładu Pass Line. Wszystkie "Proposition bets" pojedynczego lub multi-roll'a mogą być umieszczone w jednej z dwóch rund.

Pomiędzy rzuty kostką jest okres, w którym dealerzy mogą dokonywać wypłat i zbierać przegrane zakłady, po których gracze mogą obstawiać nowe zakłady. Stickman monitoruje akcję przy stole i decyduje, kiedy dać strzelającemu kostkę, po której nie można już licytować.

Poniżej znajduje się lista różnych zakładów, które możesz zrobić w craps.

Zakład Pass Line - Wygrywasz, jeśli pierwszy rzut jest naturalny (7, 11) i przegrywa, jeśli są to kości (2, 3, 12). Jeśli punkt zostanie wyrzucony (4, 5, 6, 8, 9, 10), musi zostać powtórzony przed 7 punktem rzucony aby wygrać. Jeśli 7 to walcowane zanim stracisz punkt.

Podstawowym zakładem w craps jest zakład Pass Line, który jest zakładem, w którym strzelający wygrywa swój numer punktowy. Zakład Pass Line jest wygrany natychmiast, jeśli rola Come Out wynosi 7 lub 11. Jeśli rola Come Out wynosi 2, 3 lub 12, zakład przegrywa (znany jako "crapping out"). Jeśli rzut jest dowolną inną wartością, ustanawia Punkt; jeśli ten punkt zostanie ponownie wyrzucony przed siódemką, zakład wygrywa. Jeśli z ustalonym punktem siódemka zostanie wyrzucona przed ponownym wyrzuceniem punktu, zakład przegrywa ("siódemka"). Wygrana w Pass Line przynosi nawet pieniądze.

Kurs na zakład Pass Line - Po punkt zostanie wyrzucony, możesz zrobić ten dodatkowy zakład, biorąc kurs. Istnieją różne wypłaty dla każdego punktu. Punkt 4 lub 10 zapłaci Ci 2: 1; 5 lub 9 płaci 3: 2; 6 lub 8 płaci 6: 5. Wygrywasz tylko wtedy, gdy punkt zostanie wyrzucony ponownie przed 7.

Przyjdź Bet - Ma takie same zasady, jak zakład Pass Line. Różnica polega na tym, że możesz postawić zakład dopiero po ustaleniu punktu na linii przejazdu. Podczas rzutu na come bet zakład Come jest umieszczany na linii bramkowej, ponieważ jest to identyczny zakład. Po postawieniu zakładu pierwszy Rzut kostką ustawi punkt come. Wygrywasz, jeśli jest to naturalne (7, 11) i przegrywasz, jeśli są to kości (2, 3, 12). Inne rolki sprawiają, że jesteś zwycięzcą, jeśli punkt come zostanie powtórzony przed rzuceniem 7. Jeśli 7 zostanie wyrzucone jako pierwsze, przegrywasz.

Zakład A Come Bet rozgrywany jest w dwóch rundach i rozgrywany jest podobnie do zakładu Pass Line. Główną różnicą jest to, że gracz, który postawi zakład Come, stawia na pierwszy numer punktu, który "pochodzi" z następnego rzutu strzelca, niezależnie od rundy stołu. Jeśli 7 lub 11 zostanie wyrzuconych w pierwszej rundzie, wygrywa. Jeśli 2, 3 lub 12 zostanie wyrzucone, przegrywa. Jeśli zamiast tego rolka ma wartość 4, 5, 6, 8, 9, 10, zakład Come zostanie przeniesiony przez dealera bazowego na pole reprezentujące liczbę, którą rzucił strzelec. Ta liczba staje się punktem Come Bet, a gracz może dodać kursy do zakładu. Krupier ustawi kurs na zakład Come, ale nieznacznie poza centrum, aby rozróżnić oryginalny zakład i szanse. Druga runda wygrywa, jeśli strzelec rzuca zakład Come przed siódemką. Jeśli siódemka znajdzie się przed liczbą (zakład Come), zakład przegrywa. W rzucie na wygraną dla linii bramkowej w grę wchodzi Come Bet, ale tradycyjnie kursy nie działają, chyba że gracz wskaże dealerowi inaczej.

Ze względu na Come Bet, jeśli strzelec wyrazi swój punkt, gracz może znaleźć się w sytuacji, w której ma zakład Come (prawdopodobnie z kursami na nim), a następny rzut to come out. W tej sytuacji zakłady na zakłady come są uważane za niedziałające dla rzutu Come Out. Oznacza to, że jeśli strzelec wykona rzut 7 na rzucie come out, wszyscy gracze z aktywnymi zakładami come bet oczekującymi na "come point" tracą początkowy zakład, ale otrzymają zwrot pieniędzy. Jeśli "come point" zostanie wyrzucony, kursy nie wygrywają, ale Come Bet ma szanse na wygraną. Gracz może powiedzieć dealerowi, że chce, aby jego kursy działały, tak, że jeśli strzelec wyrzuci liczbę, która pasuje do "come point", zakład na odds wygrywa wraz z Come Bet, a jeśli siódemka jest wyrzucona, oba przegrywają.

Zakłady na come bet - Dokładnie to samo, co Kurs na zakład Pass Line z wyjątkiem zakładów na zakład Come Bet, a nie na linię Pass.

Zakład na linię nie zalicza się - Jest to odwrócony zakład Pass Line. Jeśli pierwszy rzut kostką jest naturalny (7, 11), przegrywasz, a jeśli masz 2 lub 3 wygrywasz. Rzut o wartości 12 oznacza, że ​​masz remis lub push z kasyna. Jeśli rzut jest punktem (4, 5, 6, 8, 9, 10), 7 musi wyjść, zanim ten punkt zostanie powtórzony, aby zrobić ci zwycięzca. Jeśli punkt zostanie wyrzucony ponownie przed 7 przegrywasz.

Do not Come Bet - Odwrócony zakład Come. Po ustaleniu punktu come wygrywasz, jeśli jest to 2 lub 3 i przegrywasz za 7 lub 11. 12 to remis, a pozostałe rzuty z kostką sprawią, że wygrasz tylko wtedy, gdy 7 pojawi się przed nimi w następujących rzutach.

Miejsce zakłady - Ten zakład działa dopiero po osiągnięciu punktu ustalona. Możesz postawić na rzut kości 4, 5, 6, 8, 9 i 10. Wygrywasz, jeśli numer, na który postawiłeś zakład jest walcowane przed 7. W przeciwnym razie przegrywasz. The Miejsce zakłady wypłaty różnią się w zależności od liczby postawionych zakładów. 4 lub 10 zapłacą : 5; 5 lub 9 płaci 7: 5 i 6 lub 8 płaci 7: 6. Możesz anulować ten zakład w dowolnym momencie.

Zakłady terenowe - Te zakłady dotyczą tylko jednego rzutu kostką. Jeśli wyrzucisz 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12, wygrywasz. 5, 6, 7 i 8 powodują, że przegrywasz. Fieldbet ma następujące różne wypłaty: 2 płaci podwójnie (2: 1), podczas gdy 12 płaci 3: 1. Inne wygrywające rzuty kostką płaci nawet (1: 1).

Big Six, Big Eight Bets - Umieszczone na każdym rzucie kostką, te zakłady wygrywają, jeśli 6 lub 8 zostanie wyrzuconych przed wyrzuceniem 7. Big Six i Big Eight są równe stawkom i wypłacane są w stosunku 1: 1.

Propozycja zakładów - Zakłady te mogą być wykonane w dowolnym momencie i, z wyjątkiem dróg twardych, wszystkie są zakładami na jeden rzut:

  • Any Craps: Wygrywa, jeśli rzucono 2, 3 lub 12. Wypłata 8: 1
  • Dowolna siódemka: Wygrywa, jeśli 7 zostanie wyrzuconych. Wypłata 5: 1
  • Jedenaście: Wygrane, jeśli rzucono 11. Wypłata 16: 1
  • Ace Duece: Wygrywa, jeśli 3 zostanie wyrzucone. Wypłata 16: 1
  • Asy lub Boxcars: Wygrywa, jeśli rzucono 2 lub 12. Wypłata 30: 1
  • Horn Bet: działa jako zakłady na 2, 3, 11 i 12 wszystkie na raz. Wygrywa, jeśli jeden z tych numerów zostanie wyrzucony. Wypłata jest ustalana na podstawie liczby wyrzuconej. Pozostałe trzy zakłady są tracone.
  • Hardways: Zakład na numer hardway wygrywa, jeśli jest rzucony ciężko (suma par: 1-1, 3-3, 4-4.), Zanim zostanie wyrzucony, a 7 zostanie rzucony. Wypłaty: Trudne 4 i 10, 8: 1; Trudne 6 i 8, 10: 1

Świetna strona z informacjami o hazardzie

Użyj "Menu główne"na prawym marginesie, aby zapoznać się z tą stroną - jest to obszerna strona z informacjami o hazardzie, zawierająca porady dotyczące wygrywania, hazardu, strategii bukmacherskiej, listy najlepszych kasyn online i katalogów kasyn na świecie.

Omawiane tematy obejmują podsumowanie gry, zasady, jak grać, jak wygrywać, strategię gry, systemy zakładów, wskazówki dotyczące hazardu, na temat: Blackjack, ruletka, klasyczny poker i warianty, takie jak poker Texas Hold'em, Craps / Dice, automaty i Videopoker , Baccarat, Keno, Loterie, Powerball, Bingo, zakłady sportowe, wyścigi konne i wyścigi chartów.

Jest to strona internetowa poświęcona hazardowi, zawierająca wiele informacji i zasobów, a także pomocne porady i częste aktualizacje dzięki Twoim przydatnym opiniom.

Z jakiegoś powodu gra w craps została stereotypowana jako trudna i skomplikowana gra. Nie jest to jednak prawda, że ​​gra jest łatwa do nauczenia i świetna do grania. Gracz w kości po prostu obstawia, czy rzut kości spowoduje wygraną lub stratę.

Craps gra się dwoma kostkami, a do postawienia zakładów używane są żetony.

The Shooter and the Come Out Roll

Gracz rzucający kośćmi określa się jako strzelca. Trafienie "come out" jest pierwszym rzucie gracza.

2 zakłady przed wyrzuceniem

Linia Pass to zakład wyrównujący pieniądze. Kiedy gracz obstawia zakład "pass line", zakłada, że ​​strzelec odniesie sukces. Wyniki dla rzutów "pass line" "come out" są następujące:

Przykład: Jeśli rzut wyskoczył z rzutnika, ma wartość 8, stanie się "punktem". Strzelec kontynuuje grę, dopóki nie wyrzuci 7 lub 8. W tym przypadku 8 oznacza wygraną, a 7 oznacza stratę. Toczenie siódemki nazywa się "siódemką". Wszystkie pozostałe role są nieistotne dla zakładu "pass line". Po rzucie "punkt" lub siódemka, kolejna rolka to nowy rzut "wyjdzie".

Linia Do not Pass to zakład wyrównany. Kiedy gracz wykonuje zakład "Do not Pass Line", zakłada, że ​​strzelec NIE odniesie sukcesu. Zakłady "Do not Pass Line" są dokładnym przeciwieństwem zakładów "Pass Line" z jednym wyjątkiem; rzut "na dwanaście" to remis lub "push". Wyniki zakładów "Do not Pass Line" są następujące:

Jeśli strzelec wykona rzut 7, zanim wykona "punkt, 9rdquo; gracz wygrywa. W przypadku, gdy strzelec robi "point, 9rdquo; gracz przegrywa.

Osiem zakładów po wyjściu

Jeśli strzelający wygrywa, kości nie są przekazywane. Kostki są przekazywane, jeśli strzelec "siódemki" lub nie chce kontynuować rzutu. W grze w kości gracz przegrywa, jeśli jest siedem osób i może zakończyć grę w dowolnym momencie, pod warunkiem, że na stole nie ma żadnych zakładów.

"Come9rdquo; zakład można postawić w dowolnym momencie po "wyjściu" strzelca, gdy istnieje "point9rdquo; być zrobionym. Gracz wygrywa "come9rdquo; bet, jeśli pierwszy rzut (po wyjściu) wynosi 7 lub 11 i traci na craps (a 2, 3 lub 12). Każda inna wyrzucona liczba staje się "punktem come". Gracz wygrywa, jeśli "come point" zostanie wyrzucony przed 7.

Relacja między "come9rdquo; zakład, a zakład "don9rsquo; t come" jest dokładnie taki sam, jak związek pomiędzy "pass9rdquo; i "don9rsquo; t pass" zakłady liniowe. Zakład "don9rsquo; t come" jest przeciwieństwem "come9rdquo; Zakład. Przegrywa na 7 lub 11 i wygrywa na 2 lub 3. Jakakolwiek inna liczba to "come point", a gracz "obstawiający" przegrywa, jeśli wyrzuci ponownie przed 7. A 12 jest "push". 9rdquo;

Gracz może dołączyć do wszystkich innych zakładów postawionych za pomocą "odds9rdquo; Zakład. Raz "point9rdquo; został ustanowiony, "odds9rdquo; Zakład jest popularny, ponieważ płaci w "prawdziwych oddsach" w zakładach, które gracz stworzył. "Prawdziwe szanse" są oparte na szansach twojego "come9rdquo; liczba wyrzucona przed siódmą, i są odpowiednio wypłacane. Jak widać na wykresie "Prawdziwe szanse" poniżej, szansa, że ​​7 ma wzrosnąć, jest dwa razy większa niż 4. Jeśli postawisz zakład na 4, wygrana będzie wynosić 2: 1, a jego prawdziwe kursy .

Poniższa tabela pokazuje liczbę sposobów, w jakie można walczyć 7, w przeciwieństwie do liczby sposobów, w jakie można dowolnie łączyć dowolną inną kombinację punktów.

Zakład obstawiony na "pass line" i "come9rdquo; nazywa się "przyjmowanie kursów". "Wypłaty po kursach" są następujące:

Wydaje się, że proponowane pochodzenie craps jest ograniczone tylko przez wyobraźnię i różni się w zależności od tego, kogo się konsultuje. Jedną rzeczą, z którą wszyscy się zgadzają, jest to, że jakaś forma gry istnieje od tysięcy lat.

Czy gry w kości mogły narodzić się kilka tysięcy lat przed naszą erą, kiedy bardziej prymitywne kultury zwinęły kości, aby odgadnąć wolę bogów? To może być powód, dla którego nadal używamy slangu "bones9quot; nawet dzisiaj, kiedy mowa o kościach?

Wygląda na to, że kości są najstarszymi narzędziami hazardowymi znanymi człowiekowi. Składam to oświadczenie na podstawie doniesień archeologów odkrywających gry losowe w Mezopotamii, które miały ponad 5000 lat i kości, które uważano za jeszcze bardziej starożytne. Również konta z gier hazardowych znaleziono w Wielkiej Piramidzie Cheopsa sprzed około 3000 lat przed naszą erą.

W Biblii pod Prawem Mojżesza, "part9quot; czasami byli rzucani, by poznać wolę Boga. Hebrajskie słowo oznaczające "lot9quot; oznacza żwir lub mały kamień. Później, w Nowym Testamencie, przez rzucanie losów rzymscy żołnierze grali w Szatę Jezusa. Wydaje się dość oczywiste, że kostki były używane do rzucania losów, a nawet Cezar odniósł się do gry, gdy przekroczył Rubikon ze swoimi żołnierzami i krzyknął: "Kość została rzucona!" Oczywiście powiedział to po łacinie. Ale na serio, Etruskom przypisuje się wprowadzenie sześciostronnych kości do Rzymu.

Wiemy na pewno, że wczesna forma tego, co widzimy w kasynach, była rozgrywana w XVIII wieku przez Anglików, którzy nazwali grę "Hazard9quot ;. Wkrótce zaczęły pojawiać się we francuskich kasynach, gdzie gra była rozgrywana przeciwko domowi. W wersji angielskiej gracze rywalizowali ze sobą. "Francuski Hazard" ostatecznie zaczęło być określane jako "Craps9 część; co w rzeczywistości było wypaczeniem slangowego terminu "crabs9quot; i odniósł się do rolki pary swoich. Dzisiaj parę z nich jest nadal grzechotką, ale bardziej popularnym jest slang "Oczy węża".

Kostki zostały przywiezione do Nowego Świata przez odkrywców i osadników, a gra ewoluowała i zmieniła się nieco w porównaniu z rozgrywanymi w wyrafinowanych francuskich kasynach. W Nowym Orleanie w 1813 roku Bernard de Mandeville zaadoptował Hazarda do gry w Private Craps, która stała się bardzo popularna w Mississippi River Boats iw salach gier hazardowych w całym kraju.

Był jednak niewielki problem z Private Craps. Ponieważ używała tylko zakładów Come i zakładów Field, sprzyjała oszustwom przy użyciu ważonych lub ogolonych kości. Ostatecznie twórca kości John H. Winn opracował wersję, w której gracz mógł postawić za lub przeciw strzelającemu, a to praktycznie wyeliminowało skuteczność kości zmienionych dla oszustwa. Wersja craps Winna to coś, co jest obecnie znane jako Craps Bank. To właśnie dziś gra się w kasynach.

Kasyno w kasynie może wydawać się nieco tajemnicze, a może nawet zastraszające dla nowicjusza, który nic nie wie o grze. Chodzi mi o to, że jeśli wziąć pod uwagę, że zza biurka zwykle unosi się chmura cygara i dymu papierosowego, słyszy się ludzi mówiących w kodzie, wykrzykujących takie rzeczy jak "5 $ Yo!" lub "Horn High Ace-deuce!" co to jest osoba do myślenia? Można również zaobserwować, że gracze w kości wydają się jeździć emocjonalną kolejką górską i mają więcej zabawy niż ktokolwiek inny w kasynie lub są najbardziej zdegustowani.

Cóż, w następnych paragrafach zamierzam usunąć tajemnicę i pozwolić wam się bawić, wyjaśniając zasady gry i zasady gry. Będę także dotykał niektórych terminologii, więc nie będziesz potrzebował nawet pierścienia dekodera, kiedy w końcu podejdziesz do stołu z kościami i postawisz zakład.

Casino Craps gra się dwiema kostkami, które łącznie składają się z 36 różnych kombinacji. Istnieje 11 liczb, które można przetoczyć za pomocą tych 36 kombinacji (2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12). 7 to najczęściej wybierany numer, ponieważ istnieje więcej kombinacji, które dają 7 niż jakakolwiek inna liczba, w sumie sześć. Istnieje pięć kombinacji, które dają 6, a także pięć, które wytwarzają 8. Cztery kombinacje tworzą liczby 5 i 9, trzy dla 4 i 10, dwie dla 3 i 11 i po jednej dla 2 i 12.

Kiedy oglądasz stół do gry w kasynie, zauważysz, że ktoś znajduje się pośrodku stołu po stronie dołu. Ta osoba jest znana jako "Boxman9quot; i on / ona jest odpowiedzialny za grę. Boxman rozwiązuje wszelkie ewentualne spory. Wśród innych jego obowiązków jest obserwowanie dealerów, aby upewnić się, że dokonują poprawnych wypłat, a także zwracają uwagę na potencjalnych oszustów.

Po bokach boksera po prawej i lewej stronie znajduje się rozdający, który obsługuje akcję obstawiania na swojej połowie stołu.

Na środku stołu naprzeciwko Boxmana znajduje się "Stickman9quot ;. Wywołuje wynik każdego rzutu kostką i wyszukuje kości długimi kijami, które są zakrzywione na końcu (stąd określenie "Stickman9quot;). Stickman ma również obowiązek rezerwacji zakładów, które są na planszy na środku stołu przed nim. Kiedy wygrywa zakład, Stickman autoryzuje kwotę płatności i kogo zakład jest wypłacany.

Stoły do ​​gry w kości są dostępne w różnych rozmiarach, od ośmiu stóp do czternastu stóp. Tak więc maksymalna liczba osób, które mogą być zakwaterowane przy stole do gry w craps, również się zmienia, ale waha się od dwunastu do dwudziestu.

Każdy gracz przy stole może wykonać rzut na kostkę, jeśli tego chce, a kostki poruszają się po stole zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Kiedy nadejdzie jego kolej, jeśli gracz chce rzucić kostką (nie jest to obowiązkowe), musi postawić zakład na linii Pass lub na linii Do not Pass.

Minimalny zakład dla kości w większości kasyn wynosi 5 USD, chociaż istnieją mniejsze obiekty, które mogą zawierać minimalne zakłady już od 1 $. Podobnie jak w przypadku innych gier stołowych w kasynie, minimalny zakład może się różnić w zależności od stołu. Normalne minimalne stawki to 5, 10, 25 i 100 USD. Minimalna kwota zakładu jest umieszczona na wewnętrznej ścianie każdego stołu z kościami.

Jeśli gracz zdecyduje się na strzelanie kostką, kontynuuje rzucanie nimi, aż do momentu "siódemka" (termin ten zostanie wkrótce wyjaśniony). Następnie kostki są oferowane następnemu graczowi po jego lewej stronie.

Kiedy nowa strzelanka dostaje kostkę, jego pierwszy rzut jest nazywany "Wyjść" rolka. Ponadto, jeśli strzelec wyrazi swój cel, pierwszym rzutem po zdobytym punkcie jest również rzut na come out. Jeśli rzut wyjściowy strzelca ma wartość 2, 3, 7, 11 lub 12, powstaje kolejna rolka wyjściowa. Rolki wyjściowe są kontynuowane, dopóki strzelec nie wyrzuci 4, 5, 6, 8, 9 lub 10. Kiedy to nastąpi, strzelec stworzył punkt i nie wykonuje już rzutu na Wyjście.

Pierwszy zakład, który omówimy, jest jednym z najbardziej widocznych zakładów pokazanych powyżej na typowym układzie żetonów w kasynie. The "Przełóż linię" to zakład, który zrobi większość graczy, którzy są nowi w grze. Zakład Pass Line jest umieszczony prosto w środku zaznaczonego obszaru "Przełóż linię" na układzie. Ważne jest, aby postawić zakład w środku tego obszaru, tak aby nie dotykał linii, ponieważ zakłady postawione na linii wewnętrznej lub poza linią zewnętrzną są różnymi zakładami.

Zakład Pass Line wygrywa, jeśli rola Come Out wynosi 7 lub 11. Gracz otrzymuje wypłatę równą wygranej lub jeden do jednego na każdy wygrywający zakład Pass Line. Kiedy 7 lub 11 zostanie wyrzuconych na rzucie come out, mówi się, że kostka ma "Zaliczone9 razy ;. Jeśli 2, 3 lub 12 zostanie wyrzucone na rzucie Come Out, oznacza to Craps Roll i Pass Line automatycznie przegrywa, ale strzelec nie traci kości.

Kiedy coś innego niż 2, 3, 7, 11 lub 12 zostanie rzucone na rzut Come Out, ta liczba staje się punktem strzelca. Punkt zawsze będzie jednym z sześciu "numery skrzynek" (4, 5, 6, 8, 9, 10). Jeśli strzelec może następnie rzucić swój punkt przed rzucie 7, kości minęły i wygrywa zakład Pass Line. Ale jeśli wyrzuci 7, zanim przetoczy ustalony punkt, przegrywa zakład Pass Line. Strzelec ma "wyretuszowany" i jego rolka się skończyła. Zauważ, że oprócz rolki Come Out rzuty na kości 2, 3, 11 lub 12 nie mają wpływu na zakład Pass Line.

Zakład A Come znajduje się na dużym zaznaczonym obszarze "Come9quot ;. Zakład A Come działa tak samo, jak zakład Pass Line, ale jest wykonywany po zakładzie Pass Line. Innymi słowy, możesz postawić zakład Pass Line tylko na Roll Out. Jeśli jednak chcesz kontynuować zakład typu Linia Pass po ustaleniu punktu, obstawiasz zakład w obszarze Come. Podobnie jak zakład Pass Line, Come Bet wygrywa na rzucie 7 lub 11 i przegrywa na 2, 3 lub 12. Jeśli jakakolwiek inna liczba zostanie wyrzucona (4, 5, 6, 8, 9 lub 10), krupier przesuwa się the Come Bet do tej liczby na układzie. Jeśli ta liczba zostanie ponownie wyrzucona przed wyrzuceniem 7, Come Bet wygrywa, ale jeśli 7 zostanie wyrzucona jako pierwsza, przegrywa. Widzisz, zakład Come jest dokładnie taki sam, jak zakład Pass Line, z wyjątkiem tego, że jest on wykonywany po ustaleniu punktu. Spłaca także pieniądze, takie jak zakład Pass Line.

Podobno są zakłady Pass Line i Come "zakontraktowane zakłady" co oznacza, że ​​po dokonaniu tych zakładów nie możesz ich odebrać. Masz kontrakt na odłożenie tego zakładu na stole do momentu wygranej lub przegranej.

Zakłady Pass Line i Come są sprawdzane "zrób stronę" zakłady, ponieważ obstawiasz u strzelca. Obstawiasz, że wygra na swoim rzucie, rzucając 7 lub 11, lub później wygrywając, przedstawiając swój punkt widzenia.

Zakład Do not Pass Line jest przeciwieństwem zakładu Pass Line. Jeśli zauważysz na powyższym schemacie, linia Do not Pass jest kolejnym obszarem wewnątrz linii Pass i to tam stawiasz zakład, jeśli chcesz postawić zakład przeciwko strzelającemu.

Zwycięstwo Do not Pass lub Do not Come Bet Płaci nawet pieniądze

A Do not Pass bet loss, jeśli rolka Come Out wynosi 7 lub 11, ale wygrywa, gdy rola Come Out jest rolą craps 2 lub 3. Zauważysz również na układzie, który mówi "Bar 12". Oznacza to, że jeśli rola Come Out wynosi 12, zakład Do not Pass nie wygrywa, ale też nie traci. Dla gracza obstawiającego Do not Pass lub Do not Come, jest tak, jakby rzut się nie odbył. Nie płacąc graczowi Do not Pass lub Do not Come w grze w kości 12, dom zyskuje przewagę nad graczem Do not. W przeciwnym razie gracz mógłby po prostu postawić zakład "Do not Pass" lub "Do not Come" przez cały czas i być pewnym wygranej długoterminowej, ponieważ miałby przewagę.

Po ustaleniu punktu, zakład Do not Pass wygrywa, jeśli 7 zostanie wyrzucone przed punktem i przegranymi, jeśli punkt zostanie wyrzucony przed siódmym. Tak więc, gdy punkt zostanie ustalony, kursy są na korzyść Nie Przekazać gracza, ale są 22% przeciwko niemu na rzucie Come Out.

Zakłady Do not Come są umieszczane w zaznaczonym małym pudełku "Nie przychodź" znajduje się w rogu układu obok sprzedawcy. Zakład Do not Come jest dokładnie taki, jak zakład Do not Pass, z wyjątkiem tego, że jest wykonywany po rzucie Wyjdź. Wygrywa na rzucie 2 lub 3, jest zablokowany na rzucie 12, a przegrane na 7 lub 11. W przeciwnym razie przesuwa się do dowolnej liczby i jest umieszczany za tym numerem na układzie, zamiast na numerze jak normalny zakład Come. Gdy zakład Do not Come trafi na liczbę, jeśli ta liczba zostanie ponownie wyrzucona, przegrywa. Ale jeśli 7 zostanie wyrzucone, zanim ta konkretna liczba zostanie ponownie wyrzucona, zakład Do not Come wygrywa. Na przykład, jeśli postawiony zostanie zakład Do not Come, a 5 zostanie wyrzucone, krupier postawi zakład za 5. Jeśli kolejne 5 rzutów przed zakończeniem 7, dealer ogłasza "z tyłu" i usuwa zakład Do not Come, ponieważ przegrał. Ale jeśli strzelec wykona rzut na 7, zanim kolejne 5 wyrzuci, zakład Do not Come wygrywa, a gracz DC otrzymuje zapłatę.

Przed opuszczeniem tematu zakładów Do not Come i Do not Pass, powiem, że żaden z tych zakładów nie jest zakładem kontraktowym. Dlatego można je odbierać w dowolnym czasie między rolkami. Jednakże, gdy zakład Do not Pass lub Do not Come minie 7 i 11 i został ustalony na numerze pudełka, to nigdy nie powinien być podnoszony, ponieważ szanse są wtedy mocno na gracz.

Na marginesie terminologii gracz, który obstawia grę Do not Pass i Do not Come, jest czasami nazywany grą "Ciemna strona".

Zakład odds jest oddzielnym zakładem, który można obstawić po tym, jak punkt został ustanowiony w zakładzie Pass Line, Come Bet, Do not Pass Line Bet lub Do not Come Bet. Jest to w rzeczywistości najlepszy zakład oferowany przez każde kasyno w dowolnym momencie, ponieważ jest to jedyny zakład w kasynie, który jest opłacany po prawidłowych kursach.

W zakładzie Pass Line, po ustaleniu punktu, zakład odds znajduje się za zakładem Pass Line (poza obszarem Pass Line pomiędzy ścianą stołu a zewnętrzną linią obszaru Pass Line). Kiedy zakład Come idzie do numeru pudełka (4, 5, 6, 8, 9, 10), krupier układa zakład odds na zakład Come, ale nieznacznie skręca, aby odróżnić oryginalny zakład Come od kursów zakład dodany później.

Nie jest obowiązkowe przyjmowanie zakładów na zakłady Pass Line i Come, ale jest to dobry zakład, który może zmniejszyć procent twojego domu, zwłaszcza, jeśli kasyno pozwala graczowi na 5-krotność kursów lub 10 lub nawet 20-krotność kursów . Przez termin 5, 10 lub 20-krotność szans, mam na myśli fakt, że większość kasyn pozwala ci na wzięcie udziału w kursach w ilości od 5 do 20 razy większej od pierwotnej linii Pass lub Come Bet. Innymi słowy, jeśli zakład linii Pass wyniósł 5 $, to przy 5-krotnych kursach byłbyś w stanie obstawić zakład o wartości do 25 $. Jeśli kasyno oferuje 20-krotność kursów, możesz obstawić zakład o wartości do 100 $ tylko przy zakładzie Pass Line lub Come o wartości 5 USD.

Kiedy obstawiasz zakład po ustaleniu punktu lub po tym, jak zakład Come idzie na liczbę, mówi się, że tak "taking9 część; szansa. Wszystkie zakłady są wypłacane zgodnie z prawdopodobieństwem wyrzucenia 7 przed tym konkretnym numerem. Kiedy grasz po stronie, szanse na wyrzucenie dowolnego numeru pudełka przed siódemką są przeciwko tobie, dlatego wszystkie zakłady na odds związane z numerami pól płacą lepiej niż kursy.

Sześć lub osiem kartonów wypłaca kursy w wysokości od 6 do 5, ponieważ szanse wynoszą od 6 do 5, że siódemka wykona rzut przed szóstą lub ośmioma. Więc wszystkie zakłady na sześć lub osiem powinny być wielokrotnością 5. Na przykład, jeśli punkt ustalony na zakładzie Pass Line wynosi osiem, powinieneś postawić zakład za zakład Pass Line, który powinien wynosić 5 $. , 10 USD, 20 USD itd. (Wielokrotność 5). Zakładając, że miałeś zakład o wartości 5 USD na linię 8, a także zakład o wartości 20 USD, a strzelec wyrzucił osiem i dał mu punkt, otrzymasz nawet pieniądze (5 USD) za zakład Pass Line, ale otrzymasz 24 USD za obstawiony zakład za $ 20.

Zwycięski zakład na obstawianie pięciu lub dziewięciu płaci 3 do 2, ponieważ istnieją 4 kombinacje, które składają się z pięciu lub dziewięciu, a 6 kombinacji daje siedem. Dlatego 6 podzielone przez 4 to 1,5 lub 3 do 2. Odds zakłady na pięć i dziewięć powinny zawsze być wielokrotnością 2.

Szanse na cztery lub dziesięć są od 2 do 1, ponieważ istnieją 3 kombinacje, które składają się z czterech lub dziesięciu i 6, które tworzą 7.

Jeśli robisz zakłady Do not Pass lub Do not Come, mówisz, że grasz w "Nie po stronie" ponieważ obstawiasz przeciwko strzelanemu. Jak już wcześniej wspomniałem, grając w "Czy Side" ty "take9 część; szanse, ale podczas grania "Nie po stronie" ty "określić szanse" lub dać im. Powód jest oczywisty. Kiedy strzelec ustali punkt, szanse na walcowanie wynoszą 7, zanim pojawi się jakikolwiek numer pudełka. W związku z tym nie powinien dawać szans, w przeciwnym razie byłby przekonany o wygranej przez dłuższy czas.

Jeśli gracz postawi zakład Do not Pass, może postawić zakład poprzez postawienie zakładu na obstawienie obok swojego oryginalnego zakładu Do not Pass na linii Do not Pass. Jeśli gracz chce postawić kurs na zakład "Do not Come", po prostu obstawia zakład ze względu na kurs i informuje go, że stawia zakład na Do Not Come (czasami określany jako "DC9quot; Zakład).

Kursy na zakłady Nie obstawiane są w dokładnie odwrotnych proporcjach, co zakłady Do. Jeśli punkt wynosi sześć lub osiem, gracz musi wyłożyć 6 $, aby wygrać 5 USD. Powodem jest oczywiście 6 kombinacji, które dają siedem i pięć kombinacji, które dają sześć lub osiem. Po ustaleniu sześciu lub ośmiu punktów, szansa wynosi od 6 do 5 na korzyść Nie postaw, że siódemka wykona rzut przed szóstą lub ośmioma.

Podobnie, musisz obstawić 3 jednostki, aby wygrać 2, gdy wygrywasz z pięcioma lub dziewiątymi (na przykład musisz wyłożyć 15 $, aby wygrać 10 $). A jeśli grasz przeciwko czterem lub dziesięciu, musisz położyć 2 jednostki, aby wygrać 1.

Wszystkie zakłady na obstawę, czy to Pass, Do not Pass, Come, czy Do Come Come, są zakładami bez kontraktów i można je odebrać w dowolnym momencie pomiędzy kolejnymi rzutami kostką. Mogą one również zostać zwiększone lub zmniejszone, o ile wzrost nie wzrośnie im powyżej maksymalnego dopuszczalnego zakładu lub poniżej minimum. Zakłady z kursami mogą być również wyłączone lub włączone w dowolnym momencie pomiędzy kolejkami, po prostu nakazując dealerowi, aby włączał lub wyłączał zakłady kursów. Jednakże, jeśli zakład na odds jest "Off9 część; lub nie działa, gdy powiązany z nim numer skrzynki zostanie wyrzucony, otrzymasz tylko pieniądze w powiązanym zakładzie Pass lub Come. Nie zarabiasz na zakładzie odds. Jeśli jednak masz 7 rzutów, nie tracisz niepracującego zakładu na zakład Pass Line lub Come.

Ogólnie rzecz biorąc, zakłady kursowe przegrywają lub wygrywają, gdy 7 rolek (kursy Przegranych i Przegranych wygrywają, a kursy Do not Pass i Do not Come nie wygrywają). Wyjątkiem jest sytuacja, w której wyrzucona zostaje siódemka, kursy na Come Come są zwracane graczowi, podczas gdy sam Come Bet przegrywa. Jednak gracz może powiedzieć sprzedawcy "work9quot; jego szanse na Come Out i w tym przypadku kursy Come Come również zostaną przegrane, jeśli wykonasz siedem rzutów, ale odwrotnie, wygra i zapłaci prawidłowe kursy, jeśli liczba zakładów Come zostanie wyrzucona.

Innym typem zakładu, który jest uważany za zakład Do Side, ponieważ płaci graczowi lepiej niż pieniądze, jest a "Obstawić". Zakład na Place jest dokonywany na numerach kart (4, 5, 6, 8, 9 lub 10) i można go dokonać w dowolnym momencie, przekazując dealerowi odpowiednią ilość żetonów i wskazując mu numery, które chcesz umieścić. Zakład na miejsce jest podobny do zakładu Come w tym, że wygrywa, jeśli liczba zostanie wyrzucona przed siódemką i przegrywa, jeśli nadal jest na stole, gdy siódemka jest wyrzucona. Wyjątkiem jest rolka Come Out. Jeśli zostanie wyrzucona siódemka, nie ma ona wpływu na zakład na miejsce (nie wygrywa ani nie przegrywa), ponieważ zakłady na miejsce są automatycznie uznawane za "Off9 część; lub "Nie działa" na rolkach wyjściowych. Gracz ma możliwość instruowania krupiera "Work9quot; jego Miejsce stawia na Wyjście. W takim przypadku, jeśli jakakolwiek liczba, którą umieścił, wygrywa, ale jeśli siódemka zostanie wyrzucona, wszystkie zakłady na jej miejsce przegrywają.

Nie musisz czekać, aż numer zostanie rzucony, zanim będzie można go umieścić. Po prostu wybierasz, który numer chcesz postawić i obstawiasz zakład. Od tego momentu, dopóki zakład Place jest na stole i działa, wygrywa, gdy liczba, która została umieszczona, rzuca się i przegrywa, jeśli strzelec się odrzuci.

Kolejną wielką zaletą zakładów typu Place jest to, że można je nazwać "Off9 część; lub "On9 część; kiedykolwiek. Mogą one również zostać zwiększone lub zmniejszone, a nawet zdemontowane i zwrócone graczowi w dowolnym momencie pomiędzy rzutami kostką. Gracz musi po prostu powiedzieć sprzedawcy o swoich zamiarach.

Nie ma żadnych limitów na zakłady na miejsce inne niż minimalne i maksymalne zakłady postawione dla danej tabeli.

Zakłady na miejsce są wypłacane w różnych stawkach od zakładów kursów. Zwycięski zakład na sześć lub osiem stawek 7 do 6. W związku z tym zakłady na zakłady na sześć lub osiem należy zwykle robić w wielokrotnościach 6, podczas gdy zakłady na inne numery pól są zwykle dokonywane w wielokrotnościach 5. Zakłady na zwycięzcę na piątkę i dziewiątkę płacą od 7 do 5, podczas gdy cztery i dziesięć płacą od 9 do 5.

ZA "Kup zakład" jest dokładnie taki sam jak zakład typu Place, a wszystkie zasady dotyczące zakładów typu Place dotyczą zakładów Buy. Różnica polega na tym, że zwycięski zakład kupna wypłaca prawidłowe kursy (np. 3 do 2 dla zakładu Buy na piątkę lub dziewięć oraz 2 na 1 dla czterech i dziesięciu). Haczyk polega na tym, że 5% prowizji musi zostać wypłacone na wszystkie zwycięskie zakłady Buy.

Jest korzystne, aby kupić pięć i dziewięć, jeśli stawiasz zakład o wartości 25 $ lub więcej. Kup cztery lub dziesięć, jeśli obstawiasz 15 USD lub więcej. Nigdy nie powinieneś kupować 6 lub 8.

Zakłady lay są podobne do ekwiwalentu Do not Side zakładów typu Place lub Buy Bets. Możesz postawić zakład Lay przeciwko dowolnemu numerowi pola w dowolnym momencie, nawet na rzucie Come Out. Zakłady Lay są rozumiane jako działające przez cały czas, chyba że zostaną odwołane lub odebrane. I lay bets, jak każdy inny Nie zakład, może zostać odebrany w dowolnym momencie.

Zakład "lay" wygrywa, gdy wykona siedem rzutów przed położeniem numeru pudełka na walce. Jeśli jednak sprzeciwisz się liczbie, a ta liczba wypadnie przed siódemką, dealer ogłosi "z tyłu" i stracisz zakład świecki. Na przykład, jeśli grasz przeciwko dziewięciu, a kolejne 3 zwojów to pięć, sześć, siedem, wygrywasz zakład, ponieważ siódemka wyrzuciła przed dziewiątą rzutką. Jednak jeśli następne 3 rzuty miałyby być pięć, sześć, dziewięć, straciłbyś zakład na świeckich, ponieważ dziewięć wyrzuconych przed siódemką.

Właściwym sposobem na zrobienie zakładu typu "lay" jest umieszczenie pieniędzy na stole przed rozdającym i powiedzenie: "15 dolarów leżało przeciwko dziewięciu." Lub możesz powiedzieć, "Ułożenie dziewięciu za 15 USD," lub nawet "15 dolarów nie dziewięć."

Wygrywając zakłady typu Lay wypłacają odpowiednie kursy, mniej niż 5% prowizji. Tak więc lay bets przeciwko czterem lub dziesięciu płacić od 1 do 2. Zakłady przeciwko pięciu lub dziewięciu płacić 2 do 3 i przeciwko sześciu i ośmiu zapłacić 5 do 6. Dlatego lay zakłady przeciwko sześciu i ośmiu powinny być wykonane w wielokrotnościach 6 (tj. 12 USD, 18 USD, 24 USD itd.). Podczas układania przeciwko pięciu, dziewięciu, czterech lub dziesięciu, użyj wielokrotności 2.

Niektóre kasyna pozwolą ci na zawieranie zakładów na świece o dowolnej kwocie, więc wygrana kwota będzie co najmniej równa minimalnej tabeli, ale inne wymagają, abyś wygrał co najmniej 20 $.

W rogu układu obok linii Pass i linii Do not Pass zobaczysz duży czerwony 6 i 8. To jest czasami nazywane "Duże 6 i 8". Jest to jeden z najgorszych zakładów w kościach. Działa dokładnie tak, jak zakład na sześć lub osiem, ale zamiast spłacać w wysokości od 7 do 6, wygrywający zakład płaci tylko pieniądze. Jest to w zasadzie jako zakład frajera. Jedyne, co może ci się przydać, to to, że jeśli jesteś na swoim ostatnim lub dwóch żetonach i nie masz wystarczająco dużo pieniędzy, aby prawidłowo obstawić zakład na sześć lub osiem, możesz użyć Big 6 lub 8. Albo Jeśli decydujesz w ostatniej ułamkowej chwili, chcesz postawić 6 lub 8, a jest za późno, aby dać swoje pieniądze rozdającemu i nadal masz zakład na spadek, możesz szybko postawić zakład na Big 6 lub 8 siebie. Z wyjątkiem tych dwóch powodów, nigdy nie powinieneś zakładać tego zakładu.

Na planszy pomiędzy obszarem Come i linią Do not Pass zaznaczono ogromny obszar "Field9quot ;. Jest to zakład na jeden rzut, który obejmuje 2, 3, 4, 9, 10, 11 i 12. Jeśli którykolwiek z tych numerów trafi na następną rzut po postawieniu zakładu na Field, wygrywasz. Zwycięski zakład Field płaci nawet pieniądze, z wyjątkiem dwóch i dwunastu, które płacą podwójnie. Wciąż jest bardzo mało kasyn wokół tego potrójnego pola w polu, gdy zwoływane jest dwanaście.

Gdy poruszamy się dalej w kierunku środka układu, zauważysz dwa małe kółka połączone linią. Wewnątrz tych kół znajdują się litery E i C. The "E9 część; jest symbolem dla numeru 11. Zakład jedno rzutu na liczbę 11 jest popularnym zakładem wśród graczy craps i opłaca 15 do 1. Często używany slangowy termin dla tego zakładu to "Yo9quot ;. Po postawieniu zakładu, Stickman umieszcza go w jednym z okręgów oznaczonych literą E, która odpowiada pozycji gracza przy stole.

Małe kółko oznaczone "C9quot; to gdzie umieszcza się ogólny zakład na craps. Ten zakład jest czasami nazywany "Craps Check" lub "Any Craps" i jest za jedną rolkę. Gracz obstawia, że ​​kolejna rola będzie rzutem na craps (tj. 2, 3 lub 12). Jeśli zakład wygrywa, opłaca się od 7 do 1.

Wielu graczy robi te dwa zakłady jednocześnie, mówiąc coś takiego, "Cztery dolary C i E," ponieważ dają swoje pieniądze dealerowi. Oznacza to, że został postawiony zakład wynoszący 2 $ na jakiekolwiek kości i 2 $ na liczbę 11.

Zazwyczaj na środku prostokątnego obszaru znajduje się obszar zawierający zdjęcia kombinacji kostek, w których zakład Stick może postawić zakład Any Craps, jeśli gracz nie wykonuje zakładu craps w połączeniu z zakładem na 11.

W górnej części prostokątnego obszaru w środku układu zawierającego zdjęcia kombinacji kostek znajduje się obszar oznaczony "Seven9quot ;. Gracz może postawić zakład, że następny rzut będzie miał siedem i zostanie umieszczony w tym obszarze przez Stickman. Jeśli następny rzut to siedem, zwycięski zakład wypłaci 4 na 1. Ten zakład jest również znany w craps slang jako "Duży czerwony".

Zakłady w środku układu (omawialiśmy już kilka) są znane jako propozycje zakładów i mają najwyższą przewagę kasyna. Eksperci powiedzą ci, abyś unikał tych zakładów, ale wielu graczy w kości lubi robić je ze względu na wyższą wypłatę, jeśli masz szczęście i wygrasz jedno z nich.

Pod zakładem Any Seven na środku układu zobaczysz kilka zdjęć kombinacji kostek, które stanowią specjalne zakłady, które można w dowolnym momencie.

Pierwsze cztery kombinacje kostek poniżej obszaru Any Seven to zakłady Hardway. Zobaczysz parę trójki, parę czwórek, parę dwójki i parę piątek. Reprezentują twarde sześć, twarde osiem, twarde cztery i twarde dziesięć, odpowiednio.

Jako przykład tego, jak działają zakłady hardway, zakład na twardą szóstkę wygrywa, jeśli para trzech rzutów przed jakakolwiek inną kombinacją sześciu (4-2 lub 5-1) lub przed strzeleniem sevens. (Zakłady Hardway są automatycznie wyłączane na Come out, więc Come Out 7 nie ma na nie wpływu, chyba że gracz sprawdza swoje hardway "on9 część; lub "working9quot; przed rzutem na come out). Ale jeśli strzelec rzuca jakąkolwiek inną kombinacją, dodając do sześciu innych niż 3-3, lub jeśli zrywa, stratę na twardym torze. Przegrany zakład hardway może zostać zastąpiony w dowolnym momencie.

Wszystkie inne zakłady hardwayowe działają w taki sam sposób jak opisano powyżej.

Twarde szóstki i twarde osiem płacą 9 do 1, gdy wygrywają, a twarde cztery i twarde dziesięć płacą od 7 do 1.

Bezpośrednio pod zakładami hardway znajdziesz "Zakłady na rogi". Zakład na róg jest zakładem typu jeden rzut, który obejmuje dwa, trzy, jedenaście i dwanaście. Niezależnie od kwoty zakładów gracz jest dzielony równo pomiędzy te 4 zakłady, o ile jest równa. Tak więc zakład o wartości 8 dol. Oznaczałby, że 2 dolary były zakładem na dwa, trzy, jedenaście i dwanaście. Jeśli jednak gracz postawi na przykład nieparzystą kwotę, np. 5 USD, krupier umieści 1 $ na każdym numerze, ale gracz będzie musiał również wskazać, na który numer chce doliczyć dodatkową kwotę. Dlatego gracz powiedziałby coś takiego, "Róg, wysoki yo!" wrzucając rozdanie za 5 $ do rozdającego. Oznaczałoby to, że gracz chciał postawić 1 $ na każdą z liczb i dodatkowy zakład dolara na jedenastu.

Zakład na róg może być umieszczony w dowolnym momencie pomiędzy kolejkami i wygrywa, jeśli jedna z liczb w grupie Róg pojawia się przy następnej rzucie kości, w przeciwnym razie przegrywa. Wypłaty są takie same, jak gdyby numery były zakładami indywidualnie (które wszyscy mogą być). Jeśli dwie lub dwanaście rolek, gracz otrzymuje zapłatę 30 do 1. Jeśli trzy (czasami określane jako "Ace-Deuce9quot;) bułki, to płaci 15 do 1, tak jak to ma jedenaście.

Jak wskazałem powyżej, gracz nie musi obstawiać całego róg, ale może postawić zakład tylko na dwie lub dowolną inną pojedynczą liczbę w klaksonie.

W celu dalszego wyjaśnienia terminologii, gracz, który obstawia "Boxcars9quot; lub "Midnight9quot; stawia zakład na dwanaście.

ZA "World Bet" nie jest generalnie pokazany na układzie, ale jest dokładnie taki sam jak zakład Horn i działa dokładnie tak samo z wyjątkiem, że siódemka jest zawarta w grupie liczb wraz z dwoma, trzema, jedenastoma i dwunastoma. Jeśli siedem rzutów, to opłaca się 4 do 1, tak jak zakład Any Seven.

Ostatnim rodzajem zakładu, który zostanie omówiony, jest "Hop Bet". Do niedawna ten zakład nie był wyświetlany w układzie craps, ale zaczął pojawiać się w nowszych wersjach. Chociaż nie zostało to pokazane, było to zwykle akceptowane przez większość kasyn. Ale wciąż są kasyna, które nie rezerwują zakładów Hop.

Zakład A Hop jest zakładem na jedną walkę, a pewna kombinacja pojawi się przy następnym rzucie. Jeśli gracz przeskoczy 3-2, obstawia, że ​​przy następnym rzucie, 3 pojawi się na jednej z kości, a 2 na drugiej.

Zakład Hop wypłaca 30 do 1 wygrywającemu zakładowi na pojedyncze kombinacje 1-1, 2-2, 3-3, 4-4, 5-5 i 6-6. Z technicznego punktu widzenia opłaca się 30 do 1 dla wszystkich zwycięskich kombinacji, ale jeśli obstawiasz 4-3, musisz również obstawiać 3-4, ponieważ nie można powiedzieć, czy zwycięska kombinacja to 4-3, czy 3-4. Dlatego przeskakiwanie kombinacji innych niż pojedyncze kombinacje, które składają się na dwójkę i dwanaście, lub na twardą czwórkę, twardą szóstkę, twardą ósemkę lub twardą dziesiątkę, płaci 15 do 1.

Na marginesie lepiej jest wskoczyć do siódemki (jeśli jest to dozwolone), niż postawić zakład Big Red lub Any Seven. Zakład o wartości 6 $ na grę Any Seven zapłaciłby tylko 24 $, ale 6 $ z puli na 7 (który pokryłby wszystkie 3 możliwe kombinacje 5-2, 6-1 lub 4-3) zapłaci 30 $.

Aby postawić zakład Hop, ogłaszamy rozdającemu (tak jak rzucasz swoje pieniądze na stole), że jesteś, "Skacząc na siódemkę." To spowoduje, że krupier automatycznie podzieli Twój zakład z 3 możliwych kombinacji na siedem. Możesz też przeskoczyć indywidualną kombinację, mówiąc: "Przeskakując 6-2."

Obejmuje to wszystkie zakłady przedstawione na typowym układzie kart, a niektóre nie.

Przy 1,4% krawędź domu na craps jest jedną z najniższych w każdej grze kasynowej. Jedyne gry z mniejszymi przewagami to baccarat i być może blackjack (w zależności od specjalnych zasad obowiązujących w kasynie, od kasyn). Craps oferuje również jedyny zakład w kasynie, który opłaca się po prawidłowych kursach. Chodzi mi oczywiście o zakład, który możesz obstawić po zakładzie Pass, Do not Pass, Come lub Do not Come trafia do numeru pudełka.

Inną rzeczą, która sprawia, że ​​craps jest tak atrakcyjną grą, jest potencjał, który oferuje gracz z ograniczonymi funduszami, by wygrać dużą wygraną. Nie zdarza się to często, ale od czasu do czasu uderzają pioruny.

A jeśli jesteś graczem, który szuka dużego wyniku, który nie może być zadowolony z niczego mniejszego niż wielokrotne pomnożenie stawki, to jest kilka rzeczy, o których powinieneś pamiętać. Twoja najlepsza szansa to zrobienie "Czy Side" zakłady. Mam tu na myśli zakłady Pass Line z towarzyszeniem zakładów Come lub zakładów typu Place. Ale zanim zaczniesz zakłady, jest jeszcze coś, co powinieneś wziąć pod uwagę.

Craps to gra cykliczna, a każda tabela przechodzi przez cykle zarówno w długim, jak i krótkim okresie. Stół może być ogólnie ciepły przez pewien czas (co oznacza, że ​​kilka liczb pudełek jest przenoszonych pomiędzy siódemkami), ale może wystąpić tu kilka krótkich rzutów. Lub może być generalnie zimny (co oznacza, że ​​bułki są generalnie krótkie, a kilka numerów pudełek jest rzucanych i powstaje niewiele punktów). Normalny stan stołu jest niepewny, kiedy możesz zobaczyć kombinację krótkich rzutów od 2 do 5 rzutów kostką, średnich rzutów od 5 do 8 rzutów i dłuższych rzutów od 9 do 15 rzutów. Duża rolka do robienia pieniędzy (czasami nazywana a "hand9quot;) częściej pojawia się na ciepłym lub zmiennym stole niż zimny stół. Dlatego wybór tabeli jest czynnikiem.

Aby znaleźć odpowiedni stolik do zagrania, powinieneś poszukać stołu, który jest co najmniej w połowie pełen graczy, może więcej. Oczywiście, jeśli jest weekend w czasie prime time, wszystkie stoły mogą być zablokowane, ale mówię o tym w normalnych warunkach gry. Obserwuj graczy, czy są dość zadowoleni i ogólnie mają dobry nastrój. Ponieważ większość graczy gra na stronie Do, oznacza to, że wygrywali co najmniej tyle, że nie są zniechęceni. Szukaj również pieniędzy w stojakach gracza, a także pieniędzy na stole w postaci zakładów Come and Place. Nie powinieneś widzieć więcej niż jednego, a może dwóch graczy wykonujących zakłady Do not Pass lub Do not Come. Jeśli wszystkie te pozytywne znaki istnieją, możesz mieć stół z potencjałem.

Gdy znajdziesz stół, w którym czujesz się dobrze, musisz zdecydować o planie ataku. Najbardziej matematycznie rozsądne zakłady, które możesz wykonać, gdy wybierasz się na wielkie zabójstwo, to zakłady Pass Line i Come z kursami. Niektóre kasyna umożliwiają ci przyjmowanie zakładów na zakłady Pass i Come do 20 razy więcej niż pierwotny zakład. Większość pozwala na co najmniej 5-krotne szanse i praktycznie wszystkie pozwalają na co najmniej podwójne kursy. Możesz znacznie zmniejszyć przewagę kasyna, jeśli kasyno zezwala na 20-krotne szanse, a nawet 5-krotność kursów bardzo pomaga. Jednak przyjmowanie maksymalnych dozwolonych kursów (jeśli możesz sobie na to pozwolić) zawsze zwiększy twoje szanse na dłuższą metę.

Zakłady Pass Line i Come mogą być tak agresywne, jak pozwala twój bankroll. Możesz rozpocząć od postawienia zakładu Pass Line, a po ustaleniu punktu, przyjąć maksymalne kursy. Następnie wykonaj zakład Come z każdą rolką kostki i biorąc maksymalne kursy na te zakłady, które idą do numerów skrzynek. Po wygraniu 3 lub 4 zakładów Pass lub Come, możesz zwiększyć wielkość zakładów Pass i Come o 1 jednostkę i kontynuować ten proces okresowych zakładów, aż do momentu, w którym strzelec się odrzuci. Jeśli zdarzy ci się wejść do gorącej rolki od 30 do 40 numerów między siódemkami, możesz wziąć sporo gotówki. Ale nie bądź chciwy, gdy gorąca rolka się skończy, opuść stół i przejdź bezpośrednio do klatki kasjera.

Jeśli nie masz wystarczająco dużo bankrolli, aby obstawiać przy każdym rzucie kostką, bardziej zachowawczym podejściem byłoby postawienie zakładu Pass Line z kursami (nawet pojedyncze kursy są OK, aby rozpocząć). Po ustaleniu punktu spróbuj zdobyć 2 zakłady Come na liczby i weź po jednym kursie. Następnie, za każdym razem, gdy zakład Pass Line lub zakład Come wygrywa z kursem, zwiększ ten zakład o 1 jednostkę i wykonaj kolejny zakład Pass lub Come i ponownie weź pojedynczy kurs. Za każdym razem, gdy zakład wygrywa, kontynuuj zwiększanie go o 1 jednostkę i przyjmuj pełne pojedyncze kursy, dopóki nie wygrasz zakładu, który jest 3 razy większy od pierwotnego zakładu. Następnie zacznij od pojedynczego zakładu Pass lub Come (bez względu na sytuację) i rozpocznij proces od początku. Kiedy dostaniesz zakład do poziomu 3 i zmniejszysz go do 1 jednostki zakładu po raz trzeci, od tego momentu nigdy nie odstawiaj swoich zakładów ponownie. Do tego czasu zamkniesz dobry zysk i wszystko od tego momentu zostanie ponownie zainwestowane w jeszcze większą wygraną.

Niektórzy gracze wolą używać zakładów typu Place niż Pass Line lub Come. Zaletą zakładu Place jest to, że nie przegrywa z rzucie na craps i wygrywa po raz pierwszy liczbę trafień, zamiast czekać na powtórkę w celu zebrania. Kolejną zaletą zakładów typu Place jest to, że nie przegrywają z wynikiem 7, chyba że gracz je wykonuje, ale zakłady Come są. Zakłady na miejsce nie płacą jednak prawidłowych kursów, więc nie są tak matematycznie poprawne, jak zwykłe zakłady Pass i Come. Z drugiej strony zakład typu Place może zostać usunięty w dowolnym momencie, dzięki czemu gracz zyskuje większą elastyczność. Zakłady Pass and Come są zakładami kontraktowymi, a po ich dokonaniu nie można ich odebrać, mimo że kurs zakładów może być taki sam.

Najczęściej stosowaną strategią wygrywania dużej wygranej z zakładami typu Place jest umieszczanie wszystkich numerów pól lub tylko tych znanych jako "Wewnątrz liczb" (5, 6, 8 & 9). Po postawieniu zakładów, po raz pierwszy liczba trafień, gracz będzie umieścić te pieniądze z powrotem w swoim stojaku. Następnym razem, gdy ta sama liczba trafi, gracz zwiększy swój zakład, nakazując dealerowi, aby podniósł 1 jednostkę. Na przykład, zakład o wartości 6 USD na 8 zostanie naciśnięty do 12 USD lub 2 jednostki 10 USD na 9 zostanie naciśnięty do 15 USD. Od tego momentu gracz będzie na przemian mierzył zyski, gdy liczba trafi i podniesie ją. Aby być jeszcze bardziej agresywnym, gracz może wcisnąć wygrywający zakład do końca (lub złożyć go), co praktycznie podwaja jego zakład na Place co drugi raz, kiedy liczba trafi.

Bardziej konserwatywnym podejściem do tej metody gry byłoby odjęcie wszystkich zysków od trafień na kartach, dopóki całkowita suma zainwestowanych graczy nie zostanie zwrócona, a następnie zacznie się naprzemiennie naciskać i przyjmować zysk za każdym razem, gdy trafi numer pudełka. Ponadto, po tym jak liczba zostanie naciśnięta przez 3 jednostki, można ją zmniejszyć do 1 jednostki po wygranej na poziomie 3 jednostek, a następnie kontynuować zbieranie i naciskać do końca rzutu strzelca.

Nawet jeśli grasz o potwory z tymi strategiami, nigdy nie powinieneś naciskać ani zwiększać swoich zakładów w nieskończoność. Zawsze powinieneś obniżyć swoje zakłady w pewnym momencie, aby zapewnić miły zysk. Gracze, którzy tego nie robią, zastanawiają się, dlaczego nigdy nie wygrywają.

Korzystne jest również kupowanie 5 i 9 zamiast umieszczania ich, jeśli zakład osiągnął poziom 25 $ lub więcej. Kup 4 i 10, jeśli obstawiasz 15 USD lub więcej. Nawet przy 5% prowizji naliczonej przy wygrywających zakładach Kup, nadal jest to lepsza oferta, ponieważ dostajesz prawidłowe kursy na zakłady Buy. Nigdy jednak nie kupuj 6 lub 8.

Jak już wspomniałem wcześniej, kiedy większość strzelanek toczy tylko 2 do 6 numerów przed siódmą, jesteś na zimnym stole. Prawdopodobnie nie będziesz miał dużej wygranej na zimnym stole, który możesz mieć, gdy stół jest gorący i przetaczać wiele liczb między siódemkami. Ale nadal możesz zarobić całkiem niezłe pieniądze, grając w Do not Side (tj. Robienie zakładów Do not Pass i Do not Come lub Lay).

Typową agresywną strategią zimnego stołu jest postawienie zakładu Do not Pass, a gdy punkt zostanie ustalony, połóż przeciw nim maksymalne szanse. Następnie wykonaj jeden lub dwa zakłady typu Do not Come i określ maksymalne kursy. Jeśli te zakłady zostaną utracone, nie obstawiaj ponownie, aż do następnej strzelanki.

Bardziej konserwatywnym podejściem byłoby postawienie zakładu Do not Pass i postawienie podwójnych zakładów. Śledź to przez dwa zakłady Do not Come bez żadnych szans. Gdy wszystkie trzy zakłady zostaną ustalone, odrzuć zakłady z zakładu Do not Pass. Więc nie rób więcej zakładów na tę strzelankę.

Istnieje kilka odmian tych strategii i to od gracza zależy, czy przyjmie on podejście, z którym jest mu wygodnie. Poziom komfortu zależy od tego, jak agresywny lub konserwatywny może być gracz, a także od tego, z jakim kapitałem ma pracować. Nigdy nie przegrywaj swojego bankrolla. Większość graczy woli strategię, która utrzyma je w grze wystarczająco długo, by mogło się wydarzyć coś dobrego.

Podczas grania Do not Side na zimnym stole, niektórzy gracze wolą robić lay bety. Istnieje kilka korzyści z robienia zakładów typu "lay". Najbardziej oczywiste jest to, że gracz może postawić na dowolną liczbę, którą wybierze w dowolnym momencie (lay zakłady wygrywa, gdy 7 rolek). Ponieważ zakład "lay" jest umieszczony bezpośrednio za numerem, nie jest on wystawiony na zakłady 7 lub 11. Zakłady Do not Pass i Do not Come tracą 22% czasu na wyjściu z powodu rzutu 7 lub 11 .

Kolejną zaletą zakładu lay jest to, że płaci on prawidłowe kursy na zwycięskie zakłady. Dom ma jednak 5% prowizji. Ale fakt, że zakład może w dowolnym momencie zająć dowolną liczbę, jest korzystny dla gracza, ponieważ może on spoczywać na liczbie, która może być "sleeping9 część; (nie trafiając) w tym czasie. Również liczby Do not Pass i Do not Come będą miały tendencję do trafiania w liczby, które są trafione, aw rezultacie będą częściej tracić (przez liczbę wyrzuconą przed 7 rzutami) niż rozsądnie postawiony zakład typu lay.

Właśnie gra, aby wygrać

Jeśli gracz niekoniecznie będzie wygrywał dużą wygraną przy stole do gry w kości, ale generalnie wolałby zwiększyć swoje szanse na wygraną, może po prostu użyć zakładu Miejsce i Lay. Ponieważ gracz ma całkowitą kontrolę nad tymi zakładami przez cały czas, może umieścić kilka liczb i po prostu przerzucić 1 lub 2 trafienia, a następnie wycofać swoje zakłady. Lub, jeśli czuje, że 7 jest blisko, może zrobić zakład nieśpieszny. W The Guru's Professional Craps System wyjaśniam, jak używać tych zakładów, aby wygrywać konsekwentnie. Pokażę ci również, co zdarza się na stole do gry w kości i jak często masz dobre pojęcie o tym, co się wydarzy, nawet zanim to się stanie.

Jeśli zdecydujesz się na zakłady Do not Pass i Do not Come, nie popełniaj tego błędu. Mimo że możesz w dowolnym momencie wybrać zakład Do not Pass lub Do not Come, nigdy nie powinieneś tego robić. Gdy zdobędziesz te zakłady za 7 i 11, które przeszły na pewną liczbę, szanse są na twoją korzyść od tego momentu. Jednak czasami stół nagle się rozgrzeje, a siódemka nie pojawi się, kiedy się tego spodziewasz, i masz złe przeczucie, że jeśli odejdziesz z zakładu Do not Pass lub Do not Come, nic na pewno nie stracisz. W tym przypadku, zamiast wybierać opcję Nie zakładaj, po prostu Umieść ją również. W ten sposób nie można stracić; będziesz mieć pewność, że wygrasz coś, choć może to niewiele. Na przykład, jeśli masz zakład "Do not Come" o wartości 20 $ na 6. Możesz postawić się w sytuacji, w której nie możesz przegrać, umieszczając 6 za 18 $. Jeśli 7 rzutów i twój zakład Do not Come wygrywa, wygrywasz 2 $. Jeśli masz 6 rolek, płacisz 21 USD, więc wygrywasz 1 $. Tak czy inaczej wygrasz. Niektórzy początkujący gracze zauważyli tę sytuację i starali się zbudować wokół niej cały system, ale nie będzie on działał przez dłuższy czas, ponieważ nie możesz wygrać wystarczająco dużo, aby nadrobić to, co stracisz do 7 i 11, próbując dostać Dona. t Zakłady Pass i Do not Come na numery pól.

Omówione tutaj strategie są jednymi z najbardziej podstawowych wypróbowanych i prawdziwych i dadzą ci szansę na osiągnięcie dużego wyniku lub po prostu pójdą do domu z większą ilością pieniędzy niż do kasyna.

Informacje dostarczone przez Guru Hazardu. GoneGambling rozciąga się dzięki Guru Hazardu za zapewnienie powyższych reguł gry i informacji.

dla aplikacji naukowych

Zasady gry: W grze Craps, gracze rzucają kośćmi. Liczy się tylko suma punktów: liczba od 2 do 12 strzelec wykonuje walcowanie. Poniżej, zdobyć lub utrata odnosi się do strzelca. Inni gracze mogą obstawiać przeciwko lub przeciwko strzelcy.

    Strzelec rzuca dwoma kośćmi, aby zdobyć pierwsza suma

Jeśli pierwsza suma wynosi 2, 3 lub 12, przegrywa strzelca

W przeciwnym razie, jeśli pierwsza suma jest 7 lub 11, wygrywa strzelanka

W przeciwnym razie pierwsza suma staje się punkt

Teraz ciągle tarzaj się

Strzelec rzuca dwoma kośćmi, aby zdobyć nowa suma

Jeśli nowa suma równa się punkt, strzelanka wygrywa

W przeciwnym razie, jeśli nowa suma równa się 7, strzelanka traci

W przeciwnym razie strzelec ponownie rzuca

Powyższe jest najprostszą formą Craps na ulicy. Dla zasad bardziej skomplikowanych kasyno w kościach zobacz: Casino craps.

Program Java do symulacji craps: Oto prosty program w języku Java, który naśladuje powyższe reguły:

Craps Rules - Jak grać w Craps

Jeśli jesteś nowy w grze Craps, gra może wydawać się nieco skomplikowana i dość gorączkowa - wiele akcji dzieje się od razu, ponieważ zakłady w Craps mogą zostać wykonane w dowolnym momencie rundy. Chociaż możesz zagrać w craps, znając tylko kilka zakładów, możesz mieć więcej zabawy i trochę zmienić, gdy znasz wszystkie dostępne opcje zakładów oraz jak i kiedy je umieścić. Przechodząc przez zasady craps i zakład gry przez zakład wkrótce będziesz wiedział, jak grać w craps jak profesjonalista i być gotowym do grania w ekscytujące klasyczne kasyno online.

Craps Rules - Podstawy gry w kości

W grze online w kasynie na komputery stacjonarne i komórkowe, a także w grach na żywo, gracze kładą zakłady na wynik rzutu kostką. W grze używane są dwie sześciostronne kości. Gracz, który rzuca kostką nazywa się "strzelcem", a jeśli grasz w kasynie na żywo, każdy gracz przy stole może mieć możliwość rzutu. Kostki są przekazywane przeciwnie do ruchu wskazówek zegara po każdej nowej rundzie.

1) Strzelec wybiera dwie kości do rzutu.

2) Strzelec musi wykonać zakład Pass Line - na linii Pass lub Do not Pass (wkrótce przejdziemy przez to, co to oznacza). Inni gracze przy stole również stawiają zakłady.

3) Strzelec rozpoczyna rundę odrzucając kostki z przeciwległej ściany stołu. Pierwsza rolka strzelca znana jest jako rzut wypadowy.

Tak jak powiedzieliśmy, strzelec musi wykonać zakład Pass lub zakład Do not Pass przed pierwszym rzutem - rzutem na come-out. Jeśli rzut wypadnięcia wynosi 7 lub 11, zakład Pass wygrywa, a zakłady Do not Pass przegrywają. Ten scenariusz kończy rundę. Jeśli rzut wypadnięcia wynosi 2, 3 lub 12, zwane również "craps", linia pass przegrywa, a linia do not pass wygrywa (w niektórych kasynach 12 oznacza remis, a zakład zostaje zwrócony gracz.) To również kończy rundę.

Jeśli rzut wypadnięcia wynosi 4, 5, 6, 8, 9 lub 10, wtedy ta konkretna liczba staje się punktem gracza. Handlarze przy stole umieszczają krążek na tym konkretnym numerze na stole. Strzelec kontynuuje rzut kostką, dopóki nie wyrzuci punktu o wartości 7. Jeśli liczba punktów zostanie wyrzucona, wtedy gracze z linii bramkowej wygrywają, a gracze z Do not Pass przegrywają. Jeśli 7 zostanie wyrzuconych, zakłady Pass line przegrywają, a zakłady Do not Pass wygrywają.

Jak grać w Craps - popularne zakłady

Mimo że istnieje wiele zakładów do wyboru, gdy już będziesz musiał wiedzieć, jak grać w popularne bety w craps, możesz zacząć grać praktycznie od razu, aż do momentu, w którym zrozumiesz grę.

Pass Line: Zakłady pass line to najłatwiejsze zakłady na craps. Kiedy obstawiasz na linii bramkowej, obstawiasz, że 7 lub 11 będzie wynikiem rzutu na come-out. Jeśli strzelec wyrzuci 7 lub 11 na rzucie, podwoisz pieniądze.

Jeśli strzelec wykona rzut o wartości 4, 5, 6, 8, 9 lub 10, wówczas punkt zostanie ustalony. Kiedy obstawiasz linię Pass, chcesz, aby ten numer punktu został ponownie wyrzucony (zanim strzelec wykona rzut 7). Jeśli strzelec trafi na liczbę przed wyrzuceniem 7, twój zakład linii Pass jest podwojony.

Do not Pass Line: Zakłady Do not Pass są przeciwieństwem zakładów Pass line. Kiedy stawiasz zakład Do not Pass, w zasadzie obstawiasz przeciwko strzelanemu. Chcesz, aby strzelec zgniótł (rzuć 2, 3 lub 12) na rzucie na rzut. Jeśli punkt zostanie ustanowiony na rzucie na come-out, to twój cel jako gracza Do not Pass polega na tym, aby strzelec wyrzucił 7, zanim uderzy w ustalony numer.

Przyjdź zakłady: Zakład A Come jest jak zakład Pass Line, ale może zostać wykonany w dowolnym momencie po tym, jak zostanie wykonany punkt. Jeśli strzelec wykona 7 lub 11 po wykonaniu zakładu Come, wygrywa zakład Come. Jeśli strzelec wykona 2, 3 lub 12 po tym, jak zostanie złożony zakład Come, zakład Come wygrywa.

Jeśli strzelec wykona dowolną inną liczbę, która staje się twoim numerem punktowym i jeśli ta liczba zostanie wyrzucona, zanim strzelec wykona rzut o wartości 7, zakład Come wygrywa. Jeśli 7 zostanie wyrzucone przed liczbą, zakład Come wygrywa. Ten zakład płaci nawet pieniądze.

Do not Come: Jest to przeciwieństwo zakładu Come. Jest również tworzony w dowolnym momencie po tym, jak został wykonany. Zakłady "Do not Come" wygrywają, jeśli strzelec wyrzuci 2 lub 3 po ustaleniu punktu (wynik 12 oznacza remis). Jeśli jakakolwiek inna liczba zostanie wyrzucona, która stanie się twoim numerem punktowym, wtedy siódemka musi zostać wyrzucona zanim ta liczba zostanie powtórzona ponownie, aby zakład Do not Come wygrał.

Zakłady: Jest to zakład poboczny, który można postawić tylko po dokonaniu zakładu Pass, Do not Pass, Come lub Do not Come. Nie zobaczysz tego zaznaczonego na stole, ale robisz to, umieszczając żetony bezpośrednio za pierwotnym zakładem. Masz "szanse", kiedy już złożyłeś zakład Pass lub Come, a Ty "kłaść zakład", gdy wykonałeś zakład Do not Pass lub Do not Come.

W zależności od tego, jaki jest twój pierwotny zakład, bierzesz / układasz szanse na to, czy numer punktu lub 7 zostanie wyrzucony jako pierwszy. Na przykład, jeśli złożyłeś zakład Pass i bierzesz zakład, wygrywasz zakład, jeśli liczba punktów zostanie wyrzucona przed 7. Jeśli Twój pierwotny zakład wygrywa, Twój zakład wygrywa. Zakład obstawiania może zostać wykonany w dowolnym momencie, usunięty w dowolnym momencie, a także może zwiększyć lub zmniejszyć kwotę zakładu w dowolnym momencie gry.

Istnieje również limit zakładów, który wynosi 2-3-krotność pierwotnego zakładu. Jeśli postawiłeś 20 $ na zakład "nie przyjść", możesz wyłożyć kursy do 40 $ za 2-krotność pierwotnego zakładu, lub 60 $ za 3-krotność pierwotnego zakładu, w zależności od kasyna.

Kursy płacą od 2 do 1 za punkty 4 i 10, od 3 do 2 za punkty 2 i 9 oraz od 6 do 5 za punkty 6 i 8.

Jak grać w Craps - Zakłady na jedną walkę

Po odejściu od tego, jak zagrać w craps zakłady na jedną walkę, mogą zostać wykonane w dowolnym momencie w trakcie rundy i są umieszczane w obszarze układu craps, w którym widać obrazy kombinacji kostek, jak pokazano na poniższym obrazku. Powinieneś zawsze pamiętać, że te zakłady oferują dość sporą przewagę kasyna i nie są polecane przez ekspertów od craps. Ucząc się, jak grać w craps zakłady na jedną walkę, możesz używać ich oszczędnie w grze, dodając trochę emocji.

Te zakłady to grupa pojedynczych zakładów znalezionych razem na stole. Zakłady z propozycjami zazwyczaj mają bardzo wysoką przewagę kasyna, więc powinieneś zagrać tylko raz na jakiś czas, gdy chcesz trochę akcji, gdy czekasz na stojące zakłady.

Three (Ace Deuce): Wygrywa, jeśli strzelec wyrzuci 3 i płaci 15 do 1.

Dowolna 7 (duża czerwona): Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut 7 i zapłaci 4 na 1.

Any Craps (Three way): Wygrywa, jeśli strzelec wyrzuci 2, 3 lub 12 i płaci 7 do 1 za każdą liczbę.

Dwie kości lub asy (Snake Eyes): Wygrywa, jeśli strzelec wyrzuci 2 i płaci 30 do 1.

Dwanaście Craps (Boxcars or Midnight): Wygrywa, jeśli strzelec wykona rzut 12 i zapłaci 30 do 1.

Jedenaście (Yo): Wygrywa, jeśli strzelec rzuca 11 i płaci 15 do 1. To jest nazywane yo zamiast jedenastu, aby uniknąć zamieszania, ponieważ jedenaście dźwięków przypomina siedem.

Craps and Eleven (C.&MI): Ten zakład jest od czasu do czasu zaznaczony po stronie pól zakładów propozycji na stole jako C&E. Jest 16 kółek oznaczonych literą C lub E, które pasują do wszystkich 16 graczy przy stole do gry w kości. Ten zakład dodaje jedenasta do zakładu Any Craps, dzięki czemu wygrywasz, jeśli jedenastka zostanie wyrzucona lub jeśli jedna z liczb w kości zostanie wyrzucona. Wypłata wynosi 7: 1, jeśli zostaną wyrzucone jakiekolwiek liczby craps 12,3 lub 2, a 15: 1, jeśli jedenastka zostanie wyrzucona. Całkowita przewaga kasyna wynosi 11,11%. Ponieważ 50% twojego zakładu jest na każdym Any Craps i Eleven, stracisz połowę swojego pierwotnego zakładu, ponieważ zawsze przegrywa.

Róg (2,3,11 lub 12): Zakład Horn obstawia albo 2,3,11, albo 12, które są rzucane na następny rzut kostką. Ten zakład znajduje się na środku stołu z propozycjami zakładów. Zakłady są dzielone między każdą liczbę. Na przykład, jeśli postawisz 8 $, wtedy 2 $ przejdzie na każdy numer. Jeśli jedna z liczb zostanie wyrzucona, 2 i 12 zapłacą 30 do 1, a następnie 3 i 11 zapłacą 15 do 1. Następnie różnica między zakładem Horn a C&Zakład E polega na tym, że wszystkie liczby mają swoje odrębne wypłaty, podczas gdy wszystkie liczby craps mają łączną wypłatę 7: 1.

Horn High Bets: Jesteś w stanie podwoić swój zakład na jeden z numerów zakładów na Horn, podając jeden z numerów Hornów jako numer High Horn. Kiedy stawiasz zakłady na 5 $ wielokrotności, czyni to zakład łatwiejszym, dzięki czemu możesz wyznaczyć jedną jednostkę dla każdego numeru i dodatkową jednostkę na jednym z nich. Na przykład, jeśli umieścisz Horn High na 11, 2 $ zostanie umieszczone na 11, a 1 $ na każdym 2,3 i 12. Jeśli 11 zostanie wyrzucona, otrzymasz dwa razy więcej wypłat minus trzy dolary przegranych zakładów. Musisz podać, który numer chcesz jako wysoki, gdy stawiasz zakład klaksonu. Jeśli jeden z pozostałych numerów zostanie wyrzucony, a nie Twój wysoki, otrzymasz jedną wypłatę minus 4 $.

World or Whirl Bet: Nie znajdziesz tego zakładu na stole do gry w kości, ale wielu graczy lubi postawić ten zakład. Jest to kombinacja zakładu Horn i Any Seven, który składa się z pięciu pojedynczych zakładów, a jego stawka jest równa wielokrotności 5 $, tak jak zakład Horn High, aby było łatwiej. Jeśli strzelec wyrzuci na przykład 7, wtedy ten zakład wygrywa, a pozostała czwórka przegrywa. Wypłata dla 7 wynosi 4: 1, a pozostałe są takie same jak zakład Horn.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

+ 9 = 17

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

map