gra hopa

gra hopa

iPhone 4s Kullananlar Dikkat! - Akıllı TV • 625 Görüntülenme

buz içinde ayak serinletti - Frhtzkan • 155 Görüntülenme

SEVİMLİ KEDİLER - esma basaran • 83 Görüntülenme

Mart Ayı Yaklaşır Kedilerin Harlem Shake Dansı - Akıllı TV • 1 B Görüntülenme

sírt üstü sürünen kedi - Frhtzkan • 143 Görüntülenme

Sarıyer Belediye Meclisi 5 Mart Oturumu - Akıllı TV • 477 Görüntülenme

Hİle - Akıllı TV • 157 Görüntülenme

rezidans nasıl yapılır - Frhtzkan • 409 Görüntülenme

bandicam 2017-12-08 17-31-50-652.avi - Furkan Önder • 110 Görüntülenme

Metalci bebek - Akıllı TV • 166 Görüntülenme

Wyzwania związane z projektem gry HOPA: Zginanie ograniczeń gatunku

Usiądź wygodnie i zrelaksuj się jak nasz kolega Vladimir Smolyakov, młodszy projektant gier, opowiada o różnych technikach, których używamy, aby nadać naszym grom trochę dusz.

Dyskutując o jakiejkolwiek formie rozrywki, prędzej czy później dotyka tematu gatunków. Gry wideo nie są wyjątkiem od tej reguły - to tylko kwestia praktyczności. Gatunki ułatwiają konsumentom znalezienie pożądanego produktu, a dla programistów takich jak my definiujemy ogólny kierunek naszego produktu i typ odtwarzacza, który go konsumuje.

Po nałożeniu, reguły i granice gatunków stają się dla naszych twórców gryzmołą bolączką. Ograniczają swoje "słownictwo" do ustalonej liczby opcji, które często nie pozwalają na pełne osiągnięcie pożądanych efektów.

To nie jest problem specyficzny dla HOPA. Bez względu na to, gdzie spojrzysz przez krajobraz gier wideo, zobaczysz wiele przykładów gięcia gatunków, określania gatunków i gier na nowo definiujących gatunek. Część z nich jest z pewnością motywowana przez twórców wizjonerskich talentów i chęcią wprowadzania innowacji, ale po części jest to po prostu wynikiem tego, że wielu projektantów gry drapie się w głowę i myśli: "Boże, co mam teraz zrobić?"

W tym artykule omówimy gry z gatunku HOPA i projektantów gier z przeszkodami na co dzień, kiedy staramy się go ewoluować.

Podstawy gier HOPA: Krótka historia

Możemy śledzić korzenie gier HOPA aż do starych gier przygodowych Point and Click (PNC) - Day of the Tentacle, The Secret of Monkey Island i, niewątpliwie, serii Broken Sword. Chociaż przygody PNC były kreskówkowe i łatwe do uchwycenia, wciąż były skierowane do "rdzennej" publiczności - graczy w każdym wieku, poświęconych ściskaniu każdej gry PNC na sucho z jej tajemnic i rozwiązywaniu łamigłówek, które rzucają na nie deweloperzy.

Day of the Macka w całej jego pikselowej chwale! Zwróć uwagę, jak dobrze ta przestarzała gra się starzeje! (prawa autorskie: Lucas Arts)

Oczywiście, w miarę jak przemysł zyskiwał na popularności, nowy typ graczy odczuwał atrakcyjność tego popularnego medium, co spowodowało wzrost liczby zwykłych graczy. Potrafili poświęcić znacznie mniejszą część swojego czasu, gracze ci szukali tego samego doświadczenia i opowiadania, ale na bardziej wybrednym poziomie trudności i krzywej uczenia się. To właśnie tam gry HOPA znalazły swój dom.

Początkowo istniały gry typu Hidden Object - swobodne, krótkie gry, w których gracze szukają określonych elementów w obrazie i przechodzą do przodu, wykonując każdą scenę. Fabuła została uproszczona na rzecz krótkich serii zabawnej rozgrywki. Z czasem deweloperzy zaczęli ulepszać formułę i ulepszali mechanikę, taką jak nieprzerwana rozgrywka od sceny do sceny, zagadki i bardziej zawiłe historie, które powoli rozwijają się wraz z postępem gracza.

To prowadzi nas do miejsca, w którym stoją dzisiaj gry HOPA - imponujące wizualnie wrażenia z wciągającą fabułą, pełną detali i wiedzy, a także skomplikowane łamigłówki i rozgrywka, z którymi chcemy przesuwać kopertę w nowych kierunkach. Niestety, istnieje wiele sposobów na to, że może się to powtórzyć.

Pierwszą przeszkodą, którą napotykamy podczas burzy mózgów pod kątem nowych pomysłów, jest fakt, że działamy w ramach gier casual, a my po prostu nie możemy stosować tych samych zasad, które są widoczne w podstawowej branży gier.

Podstawowe gry są skierowane do graczy, którzy nie traktują gier lekko. To nie jest tylko forma rozrywki dla nich, ale hobby, które wymaga dużo czasu i poświęcenia. Dla niektórych może to być nawet źródło dochodu. Ta publiczność oczekuje, że ich gry będą trudne, a także wystarczająco długa i głęboka, aby uzasadnić cenę.

Z drugiej strony, gry casual są formą rozrywki, którą można rozkoszować się podczas jednego posiedzenia. Podczas gdy podstawowe gry traktują pokonanie pozornie niezwyciężonego wyzwania jako nagrodę samą w sobie, przypadkowy projektant gry ma na celu zapewnienie ciągłego przepływu zabawy przez całą grę, wzmacniając nieco trudność, tak aby gracz miał poczucie postęp.

Z tego powodu nie widzimy elementów gier RPG (RPG) w grach HOPA, ani nie zmuszamy naszych graczy do przeszukiwania forów w celu rozwiązania celowo abstrakcyjnych zagadek, ani wprowadzania złożonych systemów ekonomicznych w grze . Wyobraź sobie, że musisz przebrnąć przez zadania pobierania, aby stać cię na łomowy przedmiot u najbliższego sprzedawcy w grze!

W związku z tym byłoby bardzo naiwnie istnieć w "przypadkowej bańce do gier", niepomny na najnowsze trendy. W końcu, jako projektanci gier, naszym celem jest dostarczanie naszym fanom najbardziej satysfakcjonujących wrażeń. I choć nie zawsze się trzymają, nie możemy pomóc, ale biernie wchłaniamy mechanizmy, które widzimy w grach podstawowych i staramy się przybliżyć je naszym odbiorcom.

Na przykład: dorastając z komiksami i filmami fantasy, uwielbiamy ideę przeciętnego Joe otrzymującego super moce (w wyniku tragedii, oczywiście) i wykorzystując je dla większego dobra. Istnieją tysiące gier, które eksplorują to pojęcie, od ogromnych tytułów RPG do superbohaterów filmowych. Ale w jaki sposób pobłogosławimy naszych własnych graczy tą samą mocą, dając im to uczucie siły?

Dlaczego, dzięki specjalnym funkcjom!

Gdy smok atakuje nas, użycie artefaktu "Złote Serce" jest jedynym sposobem, aby go zatrzymać.

Ponieważ jesteś na naszym oficjalnym blogu, wykorzystam moje szanse i założę, że znasz Myths of the World, franczyzę, która w ramach swojej podstawowej mechaniki nadaje supermoce (PC) forma szybkich, ale wymagających łamigłówek. Raz na jakiś czas gracz może uwolnić magiczne moce komputera, aby pozbyć się pozornie niepokonanego potwora lub przejść przez przeszkodę, której nie można pokonać. Nie tylko to, ale także skupiamy się na upewnieniu się, że każda instancja rzucania czarów jest trudniejsza niż ostatnia i oferuje znacznie silniejsze poczucie nagrody.

W podstawowych grach rozwój interesującego bohatera zajmuje ogromną ilość czasu i istnieje wiele czynników, które wpływają na końcowy wynik. Bohater musi wyglądać niepowtarzalnie i wyróżniać się z tłumu, tj. Złapać oko, gdy przegląda półki z grami wideo. Muszą posiadać powiązane cechy, aby gracze mogli się z nimi połączyć i łatwo zanurzyć się w grze. Wreszcie postać musi ewoluować w całej opowieści, aby mogła mieć jakikolwiek wpływ na gracza.

Ale w jaki sposób odnosi się do (zazwyczaj) bez płciowej, pozbawionej głosu postaci, która, częściej niż nie, nigdy nie jest widoczna na ekranie?

Cóż, można się spierać, że w tym miejscu zaczyna się rozgrywka, a to częściowo prawda. Nie możemy sobie pozwolić na moralnie niejednoznaczny komputer, ponieważ nie ma sposobu na ich wykupienie lub przynajmniej wyjaśnienie niektórych działań (coś, co jest rutyną w podstawowych grach). Mając to na uwadze, musimy zawsze upewnić się, że działania PC odzwierciedlają jego osobowość: doświadczony detektyw nie przypadkowo zanieczyszcza miejsce zbrodni, a kochanek szukający porwanej lepszej połowy nie flirtowałby z pierwszym NPC, którego spotkają .

Ale taka myśl nie jest wprowadzana do samej rozgrywki. Chcemy, aby komputer nie tylko wchodził w interakcję z naszym światem, ale także reagował na niego, i tu pojawia się tak zwany tekst czarnego paska (BBT):

Seria Mystery Case Files słynie z dziwacznych notatek Mistrza Detektywa.

Coś, co zaczęło się od szybkiej instrukcji dla gracza, stało się jednym z podstawowych narzędzi budowania postaci w HOPA. Zrobione w prawo, BBT przestaje być grą rzutującą swoją logikę na gracza i staje się wewnętrznymi myślami komputera z odpowiednim tonem.

Zauważ, że intensywność gry nie zależy całkowicie od sposobu zapisu postaci i światów, ale od ilości tekstu, jaką możemy poświęcić w danym momencie. Przypadkowe gry powinny być dostępne w krótkich seriach czasu, więc informacje muszą być krótkie i gęste. Nikt nie przeczyta 3 akapitów wewnętrznego monologu tylko po to, aby dowiedzieć się, jaki jest ich następny ruch!

Visual Storytelling, czyli Making Every Scene Count

Gra HOPA nie polega zbytnio na dialogach, a nawet dźwięku, jako na narzędziach do pełnego zanurzenia. Zamiast tego opiera się na grafice jako najpotężniejszej broni arsenału i głównej siły napędowej każdej pamiętnej chwili.

Niewątpliwie każda gra ma na celu wykorzystanie jej efektów wizualnych do zanurzenia i opowiadania historii, ale byłbyś zaskoczony, jak wiele wysiłku wkłada się w wymyślanie wspaniałej sceny (nie wspominając o zmaganiach artystów 3D, 2D i koncepcyjnych z rzeczywistością te pomysły - czapki dla was!).

Jako projektant gry zajęło mi trochę czasu, aby zrozumieć, że świetna scena jest nie tylko oszałamiająca wizualnie, ani też nie jest sceną z idealnie usytuowanymi strefami interaktywnymi; to raczej miejsce, które, choć związane z resztą opowieści, absolutnie musi się utrzymać, zasadniczo spełniając rolę niezwykle smacznej warstwy jeszcze smaczniejszego ciasta.

Rdzeniowe gry cały czas napotykają na ten sam problem. Jednak dzięki szerszemu spektrum narzędzi ich programiści mają łatwiejszy czas, aby zrekompensować ewentualne niedopatrzenia, podczas gdy w branży HOPA musielibyśmy zasadniczo zrobić scenę od podstaw lub modlić się, aby gracze otrzymali początkową wizję.

Kiedy myślimy o wspaniałej historii, dzielimy grę na 4 rozdziały. Każdy musi mieć swój własny motyw, a także nadrzędną historię. Jeśli wszystko wygląda dobrze na papierze, dzielimy każdy rozdział na skupisko składające się z co najmniej 3 scen, po czym następuje dalsza separacja na każdą scenę i historię, którą sama opowiada.

Niezwykle ważne jest to, że każda scena jest bogata zarówno w efekty wizualne, jak i rozgrywkę, i nie tylko zapewnia atmosferę tła, ale także napędza fabułę w miarę rozwoju gracza.

Nasz widzialny protagonista uśmiecha się do szczególnie złej układanki, którą właśnie zaprojektował!

Projektując każdą interakcję, musimy nie tylko skupić się na tym, jak intuicyjna i zabawna jest, ale także na tym, ile fabuły lub kontekstu może przekazać naszym graczom.

Na przykład przy wejściu do starej kopalni gracz może po prostu otworzyć starą skrzynię i odzyskać cenny przedmiot (lub łom). Ale czyż nie byłoby bardziej satysfakcjonujące znalezienie pamiętnika górnika, w którym odliczał dni, aż w końcu zebrał wystarczająco dużo złota, aby przenieść swoją rodzinę, a wśród jego notatek dowiedział się, że kradł i ukrywał złoto gdzieś w sekrecie to zrobić?

Takie podejście ma więcej sensu, ponieważ łączy logikę gry z tym, co uważamy za prawdziwe i intuicyjne. W idealnym scenariuszu gracz rozumie, gdzie szukać wspomnianej skrzyni i ma już pewne oczekiwania co do tego, czym może być ukryty przedmiot.

To dziwactwo ma jednak odwrotność. Wstawianie zbyt dużej ilości kontekstów lub fabuły może spowodować, że gracz poczuje się zmuszony do użycia siły z nieistotnymi informacjami. Dlatego bardzo ważne jest zrównoważenie takich interakcji. Czasami interakcja musi zająć tylne siedzenie w kategoriach innowacji, abyśmy mogli wycisnąć z tego mały fragment historii.

W końcu musimy podejść do każdej przeszkody jako wyzwania, okazji do stworzenia czegoś nowego i popchnąć ten gatunek do przodu. W końcu nigdy nie wiesz, gdzie może kryć się popularna nowa funkcja.

Najlepsze gry Hidden Object 2015 na iPada iPhone

Pierwszy wpis w moim Najlepsze gry na iOS 2015 seria.

To moje 10 najlepszych gier z najlepszych gier ukrytych obiektów (HOPA).

Wydany w iTunes na iPhone'a i iPada w tym roku!

W tym najbardziej popularne gry HOG.

Od gier Big Fish i G5.

W ciągu najbliższych kilku dni zrobię listę 10 najlepszych.

Dla najlepszych komputerów HOG 2015. Do komputerów stacjonarnych na komputery PC i Mac.

Najlepsze gry iOS 2015 - ukryty obiekt!

10. Amaranthina Voyage: The Shadow Of Torment

Data premiery iOS: lipiec 2015.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - Amaranthine Voyage 3

To Amaranthine Voyage gra tajemnic jest dostępna na telefonach komórkowych, PC lub Mac. Zobacz mój post: Amaranthine Voyage Game Series post. Aby uzyskać więcej informacji na temat tej najlepszej aplikacji gier HOPA na iOS.

Data premiery na iOS: maj 2015.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - 9 Clues 2 The Ward

8. PuppetShow: Cena nieśmiertelności

Wydawca: Big Fish Games.

Data premiery na iOS: listopad 2015.

Gatunki: Przygoda, Puzzle, Ukryty obiekt, HOPA.

Motywy: Mystery, Magic.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - PuppetShow 7

Aby uzyskać więcej informacji na temat tej najlepszej aplikacji gier HOPA na iOS. Zobacz mój wpis: Polecenie listy odtwarzania serii PuppetShow. Który obejmuje również wszystkie tytuły gier z tej serii. Na komputer i telefon komórkowy, w kolejności wydania na PC.

Autor: Amazon Game Studios.

Data premiery na iOS: maj 2015.

Gatunki: Przygoda, Puzzle, Ukryty obiekt, HOPA.

Tematy: Mystery, Strategy, Escape the Haunted Mansion.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - Til Morning's Light

The Til Morning's Light tajemnicza gra przygodowa jest dostępna na telefon komórkowy. Zobacz mój wpis: Gra świetlna Til Morning. Aby uzyskać więcej informacji na temat tej najlepszej aplikacji gier HOPA na iOS.

6. Mystery Trackers: Blackrow's Secret

Przez: Elephant Games.

Wydawca: Big Fish Games.

Data premiery iOS: czerwiec 2015.

Gatunki: Przygoda, Puzzle, Ukryty obiekt, HOPA.

Tematy: Mystery, Mythology, Detective, Investigation.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - Mystery Trackers 7

To jest siódma część serii. Zobacz mój wpis: Lista serii gier Mystery Trackers. Dla wszystkich tytułów gier z tej serii. Na komputer i telefon komórkowy, w kolejności wydania na PC.

Przez: Elephant Games.

Wydawca: Big Fish Games.

Data premiery iOS: kwiecień 2015.

Gatunki: Przygoda, Puzzle, Ukryty obiekt, HOPA.

Tematy: detektyw, bajka.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - Grim Tales 6

The Grim Tales Gry z ukrytymi przedmiotami są dostępne na iPadach, iPhone'ach, Kindle, PC i Mac. Dodatkowo zagraj w pierwsze 2 gry online za darmo, bez pobierania.

Zobacz mój wpis: Grim Tales Game Series. Aby uzyskać więcej informacji na temat tej najlepszej aplikacji gier HOPA na iOS.

4. Dziedzictwo Czarownic: Łowca i Łowca

Przez: Elefun Games.

Wydawca: Big Fish Games.

Data premiery na iOS: maj 2015.

Gatunki: Przygoda, Puzzle, Ukryty obiekt, HOPA.

Tematy: Mystery, Investigation.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - Witches Legacy 3

Aby poznać szczegóły tej gry. Zobacz mój wpis: Lista gier z serii Witch's Legacy. Obejmuje również wszystkie dotychczasowe tytuły gier z serii. Dla komputera i iOS, w kolejności wydania.

Przez: Elephant Games.

Wydawca: Big Fish Games.

Data wydania iOS: październik 2015.

Gatunki: Przygoda, Puzzle, Ukryty obiekt, HOPA.

Tematy: Tajemnicze rozwiązywanie, dochodzenie.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - Haunted Hotel 6

To Haunted Hotel gra ukrytych przedmiotów jest dostępna na telefonach komórkowych, PC lub Mac. Zobacz mój wpis: Haunted Hotel Game Series. Szczegółowe informacje na temat tej najlepszej aplikacji gier HOPA na iOS.

Wydawca: Big Fish Games.

Data premiery iOS: marzec 2015.

Gatunki: Przygoda, Puzzle, Ukryty obiekt, HOPA.

Tematy: Mystery, Mythical, Magic.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - Emberwing Lost Legacy

Emberwing jest dostępny na telefon i komputer. Zobacz mój wpis: Gra Emberwing po więcej szczegółów.

Data premiery na iOS: luty 2015.

Gatunki: Przygoda, Puzzle, Ukryty obiekt, HOPA.

Tematy: detektyw, kryminolog, śledztwo.

Najlepsze gry iOS 2015 - 10 najlepszych gier HOPA na iPhone'a & iPad - Agent Alice

Agent Alice jest dostępny na telefon komórkowy. Szczegółowe informacje na temat tej najlepszej aplikacji do gier detektywistycznych na iOS. Zobacz mój Agent Alice Review.

Więcej Top Lista gier BigFish HO

Aby uzyskać więcej rocznych 10 najlepszych gier z ukrytymi obiektami Big Fish. Sprawdzić:

Zagraj w niesamowite gry Gry Hopa z naszej kolekcji gier Hopa i znajdź mnóstwo gier związanych z Hopą z naszej kolekcji darmowych gier flash online!

Graj w darmowe gry online tutaj, w i6, mamy tysiące gier, aby wypróbować setki nowych gier dodanych do naszej kolekcji codziennie, aktualizowanych co godzinę!

Jeśli szczególnie szukasz naszej popularnej Gry ciężarówki, Gry samochodowe lub Gry wyścigowe kategorie, a następnie kliknij odpowiedni link lub znajdź kategorię gier na pasku bocznym popularnych tagów!

Znaki towarowe osób trzecich są wykorzystywane wyłącznie do rozpowszechniania gier indeksowanych w niniejszym dokumencie i nie jest to domniemana żadna licencja ani inna powiązanie.

Hopa Hopa Android, gra AndroidTab

Hopa Hopa to gra, w której bardzo dużo skaczesz. Prosta mechanika rozgrywki oparta jest tylko na trzech przyciskach. Kliknij prawym, aby obniżyć się tak nisko, jak to możliwe. Tempo gry jest bardzo szybkie, a dodatkowo wzbogacone o dynamiczną muzykę. W grze znajdziesz 10 różnych zwierząt, z których każda skacze w inny sposób. Wybierz swój ulubiony i dotrzyj do głębokich królestw, w których znajdziesz specjalne kamienie i skarby. Cała gra utrzymana jest w kolorowym, pikselowym stylu retro. Nie czytaj więcej, po prostu spróbuj sam! GRAJ I ODBLOKUJ: -10 unikalnych zwierząt - 9 bajecznych, kolorowych krain - 7 specjalnych kamieni - 45 osiągnięć w Google Play

Hopa Hopa jest dostępny w Google Play za darmo

Sprawdź naszą najnowszą grę za darmo w Google Play :)

Hopa Hopa to gra, w której bardzo dużo skaczesz.

Prosta mechanika rozgrywki oparta jest tylko na trzech przyciskach. Kliknij prawym, aby obniżyć się tak nisko, jak to możliwe. Tempo gry jest bardzo szybkie, a dodatkowo wzbogacone o dynamiczną muzykę.

W grze znajdziesz 10 różnych zwierząt, z których każda skacze w inny sposób. Wybierz swój ulubiony i dotrzyj do głębokich królestw, w których znajdziesz specjalne kamienie i skarby.

Cała gra utrzymana jest w kolorowym, pikselowym stylu retro. Nie czytaj więcej, po prostu spróbuj sam!

ODTWARZAJ I ODBLOKUJ:

-10 unikalnych zwierząt

- 9 bajecznych, kolorowych ziem

- 7 specjalnych kamieni

- 45 osiągnięć w Google Play

Nie znaleziono artykułów spełniających określone kryteria. Zalecamy wypróbowanie listy artykułów bez filtra, aby przejrzeć wszystkie dostępne. Opublikuj artykuł i pomóż nam osiągnąć naszą misję, prezentując najlepsze treści od wszystkich programistów. Dołącz teraz, aby udostępniać własne treści, z przyjemnością witamy zarówno twórców, jak i konsumentów i czekamy na Twoje komentarze.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

3 + 5 =

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

map