007 gier

Contents

007 gier

Czytaj więcej z archiwów 007.com

Focus of the Week: Terence Young

Pierwszy 007 reżyser filmowy

FOCUS TYGODNIA: QUANTUM OF SOLACE BOAT CHASE

Za sekwencją kaskaderską

007 ELEMENTS OTWARCIE LIPIEC 2018

Zapowiedź otwarcia 007 doświadczenia

Tajemnica trzeciej przygody 007

SPECIAL JAMES BOND COLLECTORS MONETA ZWOLNIONA

Royal Mint produkuje sztukę Bond 10p

FOCUS tygodnia: SKYFALL TRAIN CHASE

Wszystko, co dzieje się w ekscytującej pre-tytule Bond 23

FOCUS TYGODNIA: Pogoń za Rzymem SPECTERA

Pościg Aston vs. Jaguar

Don Black David Arnold w Bond In Motion

Bond tekst i kompozytor w rozmowie z Edith Bowman

Żyj i śmiej się zabójca

FOCUS TYGODNIA: MARTIN CAMPBELL

Dyrektor za GOLDENEYE i CASINO ROYALE

FOCUS TYGODNIA: WIDOK O ZABEZPIECZENIE EIFFEL TOWER LEAP

W jaki sposób film został sfilmowany

SPECTRE © 2015 Danjaq, LLC, Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc., Columbia Pictures Industries, Inc. SPECTRE, 007 Logo pistoletu i powiązane znaki towarowe James Bond © 1962-2015 Danjaq, LLC i United Artists Corporation. SPECTRE, 007 Logo Gun i powiązane znaki towarowe James Bond są znakami towarowymi firmy Danjaq, LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Home Entertainment dystrybutor SKYFALL i wszystkich pozostałych 22 filmów z serii James Bond. © 2014 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dystrybuowane przez Twentieth Century Fox Home Entertainment LLC.

TWENTIETH CENTURY FOX, FOX i powiązane logo są znakami towarowymi Twentieth Century Fox Film Corporation i powiązanych z nią podmiotów.

Dr. No., © 1962 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. From Russia With Love, © 1963 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Goldfinger, © 1964 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Thunderball, © 1965 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Ty tylko mieszkasz dwa razy, © 1967 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. W tajnej służbie Jej Królewskiej Mości, © 1969 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Diamonds Are Forever, © 1971 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Live and Let Die, © 1973 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Człowiek ze złotym pistoletem, © 1974 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Szpieg, który mnie kochał, © 1977 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Moonraker, © 1979 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Tylko dla twoich oczu, © 1981 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Octopussy, © 1983 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. A View To A Kill, © 1985 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. The Living Daylights, © 1987 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Licencja na zabijanie, © 1989 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. GoldenEye, © 1995 Seventeen Leasing Corp. i Danjaq, LLC. Jutro nigdy nie umiera, © 1997 Eighteen Leasing Corp. i Danjaq, LLC. Świat nie jest za duży, © 1999 United Artists Corporation i Danjaq, LLC. Die Another Day, © 2002 United Artists Corporation i Danjaq, LLC. Casino Royale (2006), © 2006 United Artists Corporation i Danjaq, LLC. Quantum Of Solace, © 2008 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. SKYFALL © 2012 Danjaq, LLC i Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

GOLDENEYE 007: RELOADED Ma graczy w swojej kategorii

GOLDENEYE zachwyconych filmowców, gdy trafił do kin w 1995 roku. Później oczarował graczy dzięki przełomowej wersji Nintendo 64 z 197 roku o tej samej nazwie. Gra została natychmiast zidentyfikowana jako klasyk gatunku "strzelanka pierwszej osoby" i sprzedała miliony na całym świecie. Teraz GOLDENEYE 007: RELOADED, wydany przez Activision, przybył, by przetestować zupełnie nowe pokolenie, z nowoczesną opcją klasycznej misji Jamesa Bonda na Xbox 360 i PlayStation 3.

GOLDENEYE 007: RELOADED przedstawia Jamesa Bonda Daniela Craiga w świecie GOLDENEYE, w przygodach opartych na oryginalnym scenariuszu filmu. GOLDENEYE 007: RELOADED oddaje hołd oryginalnemu GOLDENEYE, aktualizując historię nowymi zwrotami akcji, by zaskoczyć zarówno nowicjuszy, jak i długoletnich fanów.

Gra została zbudowana na zupełnie nowym silniku, który stawia graczy w samym centrum misji Bonda, oferując oszałamiającą grafikę HD przy super-gładkiej 60 klatkach na sekundę. To klasyk odrodzony, wygląda i czuje się lepiej niż kiedykolwiek.

W trybie dla pojedynczego gracza gracze mają za zadanie realizować różne cele w zakresie Szturmu, Eliminacji, Skradania się i Obrony, a nowe misje Mi6 Ops wprowadzają nowe poziomy wraz z kampanią.

GOLDENEYE było jedną z najpopularniejszych gier dla wielu graczy w historii konsol i GOLDENEYE 007: RELOADED przenosi ją na nowy poziom. Uwielbiana akcja podzielonego ekranu pozostaje z szeroką gamą trybów gry, ale teraz możesz rzucić wyzwanie nawet 15 innym graczom w trybie online, na większej liczbie map i więcej broni niż kiedykolwiek wcześniej. Ulubione postaci z serii Bonda powracają, w tym: Dr. No, Rosa Klebb, Oddjob, Blofeld and Jaws oraz kilka innych, które musisz sam odkryć.

To jest GOLDENEYE dopracowane, naładowane i przeładowane.

Dowiedz się więcej o grze tutaj

GOLDENEYE 007: RELOADED jest publikowany przez Activision. GOLDENEYE 007: RELOADED jest rozwijany przez Eurocom na licencji EON Productions Ltd i Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc (MGM), dla systemu PlayStation 3 i systemu gier i rozrywki Xbox 360 od Microsoft. Jest oceniany jako "T" (Teen) przez ESRB.

Czytaj więcej z archiwów 007.com

Focus of the Week: Terence Young

Pierwszy 007 reżyser filmowy

FOCUS TYGODNIA: QUANTUM OF SOLACE BOAT CHASE

Za sekwencją kaskaderską

007 ELEMENTS OTWARCIE LIPIEC 2018

Zapowiedź otwarcia 007 doświadczenia

Tajemnica trzeciej przygody 007

SPECIAL JAMES BOND COLLECTORS MONETA ZWOLNIONA

Royal Mint produkuje sztukę Bond 10p

FOCUS tygodnia: SKYFALL TRAIN CHASE

Wszystko, co dzieje się w ekscytującej pre-tytule Bond 23

FOCUS TYGODNIA: Pogoń za Rzymem SPECTERA

Pościg Aston vs. Jaguar

Don Black David Arnold w Bond In Motion

Bond tekst i kompozytor w rozmowie z Edith Bowman

Żyj i śmiej się zabójca

FOCUS TYGODNIA: MARTIN CAMPBELL

Dyrektor za GOLDENEYE i CASINO ROYALE

FOCUS TYGODNIA: WIDOK O ZABEZPIECZENIE EIFFEL TOWER LEAP

W jaki sposób film został sfilmowany

SPECTRE © 2015 Danjaq, LLC, Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc., Columbia Pictures Industries, Inc. SPECTRE, 007 Logo pistoletu i powiązane znaki towarowe James Bond © 1962-2015 Danjaq, LLC i United Artists Corporation. SPECTRE, 007 Logo Gun i powiązane znaki towarowe James Bond są znakami towarowymi firmy Danjaq, LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Home Entertainment dystrybutor SKYFALL i wszystkich pozostałych 22 filmów z serii James Bond. © 2014 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dystrybuowane przez Twentieth Century Fox Home Entertainment LLC.

TWENTIETH CENTURY FOX, FOX i powiązane logo są znakami towarowymi Twentieth Century Fox Film Corporation i powiązanych z nią podmiotów.

Dr. No., © 1962 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. From Russia With Love, © 1963 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Goldfinger, © 1964 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Thunderball, © 1965 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Ty tylko mieszkasz dwa razy, © 1967 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. W tajnej służbie Jej Królewskiej Mości, © 1969 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Diamonds Are Forever, © 1971 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Live and Let Die, © 1973 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Człowiek ze złotym pistoletem, © 1974 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Szpieg, który mnie kochał, © 1977 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Moonraker, © 1979 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Tylko dla twoich oczu, © 1981 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Octopussy, © 1983 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. A View To A Kill, © 1985 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. The Living Daylights, © 1987 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. Licencja na zabijanie, © 1989 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. GoldenEye, © 1995 Seventeen Leasing Corp. i Danjaq, LLC. Jutro nigdy nie umiera, © 1997 Eighteen Leasing Corp. i Danjaq, LLC. Świat nie jest za duży, © 1999 United Artists Corporation i Danjaq, LLC. Die Another Day, © 2002 United Artists Corporation i Danjaq, LLC. Casino Royale (2006), © 2006 United Artists Corporation i Danjaq, LLC. Quantum Of Solace, © 2008 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. i Danjaq, LLC. SKYFALL © 2012 Danjaq, LLC i Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Poznaj styl życia Jamesa Bonda i odkryj bogatą historię 007: egzotyczne dziewczyny z Bondem, przebiegli złoczyńcy, szybkie samochody i 24 filmy, które składają się na 50-letnią franczyzę.

Kompletna lista wszystkich samochodów Jamesa Bonda, od skromnego Sunbeam Alpine w Dr No, aż do pięknego Aston Martin DB5 w Skyfall, poznaj wszystkie kultowe samochody z Bondem w jednym miejscu.

Kompletna lista wszystkich dziewczyn Jamesa Bonda od Honey Ryder w Dr No aż do Sév9eacute, rine w Skyfall, dowiedz się o wszystkich kultowych dziewczynach Bond w jednym miejscu.

Nasza lista 10 najsilniejszych złoczyńców i popleczników z kultowego Oddjob do większych niż życiowe szczęki, do groźnego Le Chiffre. Przepraszam, nie Dr Evil.

Pełna lista oficjalnych filmów o Jamesie Bondzie, począwszy od Seana Connery'ego, a także przez George'a Lazenby'ego, Rogera Moore'a, Timothy'ego Daltona, Pierce'a Brosnana i Daniela Craiga.

Pełna historia wszystkich aktorów, którzy grali Jamesa Bonda w filmach, radiu i telewizji. Od Barry'ego Nelsona przez Seana Connery'ego aż po Daniela Craiga!

Nasza lista 10 najbardziej zapadających w pamięć i napiętych golonów Bonda, gdzie w pewnej chwili udało się uniknąć pewnej śmierci w wyniku eksplozji, ognia, krokodyli i laserów.

The Drink's Vodka, Belvedere Vodka

Belvedere Vodka, wódka premium dla tych, którzy znają różnicę, jest teraz oficjalną marką wódki Jamesa Bonda i nadchodzącym filmem Widmo. W ekskluzywnym klubie dla dżentelmenów w Knightsbridge w Londynie, prezesa Belvedere Vodka, Charles Gibb i szefa mikstologii, Claire Smith, rozmawialiśmy o partnerstwie i rozmawialiśmy o ewolucji martini i jej związku z Jamesem Bondem.

Zanim James Bond nadał martini swoją wspaniałą reputację, większość została zrobiona z dżinem i poruszona. Wpływ Bonda na kulturę popularną spowodował przesunięcie w kierunku martini wódki, wstrząśnięte, nie poruszone. Prezes Belvedere, Charles Gibb, powiedział: "James Bond jest uznawany za najbardziej podziwianego i wpływowego smakosza na świecie Jesteśmy zachwyceni, że Belvedere będzie współpracować z SPECTRE, naszym największym globalnym partnerem do tej pory".

Wywiad z twórcą komiksów Skyfall Josh Edelglass

Dziś mamy wywiad z komiksowym pisarzem i artystą Josh'em Edelglass'em, który niedawno opublikował zabawną serię komiksów parodiowanych Skyfall i James Bond. Seria była częścią jego projektu Motion Pictures Comics, który Josh trafnie opisuje jako "Chłopiec i jego robot w tajemniczy sposób zyskują moc wskakiwania i wychodzenia z filmów.

P: Powiedz nam coś więcej o Motion Picture Comics. Jak wpadłeś na pomysł, żeby mieć człowieka i jego robota zmieniającego się w różne filmy, wyśmiewając się z nich?

Motion Pictures miał wiele permutacji. Kiedy byłem na studiach, narysowałem codzienną kreskówkę polityczną do szkolnego papieru. Po ukończeniu studiów zacząłem kontaktować się z syndykatami. Nie miałem szczęścia w kreskówce politycznej, ale dostałem kilka miłych odpowiedzi od ludzi, którzy powiedzieli, że jeśli kiedykolwiek wymyślę jakieś nowe pomysły, powinienem spróbować jeszcze raz. OK, świetnie, jedyne co potrzebowałem to nowy pomysł!

Recenzja książki: James Bond 50 lat plakatów filmowych

50-lecie Jamesa Bonda przyniosło wiele nowych publikacji. Podczas gdy niektóre koncentrują się wyłącznie na Upadek nieba, wielu skorzystało z okazji, aby przedstawić głęboką retrospekcję całej serii. Jedna taka książka, James Bond: 50 lat plakatów filmowych, został wydany 3 września przez DK, którzy byli na tyle uprzejmi, że wysłali kopię do recenzji.

50 lat jest uporządkowany chronologicznie, z rozdziałem obejmującym każdy film Dr No do Upadek nieba. Jest to również bardzo jasne światło, a 90% powierzchni to czyste plakaty. Każdy film dostaje wstęp, a każdy plakat ma krótki komentarz lub ciekawostkę. Poza tym jest dużo plakatów.

Dużo czasu i wysiłku poświęcono układowi, który minimalizuje zmarnowaną przestrzeń. Plakaty o wysokiej rozdzielczości zazwyczaj otrzymują pełną stronę dla siebie. Plakaty krajobrazowe to albo strony o dwóch stronach, dwie do strony, albo zmieszane z mniejszymi kartami lobby i dziwacznymi zagranicznymi plakatami.

Skyfall Full Theatrical Trailer

Został wydany pełny 2-minutowy zwiastun Upadek nieba, ostateczna wersja przed otwarciem filmu 26 października. Zwiastun zawiera segmenty z wcześniejszych zwiastunów, ale zawiera także nowe, wcześniej niewidziane ujęcia.

Upadek nieba, w reżyserii Bonda nowoprzybyłego Sama Mendesa wystąpi hiszpański aktor Javier Bardem jako złoczyńca Raoul Silva, były agent MI6, który szuka zemsty za usługi. Gwiazdorską obsadą są także Ralph Fiennes jako Mallory, Naomie Harris jako Eve, Albert Finney jako Kincade i Bérénice Marlohe jako Sévérine.

Z początkiem krytycznej pochwały spekulowano, że Upadek nieba może być pierwszym filmem z 007, który przynosi w kasie ponad 1 miliard dolarów.

Recenzje prasowe do podglądu Skyfall

Recenzje prasowe dla Upadek nieba są w środku, a wyniki są świecące. Wyłączny podgląd mediów odbył się wczoraj, w piątek 12 października, przez EON Productions i zgromadził ponad 1600 dziennikarzy.

The Independent mówi, że reżyser Sam Mendes "wrócił do podstaw: gonitw, kaskaderów, walk, a jednocześnie subtelnie wynaleźli serial, rzucając znacznie głębszą charakterystykę, niż jesteśmy przyzwyczajeni". Po wspomnieniach o rozczarowaniu Quantum of Solace, mówią dalej Upadek nieba jest "z pewnością jednym z najlepszych Obligacji w niedawnej pamięci", a kończy się na "W wieku 50 lat, nie ma żadnego znaku, że Bond jest jeszcze skończony".

Lista wszystkich gier wideo James Bond

Kompletna lista wszystkich gier wideo Jamesa Bonda, od skromnych początków w przygodach tekstowych, poprzez przełomowy tryb dla wielu graczy w Goldeneye 007, aż do 007 Legends. Dowiedz się o wszystkich grach Jamesa Bonda w jednym miejscu.

Wydany w 1983 roku dla Atari 2600, James Bond 007 była pierwszą na świecie licencjonowaną grą Jamesa Bonda. W pierwszej misji Seraffino Spang z powieści Diamenty są wieczne wykorzystuje diamenty do tworzenia satelitów laserowych. Musisz unikać ognia wroga z satelitów i śmigłowców podczas podróży do platformy wiertniczej Spanga. Ta gra to sidecroller, w którym kontrolujesz samochód, który może skakać i strzelać do punktów, ale strzelanie do wrogów nie ma żadnego efektu. Inne misje wprowadzają nowe zagrożenia, ale rozgrywka pozostaje taka sama. Grafika jest dość dobra do gry Atari 2600, chociaż rozgrywka jest dość monotonna i niezbyt przyjemna.

Zabójczy widok to gra akcji wydana dla ZX Spectrum przez Domark i była jedną z dwóch gier o identycznym tytule wydanych w 1985 roku. Podziel się na trzy misje, zaczynasz od ścigania się po Paryżu taksówką, by spróbować złapać spadochroniarski Dzień Majowy. Druga misja obraca się wokół ratowania Stacey Sutton z płonącego ratusza i gra jak przygoda typu "wskaż i kliknij". Ostatnią misją jest poziom platformy, na którym musisz przeskoczyć niebezpieczną minę, aby rozbroić bombę. Różnorodność jest świetna, ale gra spada, jeśli chodzi o kontrolę. Podczas misji jazdy stale utkniesz w ścianach, gdy chodzisz po zakrętach. W misji przygodowej używanie lub wyszukiwanie przedmiotów jest trudne i nieintuicyjne. W misji platformowej przycisk skoku otwiera menu, jeśli nie poruszasz się wystarczająco szybko. Ogólnie rzecz biorąc, ma kilka dobrych pomysłów i świetną muzykę, ale jest zrujnowany przez okropne kontrole.

# 3 James Bond 007: A View to a Kill (1985)

James Bond 007: A View to a Kill była tekstową przygodową grą z 1985 roku napisaną i zaprojektowaną przez przyszłego autora kontynuacji Bonda, Raymonda Bensona. Zawiera interaktywną historię drugiej osoby, w której wprowadza się polecenia kontrolujące działania Bonda i rozwijające historię. Podobnie jak większość gier tego gatunku, śmierć jest częstym zjawiskiem, które wymaga od początku rozpoczęcia od nowa. Gra rozpoczyna się na zboczu góry Syberii, gdzie Bond musi znaleźć 003 i uciec. Bogaty tekst jest opisowy i dobrze napisany, a otoczenie pobudza wyobraźnię. Jednak nie opisuje on adekwatnie celów, co utrudnia postęp. Na pierwszym poziomie masz broń, ale bez pocisków. Masz biegun na strzelanie na harpun, ale nie trafisz, jeśli wrogowie znajdują się w innym miejscu i umrzesz, jeśli dotrą do twojego obszaru. Dodaj prymitywny parser poleceń i brak pomocy w grze, a masz grę z dobrym pisaniem, ale rozgrywkę, która jest bardziej frustrująca niż zabawa.

# 4 James Bond 007: Goldfinger (1986)

James Bond 007: Goldfinger to druga i ostatnia gra MindLife w grze James Bond i bezpośrednia kontynuacja Zabójczy widok wydany rok wcześniej. Chociaż obie gry zostały napisane przez kontynuatora Bonda, Raymonda Bensona, tekst i opisy w Złoty palec nie są tak interesujące. Jedną z ulepszeń jest to, że cele są jaśniejsze, zwłaszcza na początku gry. Jednak ciągłe zgony wciąż powodują frustrujące doświadczenie.

# 5 James Bond: The Living Daylights (1987)

James Bond: The Living Daylights była drugą grą Jamesa Bonda z Domark, wydaną wraz z filmem w 1987 roku. Zamiast kopiować styl gry w ich pierwszej grze o Bonda, Domark zaczął od zera i wyprodukował strzelankę z bocznym przewijaniem. Kontrolujesz Bonda i możesz poruszać się w prawo, toczyć i skakać. Kiedy naciśniesz w lewo, celownik przesuwa się od prawej krawędzi i możesz celować i strzelać w dowolne miejsce na ekranie. Przesunięcie krzyżyka do końca w prawo kończy tryb fotografowania i przesuwa się do przodu. Kontrole są ogromną poprawą w stosunku do wcześniejszych starań Domarka Zabójczy widok, ale gra kończy się zbyt powtarzalnym. Powyższy zrzut ekranu pochodzi z ZX Spectrum, choć najlepszą grafikę można znaleźć w wersji Commodore 64.

# 6 James Bond: Live and Let Die (1988)

James Bond: Żyj i pozwól umrzeć była to wyścigowa gra wyścigowa z Domark z 1988 roku. Chociaż był to ich trzeci tytuł Jamesa Bonda, zaczęło się jako niezwiązana gra o nazwie Aquablast. Domark zauważył, że misje były podobne do pościgu za łodzią Żyj i pozwól umrzeć i zdecydował się zmienić nazwę na 007, aby zwiększyć sprzedaż. Rozgrywka kręci się wokół strzelania i omija przeszkody podczas szybkiego pływania łodzią wzdłuż rzeki. Gracz może przeskakiwać pływające kłody i przesuwać się na zbocza, aby uniknąć trafienia. Beczki paliwa muszą być zbierane po drodze, aby uniknąć wyczerpania paliwa. Jest to fajna gra i warta granie w 16-bitowym Atari ST dla znacznie ulepszonej grafiki.

Pierwsze wydanie dla DOS w 1989 roku, 007: Licencja na zabijanie była czwartą grą o Bond od Domarka. Stanowiło to niezwykły skok pod względem grafiki i miało bardziej swobodny ruch niż wcześniejsze gry Domarka. Gra ma cztery główne poziomy, każdy z innym stylem rozgrywki. Pierwszy to pionierski strzelec z Bondem w helikopterze. Na drugim poziomie Bond idzie pieszo i musi zabijać przeciwników strzelaniem z 8 kierunków i ograniczoną amunicją. Trzeci poziom to nurkowanie z Bondem, strzelanie do wrogów i pod wodą, aby uniknąć ognia wroga. Ostateczny poziom to poziom jazdy, na którym Bond musi rozbić swoją ciężarówkę na inne pojazdy. Podobnie jak większość gier Domark Bond, w najlepszym razie jest to mierne. Mimo, że ma świetną grafikę, brakuje jej w muzyce gry i ma poziomy, które są o wiele za krótkie.

# 8 James Bond: Szpieg, który mnie kochał (1990)

James Bond: Szpieg, który mnie kochał była przedostatnią grą Bonda Domarka i powszechnie uważana jest za zdzierstwo klasycznego zręczności Łowca szpiegów. Oba tytuły zawierają gadżet obciążony samochodami w pionowej grze wyścigowej i strzelance. Problem z Szpieg, który mnie kochał to złe kontrole i niskie wartości produkcyjne. Na przykład sekcje łodzi mają małą mapę wskazującą, gdzie znajdują się rampy i ślepe uliczki, ale czasami są niepoprawne, powodując frustrujące zgony. Z drugiej strony grafika i muzyka są dobre w wersjach Amiga i Commodore 64.

# 9 James Bond 007: The Stealth Affair (1990)

James Bond 007: The Stealth Affair to gra przygodowa typu point-and-click wydana przez Interplay w 1990 roku. Posiada agenta CIA, który musi zlokalizować skradziony samolot podstępny i został opracowany jako oryginalny tytuł. Został wydany jako Operacja Stealth na większości świata, ale Interplay licencjonował nazwę James Bond na rynku amerykańskim, próbując zwiększyć sprzedaż. Mimo to, prawie nie wprowadzono żadnych zmian w wersji licencjonowanej, ponieważ Bond nadal pracował dla CIA na przykład. Ogólnie gra zawiera mieszane recenzje, choć ma całkiem sporo fanów. Może sprawdzić, czy lubisz przygody typu wskaż i kliknij.

James Bond Jr został oparty na animowanej serii o tej samej nazwie, która nastąpiła po przygodach siostrzeńca Bonda Jamesa Bonda Jr. Była to pierwsza i jedyna gra z gatunku Bond od THQ i została wydana w 1992 roku dla NES i Super Nintendo. Chociaż obie wersje miały tę samą historię, rozgrywka i misje były inne. Wersja NES była platformową / logiczną grą, podczas gdy wersja Super Nintendo była bardziej strzelaniną. W przypadku tych ostatnich poziomy były albo standardową platformówką z uderzeniem i strzelaniem, albo poziomem helikoptera i łodzi z jednym uderzeniem. Obie gry były generalnie uważane za dość przeciętne w 1992 roku, choć utrzymują się lepiej niż większość gier Domark's Bond.

# 11 James Bond 007: The Duel (1993)

James Bond 007: The Duel został wydany w 1993 roku i był na szczęście ostatnią grą Jamesa Bonda z Domark. Jest to standardowa platformówka, w której możesz skakać i strzelać do wrogów w środowiskach, które nie pasują do Jamesa Bonda, na przykład do lasu. Głównym problemem jest powtarzalny i nudny projekt poziomu. The Master System i Mega Drive miały swój udział w wielkich platformach, i Pojedynek wcale się nie wyróżnia. To tylko kolejna przeciętna gra próbująca zarobić na franczyzie.

Konsekwentnie oceniał najlepszą adaptację filmu do filmu, Goldeneye 007 dla Nintendo 64 była rewolucyjna strzelanka z perspektywy pierwszej osoby. Wzorowany na debiutach Pierce'a Brosnana w 1995 roku Złote Oko, Gra wprowadziła tryb deathmatch na podzielonym ekranie dla wielu graczy, który stał się standardem dla tego gatunku. Goldeneye 007 była pierwszą grą, która pokazała, że ​​strzelanki pierwszoosobowe były opłacalne na domowych konsolach, sprzedając się w ponad 8 milionach egzemplarzy. Stała się trzecią najlepiej sprzedającą się grą na N64 i pozostaje drugim bestsellerem dla programisty Rare, tuż za 9 milionami sprzedanych Donkey Kong Country.

James Bond 007 była pierwszą podręczną grą Jamesa Bonda, pojawiającą się na oryginalnym Gameboyu bardzo późno w życiu konsoli. Dzięki czarno-białej grafice i przestarzałemu sprzętowi, jaki oferował Gameboy, strzelanka dla pierwszej osoby nie wchodziła w rachubę. Zamiast tego, deweloper Saffire stworzył z góry w dół przygodową grę akcji, która była bardziej zbliżona do Zeldy niż do Jamesa Bonda. Rozgrywka obraca się wokół rozwiązywania zagadek, znajdowania ukrytych przedmiotów i angażowania się w prostą walkę na bliskim dystansie. Chociaż nie jest to jedna z najbardziej uznanych gier Bonda, z pewnością oferuje najbardziej unikalną rozgrywkę.

Kilka gier wideo o Jamesie Bondzie na konsolę Xbox Microsoftu.

Gry wideo o Jamesie Bondzie Pierwszy rozpoczął się w 1982 roku od przygodowej gry tekstowej ZX Spectrum Wstrząśnięty, ale nie zmiksowany. Od tego czasu odbyło się wiele gier z udziałem brytyjskiego tajnego agenta Iana Fleminga, Jamesa Bonda. Niektóre opierały się na oficjalnych filmach, inne na powieściach Iana Fleminga, a nawet były gry oparte na oryginalnych skryptach stworzonych przez programistę lub wydawcę gry.

W latach 80. i na początku lat 90. gry odniosły pewien sukces, oferując mieszankę stylów, w tym akcji przewijania strony i przygody tekstowej. Popularność serii gier wideo Jamesa Bonda nie wzrosła jednak szybko, aż do roku 1997 ikoną GoldenEye 007 dla Nintendo 64, która otrzymała bardzo pozytywne recenzje [1] i sprzedała się w ponad ośmiu milionach egzemplarzy. [2] Niektóre gry zostały anulowane i nigdy nie ujrzały światła dziennego.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

90 − 86 =

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

map